Jännä juttu kyllä että kellossa ei akku kestä noin pitkään

Viesti Kirjoittaja Sendaa »
Viesti Kirjoittaja Omenamies82 »
Viesti Kirjoittaja strong »
Viesti Kirjoittaja Turbo »
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Viesti Kirjoittaja juha_h7 »
Viesti Kirjoittaja juha_h7 »
Viesti Kirjoittaja JLuu »
iPad Prolle suunnitellun Zagg Slimin saranat saattavat löystyä, mutta ainakin muutaman viikon käytön jälkeen ei vielä mitään ongelmia. Kaipa tuotteella on takuu, jonka puitteissa voi vaihtaa viallisen tai korjauttaa saranat jos tarvetta.Omenamies82 kirjoitti:Mulla on huonoja kokemuksia iPad air 2 Zagg slim ei ollut mikään tukeva laitos. Se muovinen takakansi oli vielä tosi halvanoloinen eikä air 2 edes istunut siinä täysin. Kiinnitystekniikka näppäimistöön oli myös heppoinen. Onko tohon pro versioon noi korjattu? Meinaan jos samaa luokkaa suosittelen todellakin kaikille Logitechia. Itse tosi löysin air 2:lle Zagg rugged näppäimistön mikä oli vähintäänkin jykevä, mutta hyvä. Verrattuna Zagg slimiin.
Viesti Kirjoittaja marmi »
Onhan tuo jo Applen kaupassa myynnissämarmi kirjoitti:Onkohan Smart Keyboard Coverista tulossa jossain vaiheessa suomenkielinen versio? Vai ostaisiko jo nyt tuon EN-näppäimistön. Näppäinten määrä lienee sama, parissa näppäimessä lukee muuta kuin ääkköset, mutta toiminee kuitenkin kuin olisi FI?
Tuntien ensikokemukset Prosta ja Pencilistä - juuri tätä olen kaivannut, iso harppaus kohti "paperitonta toimistoa".
Viesti Kirjoittaja marmi »
"Smart Keyboard iPad Prolle on saatavilla vain englanninkielisellä näppäimistöllä. " ?JLuu kirjoitti:Onhan tuo jo Applen kaupassa myynnissämarmi kirjoitti:Onkohan Smart Keyboard Coverista tulossa jossain vaiheessa suomenkielinen versio? Vai ostaisiko jo nyt tuon EN-näppäimistön. Näppäinten määrä lienee sama, parissa näppäimessä lukee muuta kuin ääkköset, mutta toiminee kuitenkin kuin olisi FI?
Tuntien ensikokemukset Prosta ja Pencilistä - juuri tätä olen kaivannut, iso harppaus kohti "paperitonta toimistoa".
Viesti Kirjoittaja uno1 »
Olen kohtalaisen huuli pyöreenä seurannut tätä padikeskustelua, mutten ole onnistunut saamaan vastausta joihinkin kysymyksiin:juha_h7 kirjoitti:iPad proon ”mullistavuus” perustuu pitkälti tuohon kynään.
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Viesti Kirjoittaja jaans »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”