Pbman kirjoitti:Mutta niin kauan kuin meikän luuriin ei tule sähköpostit työntämälläkään niin ei auta. Itse kun käy ne vetämässä luuriin niin toki tulevat, mutta samalla tulevat myös ne penis-pidennyksen kaupittelijat. Sähköpostissa on siis ongelmansakin vaikka luurit olisi varustettu jatkuvalla nettiyhteydellä ja mailit sinne kolahtaisivatkin.
Ratkaisun tekijähän ei voi olla yksin apple. Kaikkien tulee olla mukana.
Tekstiviestimainontaa olen itse saanut joskus ammoin, mutta nyt se kai on kielletty suomessa. Eipä ainakaan ole tullut. Sähköpostissa on ongelmansa. Tämä asia on ratkaisematta (spam). Silti pidän sitä parempana kuin erillisiä teknologioita ja protokollia kaiken olemassaolevan päälle ja lisäksi. Paitsi jos tehdään uusi ja avoin protokolla ja viestintätapa, kaikile avoin ja spammivapaa.
isoveli lupasi tuoda jenkkilästä iPhonen tullessaan.
Eli ensi tiistaina pääsee mahdolliisesti jo kokeilemaan toimiiko suomessa.
jos ei toimi, haluaako joku ostaa uunituoreen mp3-soittimen??
Soppamies kirjoitti:isoveli lupasi tuoda jenkkilästä iPhonen tullessaan.
Kuulemma iPhone ei toimi edes soittimena ilman AT&T:n SIM-korttia.
So, "in the meantime," iPhone users waiting for AT&T activation cannot make calls (other than calling "911") and cannot use iPhone's other features. In other words, in an effort to be perfectly clear: AT&T activation is required before iPhone users can "make calls and use iPhone’s other features."
So, "in the meantime," iPhone users waiting for AT&T activation cannot make calls (other than calling "911") and cannot use iPhone's other features. In other words, in an effort to be perfectly clear: AT&T activation is required before iPhone users can "make calls and use iPhone’s other features."
Pbman kirjoitti:
Mutta niin kauan kuin meikän luuriin ei tule sähköpostit työntämälläkään niin ei auta. Itse kun käy ne vetämässä luuriin niin toki tulevat, mutta samalla tulevat myös ne penis-pidennyksen kaupittelijat. Sähköpostissa on siis ongelmansakin vaikka luurit olisi varustettu jatkuvalla nettiyhteydellä ja mailit sinne kolahtaisivatkin.
Mielenkiintoinen juttu onkin että koska rupeaa suomeen tulemaan toden teolla tekstiviestimainontaa. Paljon tehokkaampaa spämmiä sanon minä. Suomalaisiltahan tuo taitaa olla kiellettyä kuten spämmikin, mutta kuinka irvokasta olisi saada "I guess you need to enlarge your penis?" viesti E90 kommariin?
edit: palaan aapiseni ääreen.. E90 eikä N90
Vähän offtopikkia, mutta ehkä kannattaa vaihtaa sähkistä jos spämmi filtterointi ei toimi, yahoossa ainakin saa samoja viestejä merkitä spämmiksi päivästä toiseen kun se koskaan sitä opi, mutta gmailissa ei oo koskaan ollu roskapostia. Joko oon ollu tosi onnekas tai sitten gmaililla on superhyvä roskapostisuodatin
ani_ kirjoitti:Vähän offtopikkia, mutta ehkä kannattaa vaihtaa sähkistä jos spämmi filtterointi ei toimi, yahoossa ainakin saa samoja viestejä merkitä spämmiksi päivästä toiseen kun se koskaan sitä opi, mutta gmailissa ei oo koskaan ollu roskapostia. Joko oon ollu tosi onnekas tai sitten gmaililla on superhyvä roskapostisuodatin
Mutta gmaili ei tue IMAPpia.
Tosiaan ärsyttää omassakin luurissa se, että ne mailit jää kyllä noutamatta juurikin sen takia että luuri ei osaa edes [SPAM]-tagattuja viestejä jättää lataamatta. Kaikki jipot on yritetty, mutta roskat tulee koneelle asti. Ainut tapa oli tuhota spammit jo palvelimella, mutta tahdon ne koneelleni, koska aina silloin tällöin sinne on jokunen ihan oikeakin maili eksynyt.
ani_ kirjoitti:Vähän offtopikkia, mutta ehkä kannattaa vaihtaa sähkistä jos spämmi filtterointi ei toimi, yahoossa ainakin saa samoja viestejä merkitä spämmiksi päivästä toiseen kun se koskaan sitä opi, mutta gmailissa ei oo koskaan ollu roskapostia. Joko oon ollu tosi onnekas tai sitten gmaililla on superhyvä roskapostisuodatin
Mutta gmaili ei tue IMAPpia.
Tosiaan ärsyttää omassakin luurissa se, että ne mailit jää kyllä noutamatta juurikin sen takia että luuri ei osaa edes [SPAM]-tagattuja viestejä jättää lataamatta. Kaikki jipot on yritetty, mutta roskat tulee koneelle asti. Ainut tapa oli tuhota spammit jo palvelimella, mutta tahdon ne koneelleni, koska aina silloin tällöin sinne on jokunen ihan oikeakin maili eksynyt.
Pbman kirjoitti:
Mutta niin kauan kuin meikän luuriin ei tule sähköpostit työntämälläkään niin ei auta. Itse kun käy ne vetämässä luuriin niin toki tulevat, mutta samalla tulevat myös ne penis-pidennyksen kaupittelijat. Sähköpostissa on siis ongelmansakin vaikka luurit olisi varustettu jatkuvalla nettiyhteydellä ja mailit sinne kolahtaisivatkin.
Mielenkiintoinen juttu onkin että koska rupeaa suomeen tulemaan toden teolla tekstiviestimainontaa. Paljon tehokkaampaa spämmiä sanon minä. Suomalaisiltahan tuo taitaa olla kiellettyä kuten spämmikin, mutta kuinka irvokasta olisi saada "I guess you need to enlarge your penis?" viesti E90 kommariin?
Vähän offtopikkia, mutta ehkä kannattaa vaihtaa sähkistä jos spämmi filtterointi ei toimi, yahoossa ainakin saa samoja viestejä merkitä spämmiksi päivästä toiseen kun se koskaan sitä opi, mutta gmailissa ei oo koskaan ollu roskapostia. Joko oon ollu tosi onnekas tai sitten gmaililla on superhyvä roskapostisuodatin
Joku on ilmeisesti nähnyt että minulle on ihan turha edes kaupata pidennystä.. aivan toivoton tapaus. Täytyy siis itse lääkitä ongelmaa isolla BMW:llä. Eli itselläni ei ole minkäänlaista ongelmaa spämmistä, mutta muilla tällaista lienee. Yritän vain ottaa asioita pohtiessani esille myös muiden tarpeita kuin vain omiani.
Gmail:in filtteri todellakin toimii tehokkaasti, liiankin. Varsinkin englanniksi tulevat mailit tuppaavat jäämään sinne jumiin. Kai ne katsoo että suomalaiselle englanninkielinen viesti on todennäköisesti spämmiä.
Pbman kirjoitti:
Vähän offtopikkia, mutta ehkä kannattaa vaihtaa sähkistä jos spämmi filtterointi ei toimi, yahoossa ainakin saa samoja viestejä merkitä spämmiksi päivästä toiseen kun se koskaan sitä opi, mutta gmailissa ei oo koskaan ollu roskapostia. Joko oon ollu tosi onnekas tai sitten gmaililla on superhyvä roskapostisuodatin :)
Joku on ilmeisesti nähnyt että minulle on ihan turha edes kaupata pidennystä.. aivan toivoton tapaus. Täytyy siis itse lääkitä ongelmaa isolla BMW:llä. Eli itselläni ei ole minkäänlaista ongelmaa spämmistä, mutta muilla tällaista lienee. Yritän vain ottaa asioita pohtiessani esille myös muiden tarpeita kuin vain omiani.
Gmail:in filtteri todellakin toimii tehokkaasti, liiankin. Varsinkin englanniksi tulevat mailit tuppaavat jäämään sinne jumiin. Kai ne katsoo että suomalaiselle englanninkielinen viesti on todennäköisesti spämmiä.
Kompaaan ja korostan. BMW:llä itsensä lääketseminen on keinosta paras. Vielä kun muistaa että 2l ja 3l ovat lähinnä limupulloja 4l on jo moottori. 8)
kallekilponen kirjoitti:MMS on oikeastaan äärettömän turha keksintö jos minulta kysytään...sähköposti hoitaa samat asiat monipuolisemmin ja tuohin ääniviesteihin vastaaja on omiaan, varsinkin tuon iPhonen toiminnallisuudella.
Oli turha tai ei, kavereiden kanssa on tapana varsinkin ulkomaanmatkoilta lähetellä "hauskoja" tai muuten vaan erilaisia mms-viestiä kuvan kanssa. Mitään hyötyä tuostahan ei ole, mutta kyllä jäisin tätäkin ominaisuutta kaipaamaan jos iPhonen ostaisin. Osalla näistä kavereista ei varmasti ole aavistustakaan kuinka käyttää sähköpostia puhelimellaan.
Tosin, jos puhelin ei tue mms-viestejä voihan sen käydä katsomassa selaimella (riippunee operaattorista), joka toki iPhonella onnistuu. Itse asiassa taitaa onnistua mms:n lähettäminenkin! Eli tätä kautta vois melkein sanoa että iPhone tukee mms:ää, ne vaan käydään katsomassa "webmail"-tyyppisesti (ja viestin saapumisesta tulee vielä tekstiviestikin). Eli vaikkei korvaa ihan aitoa asiaa, niin ei ole kynnyskysymys. Ja kuka tietänee miten asia on euromallissa.
Aika myönteisen vastaanoton näyttää saaneen, mutta joku ei oikein tykännyt... Onhan se nätin näköinen ja esimerkiksi musiikkitoimintojen käyttäminen lienee helppoa.
Jenkeissä käytetään 1900MHz taajuutta ja Suomessa 900MHz ja 1800MHz. Voit siis unohtaa
Fifi kirjoitti:Aika myönteisen vastaanoton näyttää saaneen, mutta joku ei oikein tykännyt... Onhan se nätin näköinen ja esimerkiksi musiikkitoimintojen käyttäminen lienee helppoa.
No en lähtisi yhden blogin perusteella tuomitsemaan ao. laitteen käytettävyyttä. Suurin osa ekoista käyttökokemuksista blogeissa jne ovat kuitenkin positiivisia tähän mennessä! Ja tuollaiset kommentit modeemikäytöstä jne eivät varmaan hetkauta normikäyttäjää suuntaan jos toiseenkaan.
Jenkeissä käytetään 1900MHz taajuutta ja Suomessa 900MHz ja 1800MHz. Voit siis unohtaa