Olen täysin samaa mieltä muista paitsi ensimmäisestä lauseestasi. Siitäkin olen osittain samaa mieltä, riippuen yksilökohtaisista käyttötarpeista ja -tottumuksista, joita jo mainitsin aiemmassa viestissäni. Mutta kyllä siitä pitäisi päästä eroon, että minullekin tuli fiilis päivän käytön jälkeen, että nyt tarvitsen jonkun app killerin tai muuten akku katoaa yhdessä yössä. Tosin voihan olla, että iOS 4:n myötä sama fiilis on tullut toisellekin leirillePatrikSelin kirjoitti:Androidin käyttöönotto on helppoa ja kätevää. Aina löytyy tyyppejä jotka eivät käytä Googlea tai käytä omia aivojaan, koska luulevat varmaan kännykän pahmatavan suoraan naamalle jos painaa jotakin puhelimesta. Löytyyhän paljon typeriä kysymyksiä iPhonestakin. Suosittelen katselemaan Youtubesta videoida Android käyttiksestä.

Ja kun tämä yhä on vertailuketju, niin mielestäni käyttölogiikka, intuitiivisuus ja UI:n yhtenäisyys eri softissa ja esiasennettujenkin softien välillä on iPhonessa tällä hetkellä parempi. Esim. iPhonesta ei taida löytyä valintalistaa, joka ei suostuisi sormella scrollautumaan? Tässä Sampassa mm. kamerassa on valikkoja, joita pitää selata nuolia näpyttelemällä ja sitten valinta tehdään sormeilemalla sitä itse valikkoriviä.