Nuvi kirjoitti:iOS4 siis muutti puhelimeni pommikoneeksi
Epähymiöstä päätellen tämä ei ole hyvä asia.
Pitihän sitä itsekin pistää nelonen omaan 3G:hen, kun sitä niin tyrkytettiin joka tuutista. Tulee sellainen fiilis että päivitys tarkoituksella hidastaa vanhaa mallia että olisi helpompi perustella itselleen laitteiston uusiminen. Mikä feature!
Onneksi 3G S kyllä pyörittää iOS4:sta ihan kivasti mutta valitettavasti yllättävän monet softat tykkäävät kyttyrää uudesta käyttiksestä. Tosin toivon, että toi GM ei olisi se lopullinen release versio sillä noissa built in softissakin on ärsyttäviä bugeja (esim. Nike+ softa ei osaa kalibroida foot padia). Hippasen mietityttää miten Apple meinaa hoitaa uusien ohjelmien päivityksen tai paremminkin päivitysten hyväksynnän. Onhan noita softia yli 200 000 ja vaikka vain 10 % vaatisi säätöä on noiden tarkistus aika tajuton homma kun kaikki pitäisi olla saatavilla 21.6. mennessä.
Copy.com tarjoaa 15 GB + 5 GB ilmaista pilvipalvelintilaa. Copy.com on kuin DropBox mutta toiminnoiltaan hivenen hiotumpi. Saadaksesi ilmaisen 15 GB + 5 GB extra tilan käytä seuraavaa linkkiä: https://copy.com?r=mQ6fgf
Kyl taitaa hieman enemmän kuin 10% vaatia säätöä sillä ei ainuttakaan softaa ol tullu vastaan jossa toimeis mitenkää.
Ja ku luvattiin et esim pelit jatkuu siit mihen jää, ei yksikään jatku.
Eli työtä on ja paljon, tällä hetkellä multitasking on täysin hyödytön
Mäksä kirjoitti:Kyl taitaa hieman enemmän kuin 10% vaatia säätöä sillä ei ainuttakaan softaa ol tullu vastaan jossa toimeis mitenkää.
Juu siis en tarkoittanut että multitasking toimisi vielä missään softassa. Tarkoitin 10%:lla niitä softia, jotka ihan kaatuvat tai muuten vain toimivat päin honkia. Käsittääkseni mikään softa ei vielä multitaskaa pois lukien iPod sovellutus, puhelin, tekstarit ja mail. Ihmettelen kyllä tässä vielä sitä että voiko toi iOS4 GM olla lopullinen versio kerta kun edes Applen omat softat eivät vielä moniajoa tue. Noi samat iPod, puhelin jne. multitaskasivat jo iOS3:n kanssa, joten sen osaltahan tossa ei ole uudistusta. Olishan se nyt kiva kun Mapsit latautus taustalla ja Safariin vois laittaa latautumaan useita tabeja kerralla. Käytännössä joka ikisestä softasta pitää tulla siis uusi versio, jotta ne tukisivat moniajoa.
Viimeksi muokannut Nuvi, 11.6.2010 klo 20.42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Copy.com tarjoaa 15 GB + 5 GB ilmaista pilvipalvelintilaa. Copy.com on kuin DropBox mutta toiminnoiltaan hivenen hiotumpi. Saadaksesi ilmaisen 15 GB + 5 GB extra tilan käytä seuraavaa linkkiä: https://copy.com?r=mQ6fgf
Mäksä kirjoitti:Kyl taitaa hieman enemmän kuin 10% vaatia säätöä sillä ei ainuttakaan softaa ol tullu vastaan jossa toimeis mitenkää.
Ei sitä työtä ole paljon, pelkkään moniajoon riittää uudelleen kääntäminen. Noihin kaatuiluihinkaan ei suuresta osasta ohjelmista mene kuin muutama tunti korjata. Isoin homma on Applella käydä läpi noi kaikki, mutta softiahan otetaan jo vastaan 4.0 käyttikselle ja siellä on tuplamiehitys noille.
Viimeksi muokannut Mansku, 11.6.2010 klo 22.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
asensin ios 4:sen ja huomasin heti yhden ongelman. Minulla oli aikaisemmin jailbreikattu 3.1.3 ja cydiasta five icon dock. Tuolloin ipod kuvake oli uloimmaisena dockissa. Nyt päivityksen ja synkkauksen jälkeen ipodin kuvaketta ei näy missään. Haulla se kyllä löytyy. Miten saisin tuon taas näkyvii?
juu-zo kirjoitti:asensin ios 4:sen ja huomasin heti yhden ongelman. Minulla oli aikaisemmin jailbreikattu 3.1.3 ja cydiasta five icon dock. Tuolloin ipod kuvake oli uloimmaisena dockissa. Nyt päivityksen ja synkkauksen jälkeen ipodin kuvaketta ei näy missään. Haulla se kyllä löytyy. Miten saisin tuon taas näkyvii?
Katso muilta sivuilta. Multa hävisi 5 icon dockista kello viimeiselle sivulle.
juu-zo kirjoitti:asensin ios 4:sen ja huomasin heti yhden ongelman. Minulla oli aikaisemmin jailbreikattu 3.1.3 ja cydiasta five icon dock. Tuolloin ipod kuvake oli uloimmaisena dockissa. Nyt päivityksen ja synkkauksen jälkeen ipodin kuvaketta ei näy missään. Haulla se kyllä löytyy. Miten saisin tuon taas näkyvii?
Katso muilta sivuilta. Multa hävisi 5 icon dockista kello viimeiselle sivulle.
Marbo kirjoitti:Olisko jollakin heittää pääsyä tohon iOS 4:seen?
Lue noi mun tuskailut tästä ketjusta sivulta 14 lähtien. Joudut siis luultavasti hakemaan nuo paketit samalla tavalla "kiertotietä", mikäli käyttiksesi ei ole rekisteröity developer-tiliksi.
Mulla oli 3.1.2:n jb:n avulla ladattu se ohjelma jolla voi "sonera" teksin ylä palkista muuttaa miks haluaa...no mulla luki Mäksä siellä. En tajunnu sitä nollata kun päivitin 4.0:aan ja nyt yläpalkissa lukee edelleen Mäksä.
Johtuuko toi siitä et kun palautin uuden firmiksen ja sit palautin mun varmuuskopion, niin tuliko se siitä? Eli jos myyn luurin niin vain restore ja se on pois, vai täytyykö kikkailla siin tilantees jotenkin?
Mäksä kirjoitti:Mulla oli 3.1.2:n jb:n avulla ladattu se ohjelma jolla voi "sonera" teksin ylä palkista muuttaa miks haluaa...no mulla luki Mäksä siellä. En tajunnu sitä nollata kun päivitin 4.0:aan ja nyt yläpalkissa lukee edelleen Mäksä.
Johtuuko toi siitä et kun palautin uuden firmiksen ja sit palautin mun varmuuskopion, niin tuliko se siitä? Eli jos myyn luurin niin vain restore ja se on pois, vai täytyykö kikkailla siin tilantees jotenkin?
En tiedä saako tuota pois. iOS4 poisti kaikki jailbreakiin liittyvät jutut luurista paitsi tuota Make it Mine -ohjelmalla tehtyä operaattoritekstiä...
Teemuz kirjoitti:PS: täytyy kyllä sanoa että tämä 4.0 on erittäin sulava ja ihanan pehmeästi toimiva uudet animaatiot ja kaikki rullaa nopeammin
Ei mun 3G:llä ainakaan, breikattu tosin, mutta ainoat erot ovat taustakuva kotivalikossa ja multitasking.. nuoko sitten aiheuttavat tässä sen lagisuuden?
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Teemuz kirjoitti:PS: täytyy kyllä sanoa että tämä 4.0 on erittäin sulava ja ihanan pehmeästi toimiva uudet animaatiot ja kaikki rullaa nopeammin
Ei mun 3G:llä ainakaan, breikattu tosin, mutta ainoat erot ovat taustakuva kotivalikossa ja multitasking.. nuoko sitten aiheuttavat tässä sen lagisuuden?
Noiden kahden ominaisuuden ei kuuluisi toimia 3g:ssä. Jokos tämä on saatu jailbreakattua.
Mäksä kirjoitti:vaikka teki pelkän restoren? ettei mitään palauttanut, niin silti jäi?..voihan....*********
Kyllä mulla tuli ihan perus Sonera takasin, kun restorasin. Päivittämäl se ei lähe, mut restorel menee. Ja siis palautin restoren jälkeen saman vanhan backupin niin Sonera ei kadonnu mihinkään.
ite koitin epähuomiossa päivittää luurin...tuli erroria, sit tein restoren ja heti backup palautus ja ei näy soneraa, mäksä sen tilalla...Eli johtuukohan se restoresta vai backupista restoren päälle