Kiitos vinkistä, mutta ei ollut mulla tästä kiinni. Salaus oli jo WPA2 / AES.EeKoo kirjoitti:Minulla oli sama murhe, eli 4S käytännössä "kaatoi" langattoman verkon muutaman minuutin välein. Ongelma näköjään johtui reitittimen WPA-salauksesta. Tästä on maininta jossain Applen tukisivuillakin. Vaihdoin salaukseksi WPA2 / AES:n ja nyt rokkaa! Kannattaa kokeilla, jos kotiverkossasi on WPA-salaus käytössä.
Äh - vastaus menikin yleisiin käyttökokemuksiin! Tarkoitus oli vastata tähän:
"Onko muilla kokemusta musiikin streamauksesta AirPlaylla 4Sn kanssa??
Mulla AirPlay menee aina parin minuutin kuuntelun jälkeen "tilttiin". 4s luulee lähettävänsä musaa AirPlay kaiuttimeen(Zeppelin Air) ja jatkaa toistoa, mutta mitään ei kuulu. Samalla katoaa AirPlay kuvake. ? Ärsyttävä ominaisuus 4S:ssä. iPad 1:n ja iPhone 4:n kanssa toimii ilman mitään ongelmia."
iPhone 4S:ssä on ilmeisesti joku vika. Joidenkin AirPlay-kaiuttimien valmistajien tukisivuillakin lukee, että ei toimi 4S:n kanssa ja että Apple on saanut ongelman ratkaistua ja korjaus on tulossa seuraavassa päivityksessä.
Aika jännä, että tällainenkin ongelma jäänyt huomaamatta ennen 4S:n myyntiinlaittoa.