![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jussi
Viesti Kirjoittaja siffo »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Ei ne ainakaan minulla minnekään kadonneet, synkkauskin toimii.JuzziK kirjoitti:Katoaako puhelinnumerot jos päivitän puhelimen? synkkaus ei jostain syystä pelaa![]()
Jussi
Viesti Kirjoittaja kaleviniemi »
siffo kirjoitti:Tilannekatsaus:
Päivitin aluksi 1.1.1 versiosta 1.1.3 ja päädyin jo aikaisemmin mainisemaani boot -looppiin. Jonka jälkeen iphonen ruudulla näkyi vaan palautuslogo.
Tämän jälkeen palautin reset -moodissa iphoneen 1.1.1 versioon ja asensin oktoprepin, päivitin 1.1.2 versioon, jailbreakkasin 1.1.2 version, unlockasin anysimillä. Kaikki meni mainiosti.
Noh nyt kun 1.1.2 oli saatu pelittämään niin päätin tietysti kokeilla uudestaan tuota 1.1.3 versioon päivittämistä.
Tein taas kaikki ohjeiden mukaan, ja lopuksi kun olin asentanut installerista 1.1.3 software upgraden, tuli taas tuttu "Main script execution failed". Tämän jälkeen iPhone käynnistyi uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Päädyin siis samaan lopputulokseen...
1.1.1 -> 1.1.3 = BOOT-LOOP
1.1.2 -> 1.1.3 = BOOT-LOOP
Aikaa on tullut uhrattua noin 6 tuntia, vitutus on suuri. Ideoita mitä kokeillaan seuraavaksi?En aio luovuttaa, en todellakaan...
Viesti Kirjoittaja ranson »
Joo, tuossa samalla lueskelin hackint0shin foruumia, ja huomasinkin jo sieltä että porukalla on ollut ehkä pikkasen enempi ongelmia, jos on tehny päivityksen suoraa 1.1.1 FW:stä. hitsinpitsi, ois ollu mukava skipata toi 1.1.2 päivitys välistä, ja painella suoraa 1.1.3:seen, mutta pitää varata sitten vaan enempi aikaa tohon homaan, ja pari asennuskaljaa enemmän.Donza kirjoitti:Joillain 1.1.1 päivittäneillä on ollut onglemia että iPod ominaisuudet ei toimi enään kunnolla ja iTunes Music Storesta ei enään voi ennakkokuunnella kappaleita. Melkein suosittelen ensin päivittämään 1.1.2.ranson kirjoitti:Onko täällä porukkaa ketkä on päivittäny tuohon 1.1.3 FW:hen tilanteesta, jossa puhelimessa oli sitä ennen 1.1.1 FW?
Ja onko tullut mitään ihmeempiä ongelmia päivityksen jälkeen?
Katoppa tuolta ketjun ekasta viestistä ohje missä se luuraa ja josta se poistetaan.JuzziK kirjoitti:Jebee. iPhonen 1.1.3 FW versio skulaa hyvin.Harmi vain kun tuo ohjelma vie 500mt ylimääräistä tilaa
![]()
Jussi
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Joo. Minulla ainakin pelaa tuo SSH yhteys hyvin.tuomas92 kirjoitti:Katoppa tuolta ketjun ekasta viestistä ohje missä se luuraa ja josta se poistetaan.JuzziK kirjoitti:Jebee. iPhonen 1.1.3 FW versio skulaa hyvin.Harmi vain kun tuo ohjelma vie 500mt ylimääräistä tilaa
![]()
Jussi
Onko muuten tuota OpenSSH fixiä mitään mahdollisuutta saada pois, nyt tuo punainen ykkönen loistaa kuin majakka tuolla kotiruudussa eikä näytä ollenkaan kivalta (olkoonkin että olen raahannut sen toiselle sivulle)?
Viesti Kirjoittaja hanu »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja TINTIN »
Viesti Kirjoittaja villeh »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Siis kyllä minullakin SSH toimii ongelmitta, mutta kun Installer tarjoilee minulle sitä fixiä mitä en halua asentaa, saako sen jotenkin niin ettei niin tapahdu?JuzziK kirjoitti:
Joo. Minulla ainakin pelaa tuo SSH yhteys hyvin.
Jussi
Viesti Kirjoittaja tjweb »
Tarvittee. Itte törmäsin tähän vanhalla PB 12":llani eikä sitten päivitettykään. Yritin jopa lähteä kääntämään noita kolmea tarvittavaan softaa PPC:lle mutta tenkkapoo tuli. Odotan suosiolla kunnolla testattua hommaaMiklu kirjoitti:Tarviiko tuota päivitystä varten intel-Macin vai voinko hoitaa homman vanhalla iMacilläni?
Jossain sivulla, mitä vähän vilkuilin, olin näkevinäni moisen väitteen.
Viesti Kirjoittaja TINTIN »
...mutkun noita lisä softia ois niin kiva olla luurissa kans. Vai saaks ne sit jotenkin päivityksen jälkeen asennettua muuten kun että Jailbreikkaa koneen???juharju kirjoitti:Siis mitä ihmettä? Miksi et vain päivitä iTunesissa firmistä 1.1.3 versioon? Et tartte mitään jailbreakkia...TINTIN kirjoitti:...mitäs nerot ennustaa, millasia ong. mulla tiedossa jos upgrade:n ton mun ranskan mallin oikeesti simfreen 1.1.2 jailbreak:n tohon 1.1.3?!?
Viesti Kirjoittaja KaitsuK »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”