Ei tuolla wlanilla ainakaan mitään tekemistä pitäis olla GPS:n kanssa.hypotypo kirjoitti:Terve.
Jailbreakattu 3G ja ultrasn0w odotelleessa, huomasin että gps ei toimii.... eli wlan on päällä mutta valittaa että : sijaintia ei voitu määrittää...... onko muilla vastaava problemma?
Kiitos
iPhone 3G. OS3.0 JB+Unlock
-
Re: OS3.0 JB, GPS mykkänä
Viesti Kirjoittaja Pis »
-
Viesti Kirjoittaja hypotypo »
siis wlan on päällä jotta karttojen lataus onnistuisi, mutta ei se löydä sijaintia.....Pis kirjoitti:Ei tuolla wlanilla ainakaan mitään tekemistä pitäis olla GPS:n kanssa.hypotypo kirjoitti:Terve.
Jailbreakattu 3G ja ultrasn0w odotelleessa, huomasin että gps ei toimii.... eli wlan on päällä mutta valittaa että : sijaintia ei voitu määrittää...... onko muilla vastaava problemma?
Kiitos
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Oletko sisällä? Silloin voi olla fixin saaminen vaikeampaa. Meneppäs ulos ja kokeile uudestaan.hypotypo kirjoitti:siis wlan on päällä jotta karttojen lataus onnistuisi, mutta ei se löydä sijaintia.....Pis kirjoitti:Ei tuolla wlanilla ainakaan mitään tekemistä pitäis olla GPS:n kanssa.hypotypo kirjoitti:Terve.
Kiitos
-
Re: iPhone 3G. OS3.0 JB+Unlock
Viesti Kirjoittaja länkkäri »
edit. tarpeeksi monta restartyritystä ja luuri käynnistyi. Seuraillaan tilannetta..
-
Viesti Kirjoittaja hypotypo »
ulkona, ulkona.... näyttäis siltä että 3.0 gps ei pelaa ilman verkkoa..... 2.2 pystyin käyttämään gps+wlan yhdistelmä ilman SIM korttia.......Tege kirjoitti:Oletko sisällä? Silloin voi olla fixin saaminen vaikeampaa. Meneppäs ulos ja kokeile uudestaan.hypotypo kirjoitti:siis wlan on päällä jotta karttojen lataus onnistuisi, mutta ei se löydä sijaintia.....Pis kirjoitti:Ei tuolla wlanilla ainakaan mitään tekemistä pitäis olla GPS:n kanssa.hypotypo kirjoitti:Terve.
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja svx »
jos minulla on kaikilla liittymillä tällä hetkellä toimiva factory unlocked 3G 3.0 softalla ja jos JBtän sen Redsnowlla. Toimiiko puhelin tämän jälkeen normaalisti vai pitääkö minun oottaa Ultrasnow:ta että saan kentät näkyviin?
-
Viesti Kirjoittaja eqe »
jos se on kytky niin sitten odota Ultrasnow:n ilmestymistä. Ultrasnow on se joka unlockkaa sun puhelimes.svx kirjoitti:Voisiko joku ystävällinen selvittää että:
jos minulla on kaikilla liittymillä tällä hetkellä toimiva factory unlocked 3G 3.0 softalla ja jos JBtän sen Redsnowlla. Toimiiko puhelin tämän jälkeen normaalisti vai pitääkö minun oottaa Ultrasnow:ta että saan kentät näkyviin?
EDIT: Luin viestisi uudestaa

Eli tosiaan jos se ei ole kytky niin sehän pitäisi mennä ihan heittämällä sisään redsnowlla, se JB.
iPad WiFi 16Gb
iPhone 4 32gb Black
iPhone 3G 16gb White
-
Viesti Kirjoittaja svx »
Voiko joku vahvistaa tämän?eqe kirjoitti:jos se on kytky niin sitten odota Ultrasnow:n ilmestymistä. Ultrasnow on se joka unlockkaa sun puhelimes.svx kirjoitti:Voisiko joku ystävällinen selvittää että:
EDIT: Luin viestisi uudestaa![]()
Eli tosiaan jos se ei ole kytky niin sehän pitäisi mennä ihan heittämällä sisään redsnowlla, se JB.
Rupee nimittäin kevyeen v*t*ttamaan jos Redsnown jälkeen hyvin toiminut factory unlocked puhelin muuttuukin lukituksi.
-
Viesti Kirjoittaja rerrox »
Vahvistetaan. Jos on factory unlock niin voi huoletta jailbreakkaa. Itse juuri näin tehnyt....svx kirjoitti:Voiko joku vahvistaa tämän?eqe kirjoitti:jos se on kytky niin sitten odota Ultrasnow:n ilmestymistä. Ultrasnow on se joka unlockkaa sun puhelimes.svx kirjoitti:Voisiko joku ystävällinen selvittää että:
Rupee nimittäin kevyeen v*t*ttamaan jos Redsnown jälkeen hyvin toiminut factory unlocked puhelin muuttuukin lukituksi.
-
Viesti Kirjoittaja svx »
Sitten olisi yksi "tyhmä" kysymys vielä. Eli miten puhelimen päivittäminen jatkossa onnistuu tuon redsnow:n jälkeen? Cydiasta vai ihan itunesista?rerrox kirjoitti:Vahvistetaan. Jos on factory unlock niin voi huoletta jailbreakkaa. Itse juuri näin tehnyt....svx kirjoitti:Voiko joku vahvistaa tämän?eqe kirjoitti:jos se on kytky niin sitten odota Ultrasnow:n ilmestymistä. Ultrasnow on se joka unlockkaa sun puhelimes.svx kirjoitti:Voisiko joku ystävällinen selvittää että:
-
Viesti Kirjoittaja länkkäri »
Siis mihin tuota redsn0wta tarvitaan? Eihän lukitsemattomalle luurille tarvitse tehdä kuin pwnagetoolilla custom firmis ja luuri on silloin jailbreakattu, unlockattuna se pysyy silti. Korjatkaa jos olen väärässä.svx kirjoitti:Sitten olisi yksi "tyhmä" kysymys vielä. Eli miten puhelimen päivittäminen jatkossa onnistuu tuon redsnow:n jälkeen? Cydiasta vai ihan itunesista?
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
redsn0wllahan pystyy juuri jailbreikkaamaan luurin. Käsittääkseni se on Quickpwnin tapainen. Ainakin itse sillä jailbreikkasin luurin kun pwnagetools kusas huolella.länkkäri kirjoitti:Siis mihin tuota redsn0wta tarvitaan? Eihän lukitsemattomalle luurille tarvitse tehdä kuin pwnagetoolilla custom firmis ja luuri on silloin jailbreakattu, unlockattuna se pysyy silti. Korjatkaa jos olen väärässä.svx kirjoitti:Sitten olisi yksi "tyhmä" kysymys vielä. Eli miten puhelimen päivittäminen jatkossa onnistuu tuon redsnow:n jälkeen? Cydiasta vai ihan itunesista?
-
Viesti Kirjoittaja heisulivei »
-
Aijai oishan se poikaa niin pääsis jo 3.0 hiplaan. Sitten nähtäisini toimiiko se suoraan 3GS kanssa. Sitten voisikin jo jenkeistä ostaa kun katselin, että ei siellä kovia hintoja oteta. Halvimmillaan saisi 650€. Tosin on lukittu mutta eihän se mitään.heisulivei kirjoitti:Lueskelin tuossa juuri DevTeamin Twitterii ja siellä huhuttiin että Ultrasn0w julkaistaan tänään.
-
Onnistuu joko iTunesin kautta jolloin jb häviää tai sitten kun dev team julkaisee uuden JB-softan niin sen kautta.svx kirjoitti: Sitten olisi yksi "tyhmä" kysymys vielä. Eli miten puhelimen päivittäminen jatkossa onnistuu tuon redsnow:n jälkeen? Cydiasta vai ihan itunesista?
-
Viesti Kirjoittaja mineraalimies »
Jos sinulla on nyt unlockattu iphone odota ultrasn0wta, jos ei ole voit asentaa uusimman firmiksen ilman odottelua.
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Ei kai sitä jailbreakia ole vielä tullut, siis 3GS:ään, eli vaikka ultrasnow toimisi siinä, niin ei sitä saa millään sisään kun ei ole jailbreakeaTege kirjoitti:heisulivei kirjoitti: Sitten nähtäisini toimiiko se suoraan 3GS kanssa.

Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Tässä kuva siitä virheestä:

Olen myös asentanut cydiasta Terminal ohjelman jolla pääsen selaamaan puhelinta komentoriviltä, mutta en saa nyt poistettua tuota pakettia. Herjaa oikeuksista. Onko iphonessa jotain sudo useria? Miten saisin poistettua sen paketin että pääsisin taas asentelemaan uusia?
-
Teoriassa se sama jailbreak voisi toimia 3GS:n kanssa.pnp kirjoitti:Ei kai sitä jailbreakia ole vielä tullut, siis 3GS:ään, eli vaikka ultrasnow toimisi siinä, niin ei sitä saa millään sisään kun ei ole jailbreakeaTege kirjoitti:heisulivei kirjoitti: Sitten nähtäisini toimiiko se suoraan 3GS kanssa.
-
No siis oletko laittanut sen unistall sieltä Cydiasta sen terminal paketin kohdalla?Marbo kirjoitti:Osaiskohan joku vähän hjelppiä? Olen jailbreikannu puhelimen joka on 3G ja 3.0 asennettuna. Nyt koitan cydiasta jotain asentaa niin se pakottaa päivittämään yhen sourcelistin, no ei siinä sinäänsä mitään. Mutta kun se alkaa päivittämään sitä source listiä niin se herjaa että cydia yrittää ylikirjottaa sitä pakettia mikä on jo olemassa ja jotain erroria sitten. Eli ei onnistu.
Olen myös asentanut cydiasta Terminal ohjelman jolla pääsen selaamaan puhelinta komentoriviltä, mutta en saa nyt poistettua tuota pakettia. Herjaa oikeuksista. Onko iphonessa jotain sudo useria? Miten saisin poistettua sen paketin että pääsisin taas asentelemaan uusia?
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
No tietysti se voisi teoriassa toimia, mutta kun tuolla dev-teamin blogissa sanotaan, että ei toimiTege kirjoitti:Teoriassa se sama jailbreak voisi toimia 3GS:n kanssa.pnp kirjoitti:Ei kai sitä jailbreakia ole vielä tullut, siis 3GS:ään, eli vaikka ultrasnow toimisi siinä, niin ei sitä saa millään sisään kun ei ole jailbreakeaTege kirjoitti:heisulivei kirjoitti: Sitten nähtäisini toimiiko se suoraan 3GS kanssa.

Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Sille paketille ei näy sellasta sielä. Vaihtoehtoina on: Clear ja Install.Tege kirjoitti:No siis oletko laittanut sen unistall sieltä Cydiasta sen terminal paketin kohdalla?Marbo kirjoitti:Osaiskohan joku vähän hjelppiä? Olen jailbreikannu puhelimen joka on 3G ja 3.0 asennettuna. Nyt koitan cydiasta jotain asentaa niin se pakottaa päivittämään yhen sourcelistin, no ei siinä sinäänsä mitään. Mutta kun se alkaa päivittämään sitä source listiä niin se herjaa että cydia yrittää ylikirjottaa sitä pakettia mikä on jo olemassa ja jotain erroria sitten. Eli ei onnistu.

-
Viesti Kirjoittaja eqe »
Tee JB uudestaa, mulla ainakin hävis valitukset sen jälkeen...Marbo kirjoitti:Sille paketille ei näy sellasta sielä. Vaihtoehtoina on: Clear ja Install.Tege kirjoitti:No siis oletko laittanut sen unistall sieltä Cydiasta sen terminal paketin kohdalla?Marbo kirjoitti:Osaiskohan joku vähän hjelppiä? Olen jailbreikannu puhelimen joka on 3G ja 3.0 asennettuna. Nyt koitan cydiasta jotain asentaa niin se pakottaa päivittämään yhen sourcelistin, no ei siinä sinäänsä mitään. Mutta kun se alkaa päivittämään sitä source listiä niin se herjaa että cydia yrittää ylikirjottaa sitä pakettia mikä on jo olemassa ja jotain erroria sitten. Eli ei onnistu.
Olen myös asentanut cydiasta Terminal ohjelman jolla pääsen selaamaan puhelinta komentoriviltä, mutta en saa nyt poistettua tuota pakettia. Herjaa oikeuksista. Onko iphonessa jotain sudo useria? Miten saisin poistettua sen paketin että pääsisin taas asentelemaan uusia?Jos otan clear niin se koittaa vaan asentaa sitä uusiks jolloin seuraa taas tämä päälle kirjoittamis juttu.
iPad WiFi 16Gb
iPhone 4 32gb Black
iPhone 3G 16gb White
-
-
Ei vitsi! Jailbreikkasin puhelimen uusiks ja EI. Sama ongelma jatkuuMarbo kirjoitti:Osaiskohan joku vähän hjelppiä? Olen jailbreikannu puhelimen joka on 3G ja 3.0 asennettuna. Nyt koitan cydiasta jotain asentaa niin se pakottaa päivittämään yhen sourcelistin, no ei siinä sinäänsä mitään. Mutta kun se alkaa päivittämään sitä source listiä niin se herjaa että cydia yrittää ylikirjottaa sitä pakettia mikä on jo olemassa ja jotain erroria sitten. Eli ei onnistu.
Tässä kuva siitä virheestä:

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka