nuo numeronvaihtorumbat on aina olleet Suomessa aika mahdottomia. Syy on tietenkin se, että siinä on kaksi osapuolta; se josta lähdetään ja (joka tietysti haluaa pitää kynsin hampain kiinni asiakkaastaan, ja järjestää hankaluuksia sille,) jonne ollaan menossa. Joka taas moninaisista syistä ei ehkä laita näitä hässendaaleja edellisen syyksiMacFinn kirjoitti:Olen tässä alkanut ymmärtää Sonera-inhoa. Meillä on meneillään yksi DNA:lta Soneralle siirto ja aika sähläystä on. Selitykset ovat tasoa: aspa ei voinut soittaa asianosaiselle kun heillä ei ollut henkilön kännykkänumeroa, vain nimi ja työpaikka... ja toinen: meille tulee niin paljon postia, ettei niitä papereita millään saa järjestykseen...
Tosin tuota ekaa kerkes DNA:nkin aspa käyttää vajaa kuukausi sitten. Ja heidän laskutuksensa on jatkuvasti sekaisin, Soneran laskut ovat tähän asti (22 kpl) olleet kaikki ok. Elisa taas on sählännyt pojan laskutuksen kanssa, joten vaikea sanoa keneltä ottaisin elokuussa iPhone 3G:hen liittymän.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tuon ilman kännykkänumeroa soittamattomuuden ymmärrän, nimi ja työpaikka ei ole riittävä identifiointi. Ja kun Suomessa on näitä puhelinmyynnin kieltolistoja niin siinäpä sitä ollaan. Eikä salapoliisityö kyllä muutenkaan kovasti kiinnostaa hektisessä työssä. Ihmettelen kyllä, miten kännykkänumeroa ei ole annettu/pyydetty sopimuksen tekovaiheessa.
Virallisesti oikeaan osoitteeseen osoitetut paperit kyllä ovat sitä mukaa järjestyksessä kun tulevat. Jos taas lähetetään jonnekin "pääkonttoriin", tai "paikkakunnan Soneraan", niin ehkä sitten ei.