Thoth kirjoitti:Siis tarkoitin iPhone 3G:tä, en 3G-verkkoa?
Aaaaa, juu niinhän tuossa sigussa lukee. No voihan sviddu. Kukaan haluis ostaa bränikkää Applen Bluetooth näppistä?
Mitä ihmeen apinoita ne on sinne palkannu koodaamaan kun niinkin yksinkertainen asia kuin taustakuva ei toimi 3G:ssä.
Viimeksi muokannut morbusg, 15.7.2010 klo 22.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aaaaa, juu niinhän tuossa sigussa lukee. No voihan sviddu. Kukaan haluis ostaa bränikkää Applen Bluetooth näppistä?
Mitä ihmeen apinoita ne on sinne palkannu koodaamaan kun niinkin yksinkertainen asia kuin taustakuva ei toimi 3G:ssä.
Olen täysin samaa mieltä, minulla on iPod touch, ja sihen ei pysty laittaa taustakuvaa.
Olen kyllä jo miettinyt kasaan sellaisen teorian miksi he tekevät niin; uusi syy ostaa uudempi malli koska siihen pystyy laittaa taustakuvan --> Enemmän rahaa Applen kassaan.
- Apple MacBook Pro 15" i7 2.0Ghz 8gb 500gb +120gb SSD 6490M
- iPhone 6+ 16gb space grey
Olen täysin samaa mieltä, minulla on iPod touch, ja sihen ei pysty laittaa taustakuvaa.
Olen kyllä jo miettinyt kasaan sellaisen teorian miksi he tekevät niin; uusi syy ostaa uudempi malli koska siihen pystyy laittaa taustakuvan --> Enemmän rahaa Applen kassaan.
Ei kai tuossa 3G:ssä oikeasti voi olla niin huono näyttis että alkaisi takkuileen vai pitäisikö sitä varten kirjoittaa kuvakkeiden graffarutiinit uudelleen ja sitä ei nähdä vaivan arvoiseksi?
Viimeksi muokannut Sherukka, 15.7.2010 klo 23.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan vaan pienenä välihuutona täältä sivusta, että tässä ketjussa olisi tarkoitus sitten keskustella 4.1:stä. EI 4.0.1:stä. Kaksi eri päivitystä.
4.0.1 on tullut jo. 4.1 tullee sitten joskus syksyllä.
Viimeksi muokannut Macco, 15.7.2010 klo 23.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei kai tuossa 3G:ssä oikeasti voi olla niin huono näyttis että alkaisi takkuileen vai pitäisikö sitä varten kirjoittaa kuvakkeiden graffarutiinit uudelleen ja sitä ei nähdä vaivan arvoiseksi?
Mitä jailbreikillä tota koti tasutakuvaa käytin ja netistä lukenu ongelmana ilmeisesti on 3G:n heikko suorituskyky taustakuvan ja sen mukana tuomien varjostuksien piirto näytölle. En ainakaan itse ollu jailbreikin jälkeen tyytyväinen iPhoneni suorituskykyyn (lagaa parin päivän käytön jälkeen aika sikana).
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Disturbbi kirjoitti:
Mitä jailbreikillä tota koti tasutakuvaa käytin ja netistä lukenu ongelmana ilmeisesti on 3G:n heikko suorituskyky taustakuvan ja sen mukana tuomien varjostuksien piirto näytölle. En ainakaan itse ollu jailbreikin jälkeen tyytyväinen iPhoneni suorituskykyyn (lagaa parin päivän käytön jälkeen aika sikana).
Sama mulla, meni kyllä vkl-leikkimisen jälkeen jb huitsin nevadaan.. tahmaamista aivan suunnattomasti..
Veikkaisin tosiaan suorituskykyä, muistia tms..
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Jos taustakuvien ja muiden eri featureiden puutteet vanhoissa laitteissa ihmetyttää niin kannattaa tutustua kyseisten laitteiden tehoihin/muistimäärään ja sen jälkeen vaikka tutkia Applen näyttämiä kaavioita/dokumentteja miten sitä muistia menee tuossa 4.0 käyttikselle ja eri ydinpalveluille ennen kuin alkaa huutamaan koodareita apinoiksi. Kyllä ne hyödylliset ominaisuudet laitetaan ensin eikä mitään turhia karkkeja. Esimerkkinä paranneltu bluetooth voi viedäkin jatkuvasti hiukan enemmän muistia tai tulevalle gamecenterille tai muille tuntemattomille ominaisuuksille onkin varattu muistia vaikkei niitä ehkä ole vielä julkaistu tai joitain edes aloitettu toteuttaa. Jos se taustakuvan viemä muisti aiheuttaa 5% isomman mahdollisuuden ohjelmien kaatumisille se tietenkin jätetään pois. Itselläni ainakin 3G luurilla kaatuili jo 2.x versiolla kun pelasi raskaimpia EA:n pelejä.
Mansku kirjoitti:ennen kuin alkaa huutamaan koodareita apinoiksi.
Jos ei saa taustakuvaa siihen ruudulle -- siis sitä samaa kuvaa kuin siinä puhelimen avausruudussa jo on! -- niin on aika apina meininki. Jaksamatta tarkistaa asiaa yhtään mistään puhun peräreiästäni ja väitän että hela X11:kin toimii hitaammissa/vähämuistisemmissa rouskuissa. Strandellin teoria käy järkeen. Ja niin tosiaan, tosi vanha laite, kohtahan se tulee jo 2 vuotta täyteen!
Aika hightech shittiä kyllä kun laite varaa muistia jollekkin tulevaisuuden jutskalle jota ei välttämättä edes käytä.
kari.patila kirjoitti:Täysi tuki Bluetooth-protokollalle, eli esim. sitä että nyt voi ohjata muutakin kuin äänenvoimakkuutta autostereoista.
No kylläpä on täysi. Eipä niitä tiedostoja voi vieläkään muihin laitteisiin lähettää . No, ehkäpä tuo on Apple-fanaatikoille tarpeeksi "täysi" Bluetooth-tuki. Ei kyllä voi mitään puhuakaan edes vitsillä "täydestä tuesta bluetooth-protokollalle". Vai onko sinun mielestäsi joku saamarin handsfree-musiikinohjauslaite ainut Bluetoothin käyttötarkoitus. Huhhuh, onpa kapea näkökanta.
Eipä tuota 4.1 firmistä vielä jakoon ole laitettukaan. Jos se siihen sitten tulisi.
MBP 13" Touch/2019 | MBA 11” Mid 2011 | MBP 15,4" Core Duo 2.0 | PB G4 15" 1.33 | iBook G4 14" 1.33 | iPhone 11 Pro | iPad Pro 11” 2020 |
kari.patila kirjoitti:Täysi tuki Bluetooth-protokollalle, eli esim. sitä että nyt voi ohjata muutakin kuin äänenvoimakkuutta autostereoista.
No kylläpä on täysi. Eipä niitä tiedostoja voi vieläkään muihin laitteisiin lähettää . No, ehkäpä tuo on Apple-fanaatikoille tarpeeksi "täysi" Bluetooth-tuki. Ei kyllä voi mitään puhuakaan edes vitsillä "täydestä tuesta bluetooth-protokollalle". Vai onko sinun mielestäsi joku saamarin handsfree-musiikinohjauslaite ainut Bluetoothin käyttötarkoitus. Huhhuh, onpa kapea näkökanta.
Fanaatikoista puheen oleen, olipa hieno avaus. Tervetuloa foorumille.
Pakko sanoa että hän puhui ihan todellista asiaa. Bluethootilla on paljon muitakin käyttö tapoja kuin handsfree. Myös omenassa on vikoja/puutteita. Hyväksykää se. Silti se on puutteidensa ja vikojensa kanssa silti paras kännykkä IMO
Pakko sanoa että hän puhui ihan todellista asiaa. Bluethootilla on paljon muitakin käyttö tapoja kuin handsfree. Myös omenassa on vikoja/puutteita. Hyväksykää se. Silti se on puutteidensa ja vikojensa kanssa silti paras kännykkä IMO
Asiaa kyllä, mutta se katosi tuon kommentin sekaan aika nopeasti.