Kannattanee tarkistaa Oma Saunalahden sivuilta, että onko liittymässä tosiaan tuo 2M netti vai Nopsa.kaffemi kirjoitti:Saunalahti,päivitin liittymää viime viikolla, sovittiin puh, että netti 2 megainen. No, just kokeilin, Pitäjänmäki: Ping 67, down 19,29, up 3,17. Jos ovat jotain ekstraa tohon sössineet, niin en valita
iPhone 5 -verkkonopeudet
-
Re: iPhone 5 -verkkonopeudet
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
-
Viesti Kirjoittaja kaffemi »
Joo, katoin jo, kun ihmettelin noita lukemia. Nopsahan siellä on. Mutta minä olen tilannut Reilu paketin 2M netillä ja siitä aion myös maksaa. Jos jotain muuta toimittavat, niin ei kai se minun vika ole. Enhän minä mikään sentään ole mikään nörtti, joka mittailisi näitä nopeuksia.... Ei tuota normikäytössä voi havaitasalmaster kirjoitti:Kannattanee tarkistaa Oma Saunalahden sivuilta, että onko liittymässä tosiaan tuo 2M netti vai Nopsa.kaffemi kirjoitti:Saunalahti,päivitin liittymää viime viikolla, sovittiin puh, että netti 2 megainen. No, just kokeilin, Pitäjänmäki: Ping 67, down 19,29, up 3,17. Jos ovat jotain ekstraa tohon sössineet, niin en valita
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Näin arvelinkin olevan. Saitko tilausvahvistusta tai muuta kun sovit tästä 2M netistä? Nimittäin on 100% varmaa, että laskulla tulee olemaan Nopsan hinta. Joten kannattaa olla yhteydessä asiassa, että ovat sinulle kytkeneet väärän nettipaketin liittymään.kaffemi kirjoitti:Joo, katoin jo, kun ihmettelin noita lukemia. Nopsahan siellä on. Mutta minä olen tilannut Reilu paketin 2M netillä ja siitä aion myös maksaa. Jos jotain muuta toimittavat, niin ei kai se minun vika ole. Enhän minä mikään sentään ole mikään nörtti, joka mittailisi näitä nopeuksia.... Ei tuota normikäytössä voi havaitasalmaster kirjoitti:Kannattanee tarkistaa Oma Saunalahden sivuilta, että onko liittymässä tosiaan tuo 2M netti vai Nopsa.kaffemi kirjoitti:Saunalahti,päivitin liittymää viime viikolla, sovittiin puh, että netti 2 megainen. No, just kokeilin, Pitäjänmäki: Ping 67, down 19,29, up 3,17. Jos ovat jotain ekstraa tohon sössineet, niin en valita
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Eikös etämyynnistä eli puhelinmyynnistä pitäisi aina tulla vahvistus? Tuli tekstiviesti, jossa kiitetään tilauksesta ja linkki ehtoihin, siis yleisiin liittymäehtoihinsalmaster kirjoitti:Näin arvelinkin olevan. Saitko tilausvahvistusta tai muuta kun sovit tästä 2M netistä? Nimittäin on 100% varmaa, että laskulla tulee olemaan Nopsan hinta. Joten kannattaa olla yhteydessä asiassa, että ovat sinulle kytkeneet väärän nettipaketin liittymään.kaffemi kirjoitti:Joo, katoin jo, kun ihmettelin noita lukemia. Nopsahan siellä on. Mutta minä olen tilannut Reilu paketin 2M netillä ja siitä aion myös maksaa. Jos jotain muuta toimittavat, niin ei kai se minun vika ole. Enhän minä mikään sentään ole mikään nörtti, joka mittailisi näitä nopeuksia.... Ei tuota normikäytössä voi havaitasalmaster kirjoitti:Kannattanee tarkistaa Oma Saunalahden sivuilta, että onko liittymässä tosiaan tuo 2M netti vai Nopsa.kaffemi kirjoitti:Saunalahti,päivitin liittymää viime viikolla, sovittiin puh, että netti 2 megainen. No, just kokeilin, Pitäjänmäki: Ping 67, down 19,29, up 3,17. Jos ovat jotain ekstraa tohon sössineet, niin en valita

Samalla päivitin myös tyttären liittymän, hänellä Samsung Galaxy Mini II. Onkos Oma Saunalahtea androideihin? Joku ilmainen speedtest löytynee myös?
-
Viimeistään siinä vaiheessa kun lasku tulee ja siellä on tuo Nopsan hinta tulee sinun reklamoida Saunalahtea väärästä hinnasta.
Speedtest pitäisi löytyä Androidiin kyllä. Mielestäni myös oma Saunalahti mutta en ole satavarma.
-
Viesti Kirjoittaja grewi »
Dna - Liikkuva laajakaista L:
Ping: 80. Down: 12,30. Up: 0,49
Ping: 88. Down: 16,14. Up: 0,39.
Ping: 59. Down: 8,01. Up: 2,71.
-
-
Viesti Kirjoittaja ubiquity »
iPhone5 on siis esim. Hki keskustassa nopeampi kuin iPhone 4s?
Mihin nopeuksiin iP4s normaalisti pääsee stadissa ja kuinka paljon nopeampi toi vitonen on?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vitonen tukee 3G DC-verkkoa jota 4S ei tue. Tämä mahdollistaa teoreettisesti tuplasti 3G:n nopeuden eli 42 megan vauhdin. Itse pääsin parhaimmillaan 4S:llä 12 megan vauhtiin, nyt olen useasti päässyt vitosella 15-20 megan nopeuteen kiitos DC-tekniikan.ubiquity kirjoitti:Avatakaa tyhmälle kun on voi verkkonopeudet hepreaa.
Mihin nopeuksiin iP4s normaalisti pääsee stadissa ja kuinka paljon nopeampi toi vitonen on?
-
Viesti Kirjoittaja ubiquity »
Okei, aika oleellinen päivityshän toi on.tuomaril kirjoitti:Vitonen tukee 3G DC-verkkoa jota 4S ei tue. Tämä mahdollistaa teoreettisesti tuplasti 3G:n nopeuden eli 42 megan vauhdin. Itse pääsin parhaimmillaan 4S:llä 12 megan vauhtiin, nyt olen useasti päässyt vitosella 15-20 megan nopeuteen kiitos DC-tekniikan.ubiquity kirjoitti:Avatakaa tyhmälle kun on voi verkkonopeudet hepreaa.
Ihan mielenkiinnosta, mihinkäs iPhone 4 sitten parhaimmillaan tai yleisimmillään kykenee?
-
Ellen nyt ihan puutaheinää muista niin se oli kai n. 14 megaa sisään päin.ubiquity kirjoitti:Okei, aika oleellinen päivityshän toi on.tuomaril kirjoitti:Vitonen tukee 3G DC-verkkoa jota 4S ei tue. Tämä mahdollistaa teoreettisesti tuplasti 3G:n nopeuden eli 42 megan vauhdin. Itse pääsin parhaimmillaan 4S:llä 12 megan vauhtiin, nyt olen useasti päässyt vitosella 15-20 megan nopeuteen kiitos DC-tekniikan.ubiquity kirjoitti:Avatakaa tyhmälle kun on voi verkkonopeudet hepreaa.
Ihan mielenkiinnosta, mihinkäs iPhone 4 sitten parhaimmillaan tai yleisimmillään kykenee?
-
-
Viesti Kirjoittaja K@rtsa »
Vaikka tulikin lainauksia niin p...si, iP 4 tukee mielestäni vain 7.2M ja 4S 14.4M.tuomaril kirjoitti:Ellen nyt ihan puutaheinää muista niin se oli kai n. 14 megaa sisään päin.ubiquity kirjoitti:Okei, aika oleellinen päivityshän toi on.tuomaril kirjoitti:Vitonen tukee 3G DC-verkkoa jota 4S ei tue. Tämä mahdollistaa teoreettisesti tuplasti 3G:n nopeuden eli 42 megan vauhdin. Itse pääsin parhaimmillaan 4S:llä 12 megan vauhtiin, nyt olen useasti päässyt vitosella 15-20 megan nopeuteen kiitos DC-tekniikan.ubiquity kirjoitti:Avatakaa tyhmälle kun on voi verkkonopeudet hepreaa.
Edit: oikein muistin nuo nopeudet 4.nen tukee vain 7.2 ja 4S 14.4M
http://www.gsmarena.com/compare.php3?id ... hone2=4212
-
Viesti Kirjoittaja n0st0kurki »
ei taida toimia vielä täällä meillä 4G mobiililaajakaistat iphone 5:ssa. Saunalahdelta ainakin vahvistettiin että "neuvottelut Applen kanssa kesken vielä" vaikka myyvät kyllä sinulle puhelimeen tuon 4G liittymän.salmaster kirjoitti:Hieman OT mutta luin näitä nopeuksia jotka toteutuu tuolla dc:llä. Joko en näe tai olen sokea mutta ne ketkä sattuu käyttämään Soneraa iPhonessa niin miten olette saaneet Soneralta 4G mobiililaajakaistan vaihdettua?
-
Viesti Kirjoittaja zippocollector »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pienemmät lukemat aon mitattu autossa istuen, matkalla Turun satamasta em paikkaan.
EDIT typo/kuvan pienennys
-
Ai tarvitaan jotain Applen lupian, että 4G toimii iPhone 5:ssa? Ok, en tiennytkään tätä. Tosiaan Saunalahti myy 4G ja siksi ihmettelinkin, että miksei Soneralla sitten olisi myös myynnissä 4g:tä. Sry OT ja palataan otsikon mukaiseen aiheeseen.n0st0kurki kirjoitti:ei taida toimia vielä täällä meillä 4G mobiililaajakaistat iphone 5:ssa. Saunalahdelta ainakin vahvistettiin että "neuvottelut Applen kanssa kesken vielä" vaikka myyvät kyllä sinulle puhelimeen tuon 4G liittymän.salmaster kirjoitti:Hieman OT mutta luin näitä nopeuksia jotka toteutuu tuolla dc:llä. Joko en näe tai olen sokea mutta ne ketkä sattuu käyttämään Soneraa iPhonessa niin miten olette saaneet Soneralta 4G mobiililaajakaistan vaihdettua?
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Ei, tarvitaan operaattorin lupa, että 4G-laitteen sallitaan käyttää ko. operaattorin 4G-verkkoa. Operaattorin verkkototeutuksen kanssa yhteensopimattomat päätelaitteet kun voivat aiheuttaa ongelmia verkolla ja muille käyttäjille. 3G-puolella operaattoritestaus on jo läpihuutojuttu, mutta LTE-toteutuksissa lienee vielä jonkun verran säätämistä.salmaster kirjoitti:Ai tarvitaan jotain Applen lupian, että 4G toimii iPhone 5:ssa? Ok, en tiennytkään tätä.
-
http://m.computerworld.com/s/article/92 ... _Hy1SodTbQ
-
-
Viesti Kirjoittaja janne_p »
-
No niinhän siinä kävi, että lasku tuli ja yritettiin periä nopeammasta netistä kuin olin tilannut, molempien liittymien osalta. Soitin aspaan, mimmi laskeskeli vähän aikaa ja hyvitti laskua vähän reilummalla kädellä, eli antoi pienen vaivan palkankinsalmaster kirjoitti:Periaatteessa pitäisi tulla tilausvahvistus. Mutta pelkkä sopimusehtojen toimittaminen ei täytä tilausvahvistusta. Tilausvahvistuksesta tulee ilmetä ainakin tuote sekä hinnoittelu sekä mahdollinen määräaikaisuus.
Viimeistään siinä vaiheessa kun lasku tulee ja siellä on tuo Nopsan hinta tulee sinun reklamoida Saunalahtea väärästä hinnasta.
Speedtest pitäisi löytyä Androidiin kyllä. Mielestäni myös oma Saunalahti mutta en ole satavarma.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja taas tuli muuten tuon puhelun jälkeen "tilausvahvistus" eli viesti, jossa kiitettiin tilauksesta ja linkki yleisiin sopimusehtoihin, vaikka olin juuri puhelimessa moittinut, että ei tuo ole mikään riittävä vahvistus, koska siitä pitäisi selvästi ilmetä, mitä asiakas on tilannut
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
No, et kai sentään olettanut, että mimi puhelun aikana muutti koko firman toimintaprotokollaa ja ajoi organisaatiouudistuksen ja uuden viestin sinulle läpi?kaffemi kirjoitti:No niinhän siinä kävi, että lasku tuli ja yritettiin periä nopeammasta netistä kuin olin tilannut, molempien liittymien osalta. Soitin aspaan, mimmi laskeskeli vähän aikaa ja hyvitti laskua vähän reilummalla kädellä, eli antoi pienen vaivan palkankinsalmaster kirjoitti:Periaatteessa pitäisi tulla tilausvahvistus. Mutta pelkkä sopimusehtojen toimittaminen ei täytä tilausvahvistusta. Tilausvahvistuksesta tulee ilmetä ainakin tuote sekä hinnoittelu sekä mahdollinen määräaikaisuus.
Speedtest pitäisi löytyä Androidiin kyllä. Mielestäni myös oma Saunalahti mutta en ole satavarma.Ja nyt tippui nopeudet siihen reiluun kahteen megaan, kuten halusinkin. Riittää mulle ja varsinkin tyttärelle.
Ja taas tuli muuten tuon puhelun jälkeen "tilausvahvistus" eli viesti, jossa kiitettiin tilauksesta ja linkki yleisiin sopimusehtoihin, vaikka olin juuri puhelimessa moittinut, että ei tuo ole mikään riittävä vahvistus, koska siitä pitäisi selvästi ilmetä, mitä asiakas on tilannut
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
Down: 20,88
Up: 4,23
Ping: 44
-
Viesti Kirjoittaja angus »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka