iPad mini
-
Re: iPad mini
Viesti Kirjoittaja melare »
7” 1280x800 HD display (216 ppi)
Back-lit IPS display
Scratch-resistant Corning glass
-
Viesti Kirjoittaja wiljam.i »
Hyvä valinta, ehdottomasti.melare kirjoitti:Ei vieläkään GPS vastaanotinta WiFi mallissa, joten valitsen Asus Nexus 7, onhan siinä parempi näyttökin:
BTW - kun tuon iPad minin ennakkotilausten piti alkaa perjantaina, niin olisiko muilla kokemusta aiemmista kerroista? Mihin aikaan huomenna tuo ennakkotilaus alkaa? jokus klo x itärannikon aikaa, vaiko klo 00:01 paikallista aikaa?
t.w
-
Viesti Kirjoittaja exsor »
Nyt pääsee tilaamaan! 8)wiljam.i kirjoitti:Hyvä valinta, ehdottomasti.melare kirjoitti:Ei vieläkään GPS vastaanotinta WiFi mallissa, joten valitsen Asus Nexus 7, onhan siinä parempi näyttökin:
BTW - kun tuon iPad minin ennakkotilausten piti alkaa perjantaina, niin olisiko muilla kokemusta aiemmista kerroista? Mihin aikaan huomenna tuo ennakkotilaus alkaa? jokus klo x itärannikon aikaa, vaiko klo 00:01 paikallista aikaa?
t.w
(Tilasin mustan 16gb wifi version tumman harmaalla smart coverilla)
-
-
Viesti Kirjoittaja Jahan »
Mulle antoi arvioiduksi toimitusajaksi pari viikkoa.
iPhone 15 Pro Max 256GB Apple Watch 7
Apple TV 4K 64GB 2nd gen HomePod 2nd gen 2 HomePod Minis
-
Viesti Kirjoittaja exsor »
Jenkeille lähtevät nopeammin kuin meille, us storesta lupailee Delivers 11/2 kun alkaa tekemään tilausta.

-
Viesti Kirjoittaja Milow »
-
Viesti Kirjoittaja Justin Case »
Cellular voi hyvinkin olla vasta tuolloin toimituksessa. Klo 18.44 oli Applelta näköjään äsken tullut sähköpostia @mac.com osoitteeseen että ennakkotilaa iPad mini. Varmuuden vuoksi on nyt lähettäneet klo 18.48 @me.com saman.Milow kirjoitti:Mitä on yleensä ollu toi arvioituaika? Eli onko mahdollista, että lähettävät jo ennen 21 Nov, 2012?
Kummallakohan tilaa vai täytyykö ottaa tuplat?
Edelleen olen muuten sitä mieltä että Applella on loistava asiakaspalvelu.
-
Viesti Kirjoittaja Lseppo1 »
-
Viesti Kirjoittaja Jahan »
Kävinpäs minäkin äsken tsekkaamassa tuon. Ships: 2 weeks Delivers 19 Nov, 2012exsor kirjoitti:Ships: 2 weeks Delivers 21 Nov, 2012 (4-8 arkipvä oli arvioitu kuljetusaika)
Jenkeille lähtevät nopeammin kuin meille, us storesta lupailee Delivers 11/2 kun alkaa tekemään tilausta.
Ja kyseessä siis iPad Mini 16 Gb Wi-Fi, black.
iPhone 15 Pro Max 256GB Apple Watch 7
Apple TV 4K 64GB 2nd gen HomePod 2nd gen 2 HomePod Minis
-
Viesti Kirjoittaja lehnik90 »
-
Viesti Kirjoittaja Lseppo1 »
-
Viesti Kirjoittaja hitto »
Laitteenahan toi on just passeli, pieni ja konstailematon. Ainakin vessaan ja autotalliin tuommoisen voisi hankkia "kiinteäksi", ehkä jopa auton hanskalootaankin ajantappolaitteeksi.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Sitten, kun on myynnissäkin. Kuten kaikki muutkin Applen laitteet. Julkaisu 2.11.lehnik90 kirjoitti:Onko jollakin tietoa, koska ipad mini on kaupoissa testattavana?
Kyllä nuo laturit pelittävät ristiin. iPadin laturit iPhoneen ja päinvastoin, mutta latausnopeus luonnollisesti hitaampi, jos yrittää pienellä latailla isoa.hitsinpitsi kirjoitti:Käykö tuohon vanhojen i- laitteiden laturit, siis se pistokkeessa majaileva murikka? Jos hankkisi vain muutaman piuhan kun noita virtalähteitä on joutilaana muutama.
-
Viesti Kirjoittaja apli »
Nämä uudemmat iPadit eivät ole tarjonneet mitään uutta jota olisin kaivannut. Tämä mini taas koonsa puolesta mahdollistaa povariin sujahtamisen, joten sen myötä käyttö lisääntyy edelleen. Käytän padia enimmäkseen opiskeluun, eli tiedonhakuun, lukemiseen ja tekstin tuottamiseen.
Ainoa asia, mikä on estänyt toistaiseksi tilauksen tekemisen, on tuo nano-sim. Tällä hetkellä käytössä dna prepaid, joka on ollut tosi edullinen ja varma. Toivottavasti tuota saisi kohta nanollakin.
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Mietin juurikin noita kilpailijoiden samankokoisia joissa hinta olisi ollut kohillaan, mutta sitten olisin menettänyt kaikki iCloudin hyödyt jne..
Kallis, mutta toimii sitten saumattomasti yhteen.. Odottelua nyt vain.
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
jo muutkin mobiili laitteet on applea niin tuo ohjelmien saumaton toiminta keskenään on minulle tärkeää.
Olen paperisen vuosikalenterin hylännyt aikoja sitten ja kaikki tapaamiset ja työaika suunnittelut tehdään ipadilla.
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja ATD »
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Viesti Kirjoittaja xopher »
Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen SPG:n kalvoon (mattaversio), juuri takakannen suojausta varten. Tuntuu ja näyttää melkein samalta kuin alkuperäinen alumiini eikä sitä käytössä edes huomaa.Peitsamo kirjoitti:Sama tuli itsellä mieleen. Smart Cover tuohon on hommattuna, sitten kun paketti joskus tulee, mutta osaatteko suositella jotain kirkasta kalvoa, jolla saisi takakannen suojattua
Valitettavasti ei ole vielä iPad Minille versiota, mutta kai se jossain vaiheessa tulee.
http://www.spigen.com/tablets/apple/the ... eries.html
http://www.spigen.com/tablets/apple/ipad-mini.html
MacBook Air 13", late 2010, 1.86Ghz C2D, 4GB RAM, NVIDIA 320M | ML 10.8.2
ツ Google Nexus 5 | KitKat 4.4.2
-
Viesti Kirjoittaja Jaskan »
Itse en oikeen jaksa ymmärtää porukan intoa tapetoida Ipadit ja Iphonet kalvoilla ym. Mulla löytyy molemmat laitteet ja kyllä tulee käytössä pieniä jälkiä, mutta ei kyllä haittaa yhtään.Peitsamo kirjoitti:Sama tuli itsellä mieleen. Smart Cover tuohon on hommattuna, sitten kun paketti joskus tulee, mutta osaatteko suositella jotain kirkasta kalvoa, jolla saisi takakannen suojattua
-
Viesti Kirjoittaja SR-71 »
Jälleenmyyntiarvo on ainakin parempi. Ehkä puolen tonnin laitteita ei miten tahansa haluta kohdella.Jaskan kirjoitti: Itse en oikeen jaksa ymmärtää porukan intoa tapetoida Ipadit ja Iphonet kalvoilla ym. Mulla löytyy molemmat laitteet ja kyllä tulee käytössä pieniä jälkiä, mutta ei kyllä haittaa yhtään.
-
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Se on käyttöesine, eikä mikään maljakko..SR-71 kirjoitti:Jälleenmyyntiarvo on ainakin parempi. Ehkä puolen tonnin laitteita ei miten tahansa haluta kohdella.Jaskan kirjoitti: Itse en oikeen jaksa ymmärtää porukan intoa tapetoida Ipadit ja Iphonet kalvoilla ym. Mulla löytyy molemmat laitteet ja kyllä tulee käytössä pieniä jälkiä, mutta ei kyllä haittaa yhtään.
-
Viesti Kirjoittaja SR-71 »
Vähän ontuu.. Plankkaat varmaan kengät joskus tai vahaat auton? Hyvä tuollainen kalvo on olla, mutta ei sellaisen laittaminen tarkoita sitä, että laitetta säilyttäisi jossain maljakon tapaan. Jos siitä huolimatta tulee naarmuja tms. niin sitten tulee.Mika73 kirjoitti:Se on käyttöesine, eikä mikään maljakko..SR-71 kirjoitti:Jälleenmyyntiarvo on ainakin parempi. Ehkä puolen tonnin laitteita ei miten tahansa haluta kohdella.Jaskan kirjoitti: Itse en oikeen jaksa ymmärtää porukan intoa tapetoida Ipadit ja Iphonet kalvoilla ym. Mulla löytyy molemmat laitteet ja kyllä tulee käytössä pieniä jälkiä, mutta ei kyllä haittaa yhtään.
Käytin tänään ipad 1:stä parturissa ja oli aika raskas kannatella pidemmän päälle. Mielenkiinnolla odotan, että mini tulee kauppoihin ja pääsee sitä kokeilemaan.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka