Minuaki vähän ihmetyttää ja mietityttää... ennen joo tosiaan senkus kävelly kauppaan hakemaan...Oisso kirjoitti:Ite kans mietin Pk seudun liikkeisiin tulevia puhelimia. Ip5sää ainakin riitti viel illallakin hakea ku parist liikkeest kävi kysäsemäs

Viesti Kirjoittaja Control^ »
Minuaki vähän ihmetyttää ja mietityttää... ennen joo tosiaan senkus kävelly kauppaan hakemaan...Oisso kirjoitti:Ite kans mietin Pk seudun liikkeisiin tulevia puhelimia. Ip5sää ainakin riitti viel illallakin hakea ku parist liikkeest kävi kysäsemäs
Viesti Kirjoittaja Ollifi »
Viesti Kirjoittaja fyctice »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Itse laitoin tilaukseen ip 6 plus 64gb hopeana 19.9-14 klo.13.30. Saas nähdä tuleeko eka erästä...fyctice kirjoitti:DNA:lta sain informaatiota: Jos ei kuulu 300 ennakkotilaajan joukkoon, DNA informoi tilaajaa asiasta. 300 joukkoon kuuluville ilmoitusta ei tule.
"Jos ehdit tehdä tilauksen viime perjantaina aamupäivän tai alkuiltapäivän aikana, ehtii puhelimesi toimitukseen heti 26.9.2014"
Tuosta voi jotain osviittaa saada kuuluuko vaiko ei. Tosin harmi, että aloittavat postittamaan puhelimia vasta 26.9, eikä 25.9.
"Puhelimet lähetetään ensimmäiselle 300 tilaajalle tuolloin 26.9. ja toimitus kestänee muutaman arkipäivän."
Nämä kopioitu DNA tukisivulta.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja ak72 »
Älä elättele toiveita. Et tule saamaan. Toimitusajat ovat jo monen viikon päähän Saunalahdella, näkyvillä jopa heidän nettisivuillaan. "Muutamia on vielä jäljellä" on sama kuin loppu, Sauniksen kauppa ei vain tunne sanaa loppu.ak72 kirjoitti:iPhone 6 64gt kulta tilattu paskalahdelta. Ennen tilausta tuli ilmoitus että muutamia on vielä jäljellä. Eli sormet ristiin että luurin ehtii saada perjantaiksi
Viesti Kirjoittaja mOtley »
Viesti Kirjoittaja samii81 »
No voi ..ttu itellä kans tilattu Saunalahdelta 00.13 ja luulen kyllä että ei nyt hitaimmasta päästä olla kuitenkaan ja silti viikolle 41..tuliko sulle perus 6 vai plus? Eli nuita luureja ei varmasti oo montaa ollut tarjolla..jakovski kirjoitti:Niinpä. Ja vaikka voisi jotkut kuvitella olevansa ensimmäisessä aallossa heti tilauksen mahdolliseksi tultua, niin toiveet voi suurilta osin unohtaa. Mulle sanottiin vk41 toimitusajaksi, vaikka tilasin 00:13 perjantaiyönä. Oliko se julkistus 00:10-00:11 tai jotain.
Viesti Kirjoittaja InkNarrative »
Viesti Kirjoittaja Sippe »
Viesti Kirjoittaja etan0l1 »
Jos siinä erässä on yhtään tätä malliaSippe kirjoitti:Tilasin DNA Kaupasta perjantaina klo 10.00 Plussan 64 gt ja tänään selvisi soittamalla että olen 300:n ennakkotilaajan joukossa joten puhelin lähtee matkaan perjantaina.
Ennakkotilanneille DNA varmistaa muistin koon sekä värin:etan0l1 kirjoitti:Jos siinä erässä on yhtään tätä malliaSippe kirjoitti:Tilasin DNA Kaupasta perjantaina klo 10.00 Plussan 64 gt ja tänään selvisi soittamalla että olen 300:n ennakkotilaajan joukossa joten puhelin lähtee matkaan perjantaina.
Viesti Kirjoittaja workingmen »
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Tälläkin hetkellä sivut näyttää toimitusajaksi vk41 jos tilaa nyt. Toivottavasti ne vaan sekoitti viikot tai jotain. Mulle samanlainen tulossa ja oma saunalahti näyttää tilausajaksi 00:19.jakovski kirjoitti:Niinpä. Ja vaikka voisi jotkut kuvitella olevansa ensimmäisessä aallossa heti tilauksen mahdolliseksi tultua, niin toiveet voi suurilta osin unohtaa. Mulle sanottiin vk41 toimitusajaksi, vaikka tilasin 00:13 perjantaiyönä. Oliko se julkistus 00:10-00:11 tai jotain.
Viesti Kirjoittaja Delli »
Tuo 'Tilaamasi tuote odottaa postitusta' ei tarkoita Saunalahdella mitään.workingmen kirjoitti:Itse kun tilasin ton 6 + saunalhdelta niin sivuilla näytti silloin toimitusta 26.9 tolle , saa nähdä milloin tulee tilasin sen 19.09.14 00,53
ja nyt näkyy vaan oma saunalahdessa , tilaamasi tuote odottaa postitusta.
- J
Viesti Kirjoittaja weichmann »
Viesti Kirjoittaja strong »
Kommunikointi UPS:n tai Applen suuntaan ei tuottanut tuloksia viikonloppuna, mutta tänään Borderlinxin osoite saatiin korjattua, joten iPhone 6 Plus -paketti saattaa lähteä neljättä kertaa toimitusyritykseen UPS:n toimistolta Borderlinxiin. Ehkäpä suosittelisin jatkossa tilaamaan iPhonen vaikka Saksasta, vaikkakin oikeilla osoitetiedoilla kännykän toimittaminen Borderlinxin kautta saattaisi kestää vain 2-5 lisäpäivää. Joten puhelimen osto vaikkapa Soneran yömyynnistä 26.9 olisi edellämainittua nopeampi vaihtoehto.iBeatsy kirjoitti:Luuri saapunut vihdoin saksaan tänä aamuna ja makoilee nyt Berliinissä. UPS samalla päivitti toimitusaikaa, eli toimittaisivat huomenna kun vielä eilen oli että toimitetaan tänään. Katselin tuossa että Berliinistä menee noin 2h autolla tuonne Mailboxde:n toimipisteeseen...tuohonko menee UPS:lla sitten yksi lisäpäivä
Lisäksi näyttää että Mailboxde ei tarjoakkaan oikeita Express lähetyksiä vaan käyttävät näitä hitaampia vaihtoehtoja (UPS Standard ~3-5 päivää suomeen, DHL Weltpacket 4-6päivää suomeen)
EDIT: Noh nyt UPS:n seuranta ilmoittaakin toimituksen tänään ja nyt Out for Delivery
Viesti Kirjoittaja Kpaee »
Viesti Kirjoittaja etan0l1 »
0:12 :=)jakovski kirjoitti:Niinpä. Ja vaikka voisi jotkut kuvitella olevansa ensimmäisessä aallossa heti tilauksen mahdolliseksi tultua, niin toiveet voi suurilta osin unohtaa. Mulle sanottiin vk41 toimitusajaksi, vaikka tilasin 00:13 perjantaiyönä. Oliko se julkistus 00:10-00:11 tai jotain.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”