Omppu-->Järjestelmäasetukset-->Näppäimistö(-->Näppäimistö) ja ruksi kohtaan "Käytä F-näppäimiä normaaleina toimintonäppäiminä".ShellToe kirjoitti:Hei,
Täällä yksi ei niin aloittelija on ihmeissään uuden imacn langattoman näppäimistön kanssa. Expose näppäimet F9, F10, F11, joita olen tottunut käyttämään, ovat nyt samassa äänenvoimakkuus näppäinten kanssa? Kuinka nuo saa toimimaan?
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: Aloittelijan "tyhmiä" kysymyksiä
Viesti Kirjoittaja vesku »
-
Re: "Tyhmät" iPhone/iPod touch ja iPad-kysymykset
Viesti Kirjoittaja letukka »
ok,tuossa on kyllä iso puute verrattuna moneen muuhun puhelimeenpnp kirjoitti:Ei taida saada, paitsi koneen kautta kierrättämällä.letukka kirjoitti:noniin,sain kansion iluuriin,mutta mutta,meneekö otetut kuvat aina tuonne kamaran rullaan,vai voinko jotenkin siirtää ottamiani kuvia suoraan johonkin muuhun albumiin?pnp kirjoitti:
Itse olen kyllä tehnyt ihan ilman iPhotoakin, eli jonnekin vaan kansio ja sen sisälle ne haluamasi "albumit" omina kansioina. Sitten siellä iTunesin iphone valikoissa valitsen kyseisen kansion synkronoitavaksi. Siis Macillä.
-
Viesti Kirjoittaja mursis »
osaisikohan joku kertoa, mitä pitäisi tehdä, kun sain iPhone 3Gs:ni kohtalaisen jumiin. Yritin eilen synkronoida puhelimeeni mp4:ksi muunnettuja videoita, ja parin kohdalla se onnistuikin, mutta sen jälkeen iTunes sanoi, ettei voi synkronoida puhelinta. Yhdistin uudestaan itunesiin sillä seurauksella, että se antoi mulle vaihtoehdoiksi ottaa iPhoneni käyttöön uutena puhelimen tai palauttaa sen varmuuskopiosta. Luuri pelittää perustoimintojen osalta, mutta eilen se ei suostunut avaamaan mitään AppStoresta hankittuja ohjelmia. Tänään nekin toimivat (lähes) normaalisti, mutta iPod tökkii pahasti ja antaa soittaa vain yhden biisin kerrallaan sulkien tämän jälkeen itsensä.
Pitääkö mun palauttaa luuri vai onko jotain muuta tehtävissä? Puhelin on 3.1.2 firmiksellä, unlockattu ja jailbreakattu. Elämä on tehty helpommaksi cydian avulla, joten 3.1.2:een palauttamisen pitäisi kai onnistua joskaan en ole yhtään varma osaanko sen tehdä.

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
En tiedä, onko ongelman korjaaminen mahdollista muutoin, mutta jos päädyt palauttamaan firmiksen, olethan varma, että tuo 3.1.2 SHSH on todella Saurikin palvelimella. Eli olet tehnyt elämäsi helpommaksi ennen 3.1.3:n julkaisua, ja Cydian etusivulla on maininta, että 3.1.2 SHSH on tallennettuna. Jos olet tallettanut sen 3.1.3:n julkaisun jälkeen, palautus ei onnistu.mursis kirjoitti: Pitääkö mun palauttaa luuri vai onko jotain muuta tehtävissä? Puhelin on 3.1.2 firmiksellä, unlockattu ja jailbreakattu. Elämä on tehty helpommaksi cydian avulla, joten 3.1.2:een palauttamisen pitäisi kai onnistua joskaan en ole yhtään varma osaanko sen tehdä.
Ohjeita palautukseen löytyy roppakaupassa netistä.
Ihan vaan varmuuden vuoksi halusin tämän sanoa...
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja ShellToe »
Kiitos vesku,vesku kirjoitti:Omppu-->Järjestelmäasetukset-->Näppäimistö(-->Näppäimistö) ja ruksi kohtaan "Käytä F-näppäimiä normaaleina toimintonäppäiminä".ShellToe kirjoitti:Hei,
Täällä yksi ei niin aloittelija on ihmeissään uuden imacn langattoman näppäimistön kanssa. Expose näppäimet F9, F10, F11, joita olen tottunut käyttämään, ovat nyt samassa äänenvoimakkuus näppäinten kanssa? Kuinka nuo saa toimimaan?
Olipas helppo juttu, en tajunnut itse katsella tarpeeksi. No, nyt toimii halutulla tavalla.
-
Iso kiitos tästä huomautuksesta! Ilmeisesti olen tehnyt sen vasta 3.1.3:n julkaisemisen jälkeen, koska cydia sanoo, että "this device has SHSHs on file for iPhone OS 3.1.2, 3.1.3."arttula kirjoitti:En tiedä, onko ongelman korjaaminen mahdollista muutoin, mutta jos päädyt palauttamaan firmiksen, olethan varma, että tuo 3.1.2 SHSH on todella Saurikin palvelimella. Eli olet tehnyt elämäsi helpommaksi ennen 3.1.3:n julkaisua, ja Cydian etusivulla on maininta, että 3.1.2 SHSH on tallennettuna. Jos olet tallettanut sen 3.1.3:n julkaisun jälkeen, palautus ei onnistu.mursis kirjoitti: Pitääkö mun palauttaa luuri vai onko jotain muuta tehtävissä? Puhelin on 3.1.2 firmiksellä, unlockattu ja jailbreakattu. Elämä on tehty helpommaksi cydian avulla, joten 3.1.2:een palauttamisen pitäisi kai onnistua joskaan en ole yhtään varma osaanko sen tehdä.
Ohjeita palautukseen löytyy roppakaupassa netistä.
Ihan vaan varmuuden vuoksi halusin tämän sanoa...
Voihan fak, joudun varmaan sietämään puolitoimivaa iPhonea, jota ei voi synkronoida.
-
Hmmm... Jos Cydiassa lukee, että SHSH on 3.1.2:lle tallessa, silloin pitäisi 3.1.2:n palautuksen kyllä onnistua. Minä tein sen traagisen virheen, että talletin tuon vasta 3.1.3:n ilmestymisen aikaan, ja minulla on Cydiassa merkintä vain 3.1.3:n SHSH:sta.mursis kirjoitti: Iso kiitos tästä huomautuksesta! Ilmeisesti olen tehnyt sen vasta 3.1.3:n julkaisemisen jälkeen, koska cydia sanoo, että "this device has SHSHs on file for iPhone OS 3.1.2, 3.1.3."
Voihan fak, joudun varmaan sietämään puolitoimivaa iPhonea, jota ei voi synkronoida.
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
edit: ja 10 sekuntia tämän viestin jälkeen tietty toimi. Joko demoefekti tai sitten Homppuun postaamalla saa verkot kuntoon

-
Viesti Kirjoittaja Wombut »
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Ongelma on, että nyt ei tapahdu mitään, kun vedän ikkunan reunaan? Onko tämä jossain asetuksien kätköissä?
P.S I'm very sorry jos joku on tätä jo kysynyt.
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Kaikki pitää "ostaa" uudelleen, maksuahan ei tästä tule.Wombut kirjoitti:Mitenkäs itunesiin saikaan kaikki lataamansa ohjelmat? Vaihdoin käyttäjätasoani win7:ssa ja itunes sekos. Kone on valtuutettu yms mut ei näytä taas mitään kirjastoja tai ohjelmia.
Tai sitten jos ne löytyy iPhonelta/iPod Touchilta niin iTunes auki -> Arkisto -> Tuo ostokset "Joku iPhone". (Windowsista en ole varma löytyykö arkistoa, mutta löytyy ensimmäisen valikon alta.)
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja garboraattori »
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
On, ei tarvi Winkkaa.garboraattori kirjoitti:Onko mitenkään mahdollista saada avattua exelillä olevia tiedostoja macilla vai onko pakko asentaa tähän windows rinnalle?
-
En oikein tiedä, missä vaiheessa olen tuon tallentanut, mutta löysin joka tapauksessa SHSH:n 3.1.2:lle ja sain puhelimen palautettua 3.1.2:lle vain parin errorin jälkeen, jei!! Suuret kiitokset avusta!arttula kirjoitti:Hmmm... Jos Cydiassa lukee, että SHSH on 3.1.2:lle tallessa, silloin pitäisi 3.1.2:n palautuksen kyllä onnistua. Minä tein sen traagisen virheen, että talletin tuon vasta 3.1.3:n ilmestymisen aikaan, ja minulla on Cydiassa merkintä vain 3.1.3:n SHSH:sta.mursis kirjoitti: Iso kiitos tästä huomautuksesta! Ilmeisesti olen tehnyt sen vasta 3.1.3:n julkaisemisen jälkeen, koska cydia sanoo, että "this device has SHSHs on file for iPhone OS 3.1.2, 3.1.3."
-
Hienoa, että toimii !mursis kirjoitti: En oikein tiedä, missä vaiheessa olen tuon tallentanut, mutta löysin joka tapauksessa SHSH:n 3.1.2:lle ja sain puhelimen palautettua 3.1.2:lle vain parin errorin jälkeen, jei!! Suuret kiitokset avusta!

-
Viesti Kirjoittaja nem »
-
Viesti Kirjoittaja rok93 »

-
Oiskohan mennyt liian monta kertaa näppäinlukko väärin? Onko jailbreakattu?rok93 kirjoitti:Mitä tapahtui? otin kännykän taskusta ja näin tämän.
Kyllä on kummallisen näkoinen ruutu
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
iMac 27"
-
-
Oiskohan joku iPhone "virus", itse kun en ole Cydiaa asentanut enkä ole ikinä nähnyt kyseistä ruutua. En tiedä, kokeile palauttaa iTunesista.rok93 kirjoitti:On varmaankin breikattu kun on Cydia asennettuna.
iMac 27"
-
Viesti Kirjoittaja MäkkiMikko »
Koneena Unibody Macbook late 2008 ja Mail versio 4.2 jos nää jotain auttaa

-
Viesti Kirjoittaja Éclair »
Jos kurkkaat tilin asetuksiin niin sieltä löytyy ruksi tuohon.MäkkiMikko kirjoitti:Onnistuuko Mailissa järjestellä viestit niin että Reminders (Muistiinpanot) ei näy muiden viestien seassa, vaan ainoastaan omassa kansiossaan?
-
-
Viesti Kirjoittaja MäkkiMikko »
Kiitsa! Jotenkin en osannu ajatella että ne ois account-settingsin puolella, kattelin vaan mailin yleisiä asetuksia.Éclair kirjoitti:Jos kurkkaat tilin asetuksiin niin sieltä löytyy ruksi tuohon.MäkkiMikko kirjoitti:Onnistuuko Mailissa järjestellä viestit niin että Reminders (Muistiinpanot) ei näy muiden viestien seassa, vaan ainoastaan omassa kansiossaan?
-
Jailbreikkaus
Viesti Kirjoittaja Juuberi »
Sori epäselvää tekstii mut koittakaa ymmärtää..
Syy: Ketjut yhdistetty.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka