No jo ny on..Toivonen kirjoitti:iPhone kun ei tue bluetoothilla, kuin ainoastaan headset -yhteyksiä.

Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
No jo ny on..Toivonen kirjoitti:iPhone kun ei tue bluetoothilla, kuin ainoastaan headset -yhteyksiä.
Viesti Kirjoittaja catja »
Tätä just ihmetellään täällä: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 3&t=110909catja kirjoitti:Testasin tänään paikannusta ekaa kertaa. Eihän se heitä kuin vaivaiset 2,5km, mitä ihmettä? Pitäiskös mun tietää jotain, että iPhonekin tietäisi missä mä olen?
Viesti Kirjoittaja piippu »
Halooooo! Oliko liian tyhmä kysymys?piippu kirjoitti:Miten tuo paritus pitäisi "viimeistellä" 3G phonen ja bluetooth handsfreen kanssa, kun minun muuten loistava Sennheiser VMX 100 toimii ihan miten sitä itseä sattuu huvittaaEli paritus menee mielestäni ihan ok (iPhone löytää tuon kuulokkeen heti ja muodostaa siitä parin) mutta käytössä tuo putoaa pois ihan satunaisesti-> toimii noin 1/3 puheluista
Yleensä, mitä olen seurannut, tippuu pois puhelun loputtua (ihan sama lyönkö itse luurin kiinni, vai katkaistaanko puhelu vastapuolelta) ja ottaa seuraavan puhelun aikana ihan arpomalla mukaan....hiukka erikoisen näköistä touhua, kun puhuu puhelin korvalla ja toisessa korvassa kiikkuu tuo handsfree 8)
Tosin tuo puhelin pyörittää sitä "tutkaa" bluetooth valikossa vaikka maailman tappiin, mutta eikö se ole ihan normaalia, kun laite yrittää hakea muitakin lähellä olevia laitteita? Vai löytyykö syyllinen siitä?
Kumpi nakataan seinään: Puhelin vai sennheiser
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja wickedsp1d3r »
Siirtomoodissa onnistuu poistokin, kun klikkaat sitä yläkulmaan ilmestyvää ruksia. Niitä "tehdasasenteisia" ei voi poistaa, ainakaan ilman kikkailuja.wickedsp1d3r kirjoitti:Varmaan tätä on jo kysytty, mutta onko mahdollista poistaa tarpeettomia kuvakkeita iPhonen työpöydältä? Siirto onnistuu kyllä, mutta entä poisto...
egoste kirjoitti:Ei pysty kommentoimaan näin sekundäärisin argumentein
Viesti Kirjoittaja dazer »
Viesti Kirjoittaja Navi »
Ei mulla tossa ainakaan mitään suominäppistä ole, mutta kyllä hoituu Ö:t ja Ä:t ihan helposti ihan tolla, että pitää O:ta tai A:ta pohjassa ja valitsee sieltä sitten =) Vie vähän enemmän aikaa, mutta ei tämä elämä sekunneista ole tuntunut kiinni olevan.dazer kirjoitti:En löytänyt ainakaan muualt; elikkäs, saako iPhone 3G (2.1) sitä suominäppistä (ipuhelin.com)? Kun siellä ei lue mitään et toimisko se tossa uuemmassa?
Viesti Kirjoittaja Aukiro »
Viesti Kirjoittaja harri »
Koskettamalla sitä vasemman alakulman "tähtäin"-symbolia.Aukiro kirjoitti:Miten google maps sovellusta käytettäessä saa sen nätin kivan pikku sinisen pallon sykkimään joka osoittaa oman sijainnin?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
2.1 softan mukana tuli tuo uutena omainaisuutena, jota ei saa kytkettyä pois päältä.piippu kirjoitti:Nyt kun edellinen ongelmani oli ilmeisesti liian hatarasti kerrottu (enkä kyllä osaa tuon kummemmin asiaa esittää) Niin pannaanpas uusi "mato koukkuun"-> Nyt ongelmana kummitelevat textarit
Nyt on tosiaan tullut muutamankerran lyhyt viesti, jonka olen lukenut siitä ärsyttävästä kaiken päälle puskevasta pakkonäytöstä.....muuta puhelin jatkaa huomauttelua 5min välein niinkauan että viestin käy oikeasti lukemassa/poistamassa....tuolle en ole löytänyt mitään "täppää" jolla ominaisuuden saisi pois, vai onko sitä
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Kannattaa kokeilla maksullista Path Tracker -sovellusta, joka mittaa noita matkaa, nopeutta ja aikaa (kuulemma korkeuttakin, mutta ei oo niin kokemusta)BugsBunny kirjoitti:Onko joku käyttänyt noita Health & Fitness -sovelluksia? Siis onko laitteesta mitään hyötyä treenikäytössä? Mulle sykemittari ei oo oleellinen (tuo Polarin CS300:kin maksaa 200 ecua) mutta jotain tietoja lenkeistä + pyörälenkeistä haluaisi, esim. matka, nopeus jne.
Viesti Kirjoittaja Verneri »
Viesti Kirjoittaja xtreme »
Viesti Kirjoittaja rodchop »
wickedsp1d3r kirjoitti:Varmaan tätä on jo kysytty, mutta onko mahdollista poistaa tarpeettomia kuvakkeita iPhonen työpöydältä? Siirto onnistuu kyllä, mutta entä poisto...
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Olet oikeassa. Adobe tätä ymmärtääkseni on jossain vaiheessa ainakin lupaillut.xtreme kirjoitti:Olenko oikeassa ettei Flash toimi iPhonoe:ssa. Mutta, koska toimii?
Varmaankin kysymys koski ihan jailbreakkaamatonta puhelinta. Jailbreakatuissa pystyy, jailbreakkaamattomissa ei.rodchop kirjoitti:wickedsp1d3r kirjoitti:Varmaan tätä on jo kysytty, mutta onko mahdollista poistaa tarpeettomia kuvakkeita iPhonen työpöydältä? Siirto onnistuu kyllä, mutta entä poisto...
bosspreffs ohjelmalla: poof saat kuvakkeet pois näkyvistä. toimi ainakin pörssi ohjelmaan
Synkronoi uudelleenVerneri kirjoitti:Elikkäs kun siirrän musiikkia Itunesista Iphoneen (3G), niin vain noin 90% levyissä näkyy kansi kuva myös Iphonessa, ja vain murto osassa levyn kansi näkyy kaikkien kappaleiden kohdalla. Muillakin ilmeisesti ollut samanmoisia ongelmia, mutta aiemmista vastauksista en ole löytänyt apua ongelmiini. Jossain neuvottiin jotain album art work ruksia poistamalla Iphone valikossa, mutta ei mulla ole Itunesin Iphone valikoissa tollasta ruksia? Olenki missannut jotain, vai muuten vaan sokea???
Viesti Kirjoittaja ranson »
Joskus huomasin tossa 2G versiossani sellaisen seikan, että ennen kun lisäilin albumeihin kansia, niin lisäsin sen ainoastaan yhteen biisiin, mutta iTunes osas näyttää sen saman kuvan kuitenkin koko albumin biiseille. Mutta iPhone ei näitä osannutkaan näyttää, kuin ainoastaan sen biisin osalta, johon se kansikuva oli oikeasti liitetty. Se kuvahan kun itseasiassa kopioidaan ihan siihen MP3 tiedostoon sisään.Verneri kirjoitti:Elikkäs kun siirrän musiikkia Itunesista Iphoneen (3G), niin vain noin 90% levyissä näkyy kansi kuva myös Iphonessa, ja vain murto osassa levyn kansi näkyy kaikkien kappaleiden kohdalla. Muillakin ilmeisesti ollut samanmoisia ongelmia, mutta aiemmista vastauksista en ole löytänyt apua ongelmiini. Jossain neuvottiin jotain album art work ruksia poistamalla Iphone valikossa, mutta ei mulla ole Itunesin Iphone valikoissa tollasta ruksia? Olenki missannut jotain, vai muuten vaan sokea???
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Viesti Kirjoittaja Verneri »
Tää oli loisto vinkki, olis vaan tajunnu heti alusta lähtien tehä näin! Vaan eipä tajunnut, joten tässä sitten jonkun sadepäivän projekti vähän reilulle tuhannelle levylleToivonen kirjoitti:Jos kuitenkaan kannet eivät syystä tai toisesta päivity albumin kaikille kappaleille, on se helposti korjattavissa.
Valitse kappale, jossa kansi näkyy. Valitse kappaleen tiedot ja kansikuva. Klikkaa kansikuva valituksi ja kopioi (omppu + C). Sulje tietoikkuna. Valitse kaikki albumin kappaleet, avaa tietoikkuna ja siirry kansikuva-välilehdelle. Liitä (omppu + V)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”