moroo kirjoitti:BL:n sivuilla näkyy seurantanumerona "Tracking #9696282746" (siis tuon tyyppisenä). DHL ei kuitenkaan sitä tunnista, eikä UPS. Tilaus on lähtenyt tänään päivällä, joten luulis näkyvän jo seurannassa?
Mulla on nyt kone hesassa, lupasivat toimittaa ennen klo 14 odottavan aika on piiiiiiiiiitkä heh heköä ehtii synkata just ja just ennen ku pitää juosta
kauppias kirjoitti:Mulla on nyt kone hesassa, lupasivat toimittaa ennen klo 14 odottavan aika on piiiiiiiiiitkä heh heköä ehtii synkata just ja just ennen ku pitää juosta
Minulla kanssa helsingissä. Vielä kun soittaisivat ja sopisivat toimituksen.
Babar kirjoitti:Minulla kanssa helsingissä. Vielä kun soittaisivat ja sopisivat toimituksen.
Soitin itse just DHL:lle (03045345) ja sovin toimituksen. Toimitusaika on sovittavissa 11-16 välillä kahden tunnin ikkunaan. Pyysin vielä, että kuski soittaa etukäteen.
Babar kirjoitti:Minulla kanssa helsingissä. Vielä kun soittaisivat ja sopisivat toimituksen.
Soitin itse just DHL:lle (03045345) ja sovin toimituksen. Toimitusaika on sovittavissa 11-16 välillä kahden tunnin ikkunaan. Pyysin vielä, että kuski soittaa etukäteen.
Jos nyt aletaan pilkku vääntämään se on kyllä Vantaalla. Vaikka tuossa DHL:n tekstissä toisin lukeekin. Hauska toi toimitusaikakin 7:57, tulee nimittäin B 757 koneella.
Viimeksi muokannut JAK, 20.8.2010 klo 9.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jännittävän Anarkistinen Rinkelileipuri ja Irokeesi
Itse pääsen hakemaan vasta iltapäivällä töiden jälkeen. Täytyy sanoa, ettei enään haittaa, eikä sillä ole enään mikään kiire! Tässä kun on viikon rämpytellyt eri sivuja, odottanut ja jännittänyt sen tulemista, niin nyt kun tietää homman olevan bueno ja tietää saavansa puhelimen tänään, niin tässä voi hyvin vaan fiilistellä ja keskittyä töiden tekemiseen.
Niille jotka, miettivät tilaavansa tällä tavalla iPhone 4:n, niin voin suositella ja itse tulen jatkossakin tilaamaan iPhonen tätä kautta, mikäli Suomeen ei tule myyntiin lukotonta.
Itse pääsen hakemaan vasta iltapäivällä töiden jälkeen. Täytyy sanoa, ettei enään haittaa, eikä sillä ole enään mikään kiire! Tässä kun on viikon rämpytellyt eri sivuja, odottanut ja jännittänyt sen tulemista, niin nyt kun tietää homman olevan bueno ja tietää saavansa puhelimen tänään, niin tässä voi hyvin vaan fiilistellä ja keskittyä töiden tekemiseen.
Niille jotka, miettivät tilaavansa tällä tavalla iPhone 4:n, niin voin suositella ja itse tulen jatkossakin tilaamaan iPhonen tätä kautta, mikäli Suomeen ei tule myyntiin lukotonta.
Onko sulla muuten velotettu jo Applen toimesta puhelimen summa? Kävin äsken tarkastamassa, ni ei oo vieläkään veloitettu. Tiedän kyllä, että Apple kuulemma antaa 3-4 päivää luottoa, sitä ei tarvitse tulla taas kertomaan.
Viimeksi muokannut Pupa, 20.8.2010 klo 10.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
Nyt tuli minunkin puhelin perille. Nyt vaan täytyy reilun tunnin malttaa vielä tehdä töitä ennen kuin kehtaa lähteä kotiin synkkaamaan uutta puhelinta.