Parit pyynnöt on tullut laitettua Applelle, joten jos muitakin kaivelee, niin täältä pyyntöä menemään: http://www.apple.com/feedback/iphone.html
Viesti Kirjoittaja kerba »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Sinne meni!kerba kirjoitti:...niin täältä pyyntöä menemään: http://www.apple.com/feedback/iphone.html
Viesti Kirjoittaja Machist »
Tuohon oli ohje miten kuuluu toimia tälläkin foorumilla!Machist kirjoitti:Uusinta päivitystä asensin ja huonosti kävi
error=14
Eipä muuta kuin palautusta kehiin sitten..
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Täytyy sanoa, että ihan päinvastaisia kokemuksia... Puhelimena toimii loistavasti, kuuluvuus samalla tasolla kun työnokian (testailtu junassa, maastossa ym. ym.)ovi kirjoitti:Puhelimena tämä vekotin on kyllä huonoin minkä olen 2000 luvulla omistanut. Ei pysty iLuuri pitämään verkkoa lainkaan esim. yliopiston luentosalissa. Jännää. Epäilen että vika olisi Sonerassa, mutta kaipa sekin on mahdollista. Ennen oli Saunalahti ja N95 ja ikinä ei verkko kadonnut kokonaan missään. Kaikki joiden kanssa tulee puhuttua kanssa kyselee, että onko ne kaiuttimessa kun minun ääni kuulostaa jotenkin kaukaiselta. Onkohan mikissä vikaa (eipä olisi ensimmäinen virheellinen Applen tuote) vai onko tuo ominaisuus? Muuten kyllä hauska vekotin vaikka nuo hiuksenhienot taikomalla tulleet naarmut näytössä vieläkin keljuttaa. Scratch resistant my ass..
Viesti Kirjoittaja Sportan »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja pasimus »
Viesti Kirjoittaja Repomies »
pasimus kirjoitti: Alusta asti puhelimen oikea kaiutin on ollut mykkänä, mikä lähinnä pelatessa rasittaa ja soittoäänet kuulostavat vähän kummilta välillä.
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Jotenkin aihetta sivuten;Repomies kirjoitti:pasimus kirjoitti: Alusta asti puhelimen oikea kaiutin on ollut mykkänä, mikä lähinnä pelatessa rasittaa ja soittoäänet kuulostavat vähän kummilta välillä.
Se oikealla puolella oleva "kaiutin" on mikki, ja siitä ei pidä kuuluakkaan mitään
Viesti Kirjoittaja legace »
Mene esim. iPhoneBrowserillä /System/Library/Audio/UISounds ja muuta photoShutter.caf tiedoston nimeksi vaikka photoShutterasd.cafrsaarela kirjoitti:Jotenkin aihetta sivuten;Repomies kirjoitti:pasimus kirjoitti: Alusta asti puhelimen oikea kaiutin on ollut mykkänä, mikä lähinnä pelatessa rasittaa ja soittoäänet kuulostavat vähän kummilta välillä.
Se oikealla puolella oleva "kaiutin" on mikki, ja siitä ei pidä kuuluakkaan mitään
Täällä on jossain juttua, miten voidaan vaientaa tuo kaiutin kamerakäytössä?
Eli miten poistetaan kameran laukaisuääni JB luurista?
Jos joku voisi auttaa?
Enpäs keksinyt oikeita sanoja hakuun...
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
legace kirjoitti:Mene esim. iPhoneBrowserillä /System/Library/Audio/UISounds ja muuta photoShutter.caf tiedoston nimeksi vaikka photoShutterasd.cafrsaarela kirjoitti:Jotenkin aihetta sivuten;Repomies kirjoitti:pasimus kirjoitti: Alusta asti puhelimen oikea kaiutin on ollut mykkänä, mikä lähinnä pelatessa rasittaa ja soittoäänet kuulostavat vähän kummilta välillä.
Täällä on jossain juttua, miten voidaan vaientaa tuo kaiutin kamerakäytössä?
Eli miten poistetaan kameran laukaisuääni JB luurista?
Jos joku voisi auttaa?
Enpäs keksinyt oikeita sanoja hakuun...
Viesti Kirjoittaja Sophie »
Viesti Kirjoittaja delic »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
En varmaan sammuta, hyötykäytössä tuo minulla on!jomppeli kirjoitti:sammuttakaa 3g verkko pois niin paranee huomattavasti akun kesto.
Viesti Kirjoittaja Sumi® »
Hei, tehkää akun "kalibrointi". Mulla oli myös sama hupenemisongelma: akku kesti hädin tuskin päivän peruskäytöllä. Käytin sitten akun täysin loppuun niin ettei mennyt luuri enää päälle. Sen jälkeen yöksi latinkiin ja kuinka ollakaan, nyt menee kaksi päivää kevyesti, olen toissayönä ladannut ja tällä hetkellä vielä 42 prosenttia jäljellä...Sophie kirjoitti:^ Ei ole jailbreikattu, ihan perusluuri tavallisin asetuksin. Veikkaan että jokin tuossa internet-yhteydessä sitä akkua edelleen syö, koska akun kestävyys muuttui 2-3 kertaa huonommaksi sen jälkeen kun liittymä aukeni. Softaversio on myös viimeisin. No, täytyy pyöritellä ja ihmetellä vielä, katsoa pari päivää kaikki tarvitsemani päälle kytkettynä ja sitten taas päältä pois, ja tutkia tapahtuuko muutoksia. Aika ylläri tuo minullekin oli, että akkuprosentit lähtevät silminnähden raksuttamaan alaspäin jo siitä riemusta, että avaa 1-2 sivua Safarilla.
kyllä tuohon pitäis auttaa tuo tyhjennys. Olen nyt ollut tunnin netissä ja prosentitSophie kirjoitti:^Kiitos vinkistä, taidan kokeilla tuota!
Edittiä sen verran, että katsoin oikein kellosta: alle puolessa tunnissa katoaa noin 9% akusta ilman että tekee mitään, eli puhelin on pöydällä ruutu pimeänä, ja silti näin.
Jotain häikää tuossa kyllä on? Itse en usko että (tämän tyyppisten) akkujen kalibrointi auttaisi akunkestoon ,korkeintaan siihen miten se ilmoittaa kestävänsä?Sophie kirjoitti:^Kiitos vinkistä, taidan kokeilla tuota!
Edittiä sen verran, että katsoin oikein kellosta: alle puolessa tunnissa katoaa noin 9% akusta ilman että tekee mitään, eli puhelin on pöydällä ruutu pimeänä, ja silti näin.
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”