iOS 4 julkistettu
-
Re: iOS 4 julkistettu
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
-
Viesti Kirjoittaja Make51 »
Samaa tekee. Mulla Elisan .kolumbus -posti ja Soneran liittymä ja 3GS. Ja mikä kummallisinta niin esimerkiksi nuo tälläkin htekellä muka Saapuneissa olevat 3 viestiä näkyivät Elisan webmailissa jo luettuina! Kokemuksen mukaan nuo 3 uutta viestiä tulevat iPhoneen 2-8 tunnin viiveellä! Asetukset pitäisi olla oikein - mitä tavallaan todistaa se, että viestit tulevat ja lähtevät mutta viiveellä. Välillä tulee myös virheilmoitus, että vastaanottajan palvelin ei salli välitytsä, mutta silti ko. posti menee perille - mutta viiveellä.T0mi kirjoitti:Sori jos on kysytty ja vastattu jo, mutta onko teidän 3GS:t tehneet päivityksen jälkeen sellaista, että puhelin ilmoittaa yhdestä uudesta sähköpostista, mutta ei kuitenkaan suostu näyttämään sitä?
Sen olen myös huomannut, että ajoittain puhelun yhdistyminen vastaanottajalle kestää tavallista kauemmin (=noin 10 sek) kun aiemmin alkoi soida vastaanottajalla heti. Ja nytkin vain ajoittain viivettä.
Muuten pelaa OS4 ja 3GS ihan hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja jii75 »
Jep, sama homma... ...ja spotifyä voi nyt ohjailla kuulokkeiden napeillakin, nyt alkaa olla melko perfectokornetti kirjoitti:Hienosti toimii spotify taustalla! Muutenkin kaikki on toiminu hienosti päivityksen jälkeen.
Kor

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Samoin FStream toimii nyt nätisti taustalla. Puhelun jälkeen ei kyllä jatka soittamista, miten Spotify käyttäytyy tämän suhteen?jii75 kirjoitti:Jep, sama homma... ...ja spotifyä voi nyt ohjailla kuulokkeiden napeillakin, nyt alkaa olla melko perfectokornetti kirjoitti:Hienosti toimii spotify taustalla! Muutenkin kaikki on toiminu hienosti päivityksen jälkeen.
Kor
-
Viesti Kirjoittaja delic »
Komiaa, saako tohon jotain järkeviä kanavia? (esim suomalaisia) joskus aikaa sitten yritin ja ei se suostunu soittaa mitään lisäämiäni osoitteita, ehkä en vaan osannu?Sherukka kirjoitti: Samoin FStream toimii nyt nätisti taustalla.
-
Viesti Kirjoittaja jii75 »
Jatkaa ja ei jatka... eli silloin toisto jatkuu kun soittaja sulkee puhelun, mutta jos itse painat lopeta niin ei näyttäisi jatkavan, tämä pikaisella testauksella.Sherukka kirjoitti: Samoin FStream toimii nyt nätisti taustalla. Puhelun jälkeen ei kyllä jatka soittamista, miten Spotify käyttäytyy tämän suhteen?
-
Viesti Kirjoittaja Make51 »
Vastaan itse. Virran katkaisu auttaa tuossa tilanteessa. Virta pois ja päälle niin saapuneina näkymättömissä olevat tulevat luvettaviksi. Eiköhän joku päivitys korjaa tuonkin.Make51 kirjoitti:Samaa tekee. Mulla Elisan .kolumbus -posti ja Soneran liittymä ja 3GS. Ja mikä kummallisinta niin esimerkiksi nuo tälläkin htekellä muka Saapuneissa olevat 3 viestiä näkyivät Elisan webmailissa jo luettuina! Kokemuksen mukaan nuo 3 uutta viestiä tulevat iPhoneen 2-8 tunnin viiveellä! Asetukset pitäisi olla oikein - mitä tavallaan todistaa se, että viestit tulevat ja lähtevät mutta viiveellä. Välillä tulee myös virheilmoitus, että vastaanottajan palvelin ei salli välitytsä, mutta silti ko. posti menee perille - mutta viiveellä.T0mi kirjoitti:Sori jos on kysytty ja vastattu jo, mutta onko teidän 3GS:t tehneet päivityksen jälkeen sellaista, että puhelin ilmoittaa yhdestä uudesta sähköpostista, mutta ei kuitenkaan suostu näyttämään sitä?
Sen olen myös huomannut, että ajoittain puhelun yhdistyminen vastaanottajalle kestää tavallista kauemmin (=noin 10 sek) kun aiemmin alkoi soida vastaanottajalla heti. Ja nytkin vain ajoittain viivettä.
Muuten pelaa OS4 ja 3GS ihan hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja kornetti »
-
Viesti Kirjoittaja PertsaReponen »
Minulla on ollut ongelma kuuluvuudessa 3G verkon ulkopuolella, kun olen valinnut asetuksisasta seuraavasti: Asetukset => Yleiset => Ota käyttöön 3G.
Tällä valinnalla puhelin kadottaa verkot 3G alueen ulkopuolella: yläkulmassa lukee ei verkkoa. Kun 3G asetuksen vaihtaa pois SONERA tekstin viereen nousee välittömästi tolpat.
3G kuuluvuus alueella puhelin toimii moitteettomasti tällä 3G asetuksella. En ole testannut puhelinta vanhalla softalla 3G alueen ulkopuolella. Olen palauttanut verkkoasetukset jne. Onko muilla ollut samaista ongelmaa? Mitä voisin tehdä vai onko puhelin laitettava huoltoon?
-
Viesti Kirjoittaja martsa »
Päivitys kesti kyllä ihan järjettömän kauan, varmaan kaksi tuntia koko homma yhteensä. Olin jo ihan stressissä kun varmuuskopiointi vaan kesti ja kesti... Mutta menihän se läpi lopulta. Nyt synkatessa varmuuskopiointi suttaantuu huomattavasti nopeammin kuin aiemmin, minuutissa tai parissa aiemman 10-15 minuutin sijaan.
-
Viesti Kirjoittaja mäkkimies »
Eipä juuri muutoksia havaitse, taustakuvan muutti itsestään... Mitenkä tuo "multi-task" oikein ilmenee? Jääkö se edellinen ohjelma kuluttamaan akkua?
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Pidä sormea jonkun kuvakkeen päällä kunnes ne alkavat "värisemään". Tämän jälkeen vain siirrät kuvakkeen toisen kuvakkeen päälle, jolloin muodostuu kansiomäkkimies kirjoitti:Kansiot? Mitenkä niitä kansioita muodostetaan?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Pidä sormi jonkin kuvakkeen päällä, kuvakkeet alkavat väristä, siirrä sitten tämä kuvake jonkun toisen kuvakkeen päälle jolloin nämä muodostavat ryhmän (kansioita eivät nämä mielestäni ole). Lue englanniksi lisää: http://manuals.info.apple.com/en_US/iPh ... _Guide.pdfmäkkimies kirjoitti:Kansiot? Mitenkä niitä kansioita muodostetaan? Päivitys kesti 3gs:stä 4.0:aan noin 20 min.
Eipä juuri muutoksia havaitse, taustakuvan muutti itsestään... Mitenkä tuo "multi-task" oikein ilmenee? Jääkö se edellinen ohjelma kuluttamaan akkua?
Ei syö akku ellet jätä navigointia (yläpalkissa näkyy nuolimerkki tästä) tai musiikkia soimaan taustalle.
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Tai sitten teet saman iTunesissa iPhonen Apps-osoissa, missä on helpompaa kasata kansioihin suuri määrä ohjelmia.MasBe kirjoitti:Pidä sormea jonkun kuvakkeen päällä kunnes ne alkavat "värisemään". Tämän jälkeen vain siirrät kuvakkeen toisen kuvakkeen päälle, jolloin muodostuu kansiomäkkimies kirjoitti:Kansiot? Mitenkä niitä kansioita muodostetaan?
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »

-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Huomasin sellaisen, että kun moniajon ohjelmia sulkee monta peräkkäin, jossain vaiheessa luuri jäätyy hetkeksi ja sulkemista voi jatkaa vasta hetken kuluttua... No biggieapple_fani kirjoitti:Minä löysin iOS 4 VAIN YHDEN bugin (tällä hetkellä parin viikon testauksen jälkeen) Sanelimessa kun uudelleenniemää jonkun sanelun ja lopettaa jossakin vaiheessa Sanelimen Moniajovalikosta, niin se uudelleennimeäminen häviää. Se oli ainoa bugi, jonka löysin, eli ei mikään tärkeä
-
-

Eli siis jos desktop versiolla kuuntelet tuubissa musaa ja sammutat safarin niin musa lakkaa soimasta, mutta jos painat kuulokkeiden play napista musa jatkaa soimista taustalla, toimikohan tämä jo ennen moniajoa?
edit: saman pystyy tekemään uusilla ipod napeilla joten ei tarvi olla edes kuulokkeita kiinni, nice!
Nyt on muuten uus youtube mobiiliversio tullu, vai tulossa, itse en ainakaan uutta sivua vielä nähnyt http://www.youtube.com/watch?v=GGT8ZCTB ... r_embedded Vähän tuntuu siltä, että tuolla toi taustalla soiminen ei toimi, kun ei toimi vanhallakaan mobiiliversiolla
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Siltä vähän tuntuu, että tosiaan Amerikassa jo on koska siitä puhuvat ja joku joo mainitsi, että nyt 3g:lläkin näyttää hyvältäjomppeli kirjoitti:Koskahan tuo uus mobiiliversio tulee käytettäväksi? Amerikas on jo vissiin? tuo HQ kiinnostais että joko vois katsoa 3g.n yli videota ku se on tällä hetkellä semmosta pikselimössöä
-
juu, kommenttejan luin itsekkin eilen niin joku jo riemusta "huusi" että "finally you can watch youtube somewhere else than home through wifidelic kirjoitti:Siltä vähän tuntuu, että tosiaan Amerikassa jo on koska siitä puhuvat ja joku joo mainitsi, että nyt 3g:lläkin näyttää hyvältäjomppeli kirjoitti:Koskahan tuo uus mobiiliversio tulee käytettäväksi? Amerikas on jo vissiin? tuo HQ kiinnostais että joko vois katsoa 3g.n yli videota ku se on tällä hetkellä semmosta pikselimössöä

-
Viesti Kirjoittaja thugsucker »
-
-
Joo olin tulossa samaa sanomaan, että kieltä vaihtamalla onnistuujomppeli kirjoitti:Vaihtamalla kielen englanniksi sai käyttöön tuon uuden youtuben ja nopealla testauksella löytyi huomattavasti enempi videoitakin kuin iphonen omalla youtube softalla. Laatukin on nyt HQllä ihan katsottavaa.

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En kyllä ymmärrä miksi tuon pitää sammuttaa tuo musa hetkeksi selaimen sammuttaessa jos sen kuitenkin saa itse laitettua takasin soimaan. Eikö tota ole sitten pystytty niin toteuttamaan, että musa jatkuisi heti taustalla eikä tarvitsisi itse sitä laittaa päälle. Eihän se nyt iso vaiva ole laittaa sitä takaisin päälle, mutta turha jokatapauksessa
-
Viesti Kirjoittaja gnlc »
En vielä pääse itse testaamaan (iPhone4 olisi ~20km päässä mutta vasta maanantaina sen toimittavatdelic kirjoitti: Joo olin tulossa samaa sanomaan, että kieltä vaihtamalla onnistuulaatu kyllä parani 3g:llä. Huomasin myös, että tämä uusi mobiilisivu soittaa taustalla ääntä jo aikaisemmin mainitsemallani tavalla, toisin kun edellinen mobiilisivu joten hyvä homma. Vielä ku teki kotinäytölle oman kuvakkeen tuubille niin nyt on sitten vähän parempi youtube "appi"
En kyllä ymmärrä miksi tuon pitää sammuttaa tuo musa hetkeksi selaimen sammuttaessa jos sen kuitenkin saa itse laitettua takasin soimaan. Eikö tota ole sitten pystytty niin toteuttamaan, että musa jatkuisi heti taustalla eikä tarvitsisi itse sitä laittaa päälle. Eihän se nyt iso vaiva ole laittaa sitä takaisin päälle, mutta turha jokatapauksessa

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka