iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
-
Re: iPhonen ennakkovaraukset Soneran verkkosivujen kautta
Viesti Kirjoittaja JVN »
-
Viesti Kirjoittaja nassekova »
AlphonsJ kirjoitti:Itse soittelin tuonne myyntipalveluun ja tiedustelin numeronsiirtoasiaa.
3Gs musta ostettu Soneran nettikaupasta 14.7.
Puhelimen saanti menee syyskuulle, numeronsiirto lähtee käyntiin kun saan puhelimen, joten 5 arkipäivää joutuu odottamaan ennen kuin saa puhelimen aktivoitua. Numeronsiirtoa ei voi kuulemma laittaa käyntiin etukäteen (siirto Saunalahdelta)
No just. Juurihan se soneran tyyppi oli tuolla haastattelussa sanonut että "kahdenviikon sisällä jo kaupoissa" ja nyt pitääkin odotella syyskuulle. Itse tilasin omani 20.7 saa nähdä tuleeko vielä syyskuussakaan. Pistää v*tuttamaan tälläinen ristiriitainen info ja turhat lupaukset.
-
Viesti Kirjoittaja Jake77 »
Taitavat erät joita Suomeen saadaan olla melko pieniä tässä vaiheessa. Itse tilasin puhelimen heti 9.7 verkkokaupasta ja toivottavasti elokuun puolessa välissä puhelimen saisi.
-
Viesti Kirjoittaja Lereik »
IPhone 4 16GB
IPhone 4S 16GB
Ipad 2 16GB
Macbook Pro
-
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Erikoista. Minulle estäväksi tekijäksi mainittiin vain SIM-kortin puuttuminen, ja se kierrettiin lähettämällä kortti etukäteen. Siirsin numeron Elisalta.AlphonsJ kirjoitti:Itse soittelin tuonne myyntipalveluun ja tiedustelin numeronsiirtoasiaa.
3Gs 32Gt musta ostettu Soneran nettikaupasta 14.7.
Puhelimen saanti menee syyskuulle, numeronsiirto lähtee käyntiin kun saan puhelimen, joten 5 arkipäivää joutuu odottamaan ennen kuin saa puhelimen aktivoitua. Numeronsiirtoa ei voi kuulemma laittaa käyntiin etukäteen (siirto Saunalahdelta)
Vai syyskuulle menee. Itse ostin nettikaupasta 9.7. eli samana päivänä kuin uusi iPhone nettikauppaan tuli. Toivottavasti 5 päivän ero on ratkaiseva ja tuo mulle puhelimen vielä elokuun puolella...

MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja fanu »
ei tullu Soneralta tms mitään soittoa, vaan Verkkokauppa ilmoitti maililla - joka tosin oli vastaus eilliseen tiedusteluuni.
en siis tiedä, miten kauan soittoa olisi pitänyt odotella.
joten suosittelen kaikkia niitä ennakkovaranneita, jotka valitsivat myymäläkseen Ruoholahden Verkkokauppa.comin, kyselemään sieltä puhelintaan.
http://fanumusic.com
-
Viesti Kirjoittaja AlphonsJ »
Nillitin tietysti puhelimessa tuosta, että aluksi näytti siltä, ettei ennakkovaraajat saa liikkeiden kautta datatarjousta. Tästä syystä siis itsekin menin ja ostin puhelimen nettikaupasta.Riksa kirjoitti: Erikoista. Minulle estäväksi tekijäksi mainittiin vain SIM-kortin puuttuminen, ja se kierrettiin lähettämällä kortti etukäteen. Siirsin numeron Elisalta.
Vai syyskuulle menee. Itse ostin nettikaupasta 9.7. eli samana päivänä kuin uusi iPhone nettikauppaan tuli. Toivottavasti 5 päivän ero on ratkaiseva ja tuo mulle puhelimen vielä elokuun puolella...Vartti sitten kävin jo blokkaamassa Humacista Universal Dockin ja verkkolaturinkin iPod Classicin kaveriksi odottelemaan luuria.
Setä puhelimessa sanoi, että "harmi, olisi kannattanut soittaa silloin asiakaspalveluun ja kysyä asiasta". Oli pokassa pitelemistä

-
Viesti Kirjoittaja necrobanner »

-
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
-
Viesti Kirjoittaja Aloittelija »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Joo, yhdyn, ristiriitaiset ovat infot. Soneran myymälässä sanottiin, että mitä tahansa Petri Lindqvist sanokaan, niin se on totta! -Puhelimiin liittyen siis..nassekova kirjoitti:AlphonsJ kirjoitti:Itse soittelin tuonne myyntipalveluun ja tiedustelin numeronsiirtoasiaa.
3Gs musta ostettu Soneran nettikaupasta 14.7.
No just. Juurihan se soneran tyyppi oli tuolla haastattelussa sanonut että "kahdenviikon sisällä jo kaupoissa" ja nyt pitääkin odotella syyskuulle. Itse tilasin omani 20.7 saa nähdä tuleeko vielä syyskuussakaan. Pistää v*tuttamaan tälläinen ristiriitainen info ja turhat lupaukset.
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja stoosh »
Soittelin tuonne eilen aamupäivällä, ja varauskirjassa oli viitisentoista nimeä. Itse täytin ennakkovarauslomakkeen silloin kesäkuussa, ja oma sijoitus oli eilen lähempänä kymmentä. Puhelimia on kuulemma tullut "jokunen viikossa", joten ystävällinen myyjä arveli oman puhelimeni olevan ehkä noudettavissa parin viikon päästä.
Odottavan aika on pitkä.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tai sitten ei, puhelimeni voi noutaa nyt! <3Mailia kirjoitti:Soitin juuri Soneran asiakaspalveluun ja lupasivat muutaman lisäviikon toimituksille. :<
-
Viesti Kirjoittaja Spyge »
Eli puhelimesi saapui noudettavaksi Postiin vai? Tämähän on mainio uutinen.Mailia kirjoitti:Tai sitten ei, puhelimeni voi noutaa nyt! <3Mailia kirjoitti:Soitin juuri Soneran asiakaspalveluun ja lupasivat muutaman lisäviikon toimituksille. :<
MacBook Pro 15", 2,5 GHz, 4 Gt, 250 Gt
-
Viesti Kirjoittaja kaBu »
JIPPPIIIIIII!!!!!!
-
Viesti Kirjoittaja Ekih »
Mailia kirjoitti:Pitääpä soittaa itsekkin Veikon Koneeseen, jos olisi puhelin siellä.LasLep kirjoitti:Tuli tuossa tunti aikaa puhelu, 16G valkoinen noudettavissa Turun veikon koneesta.
EDIT: 1 laite tullut Perjantaina, musta. Lupasivat soittaa heti kun saapuu.
Eipä taida vielä olla tulossa :/Mailia kirjoitti:Tai sitten ei, puhelimeni voi noutaa nyt! <3Mailia kirjoitti:Soitin juuri Soneran asiakaspalveluun ja lupasivat muutaman lisäviikon toimituksille. :<

-
-
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Vai niin. Mulla on kyllä lomakkeella tehty ennakkovaraus myymälään, ja sijoitukseni on vielä kaiken lisäksi ihan kärkipäässä, mutta aika hiljaista on ollut Soneran suunnalta.kaBu kirjoitti:ensimmäisiä postista noudettavia alkaa saamaan vai??
JIPPPIIIIIII!!!!!!
-
Viesti Kirjoittaja shrike »
Samaa vikaa. Kärkipäässä täytin lomakkeen ja liikkeessä luvattiin elokuun alussa puhelin käteen kun kävin kyselemässä. Eikä kuulu mitään. Lisähupina vielä päälle reilun viikon säätö liittymän siirron kanssa kun puhelimen saa.Coltrane kirjoitti:Vai niin. Mulla on kyllä lomakkeella tehty ennakkovaraus myymälään, ja sijoitukseni on vielä kaiken lisäksi ihan kärkipäässä, mutta aika hiljaista on ollut Soneran suunnalta.

-
Viesti Kirjoittaja Shopro »
Itse varasin myös sillä ekalla lomakkeella. Liittymän voi muuten siirtää etukäteen. Itse tein niin ja otan ainoastaan sen Data Teho Plus tarjouksen käyttöön vasta kun saan puhelimen.shrike kirjoitti:Samaa vikaa. Kärkipäässä täytin lomakkeen ja liikkeessä luvattiin elokuun alussa puhelin käteen kun kävin kyselemässä. Eikä kuulu mitään. Lisähupina vielä päälle reilun viikon säätö liittymän siirron kanssa kun puhelimen saa.Coltrane kirjoitti:Vai niin. Mulla on kyllä lomakkeella tehty ennakkovaraus myymälään, ja sijoitukseni on vielä kaiken lisäksi ihan kärkipäässä, mutta aika hiljaista on ollut Soneran suunnalta.
-
Viesti Kirjoittaja shrike »
Minulle taas erityisesti kerrottiin että liittymää ei kannata siirtää etukäteen kun jää Data Teho Plus -tarjous saamatta... Vähän olisi Soneralla yhtenäistämistä asiakaspalvelijoiden tiedoissaShopro kirjoitti:Itse varasin myös sillä ekalla lomakkeella. Liittymän voi muuten siirtää etukäteen. Itse tein niin ja otan ainoastaan sen Data Teho Plus tarjouksen käyttöön vasta kun saan puhelimen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Shopro »
Itselle sitten taas sanottiin, jonka perusteella liittymänkin siirsin DNA:lta, että Data Teho Plus paketin saa otettua vasta kun on puhelin kädessä. Mutta muuten kyllä soitolla myyntipalveluun liittymän vaihto kävi helposti. Joten kannattaa soittaa sinne Soneran myyntipalveluun ettei joudu kärsimään sitä +5 päivää kun siirtyy liittymä.shrike kirjoitti:Minulle taas erityisesti kerrottiin että liittymää ei kannata siirtää etukäteen kun jää Data Teho Plus -tarjous saamatta... Vähän olisi Soneralla yhtenäistämistä asiakaspalvelijoiden tiedoissaShopro kirjoitti:Itse varasin myös sillä ekalla lomakkeella. Liittymän voi muuten siirtää etukäteen. Itse tein niin ja otan ainoastaan sen Data Teho Plus tarjouksen käyttöön vasta kun saan puhelimen.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minulla on Data Teho Plus ollut kohta käytössä varmaan kuukauden ja puhelin tulee sitten kun tulee. Liittymä oli jo ennestään Soneralta. Maksan jo iPhonen kuukausimaksujakinShopro kirjoitti:Itselle sitten taas sanottiin, jonka perusteella liittymänkin siirsin DNA:lta, että Data Teho Plus paketin saa otettua vasta kun on puhelin kädessä. Mutta muuten kyllä soitolla myyntipalveluun liittymän vaihto kävi helposti. Joten kannattaa soittaa sinne Soneran myyntipalveluun ettei joudu kärsimään sitä +5 päivää kun siirtyy liittymä.shrike kirjoitti:Minulle taas erityisesti kerrottiin että liittymää ei kannata siirtää etukäteen kun jää Data Teho Plus -tarjous saamatta... Vähän olisi Soneralla yhtenäistämistä asiakaspalvelijoiden tiedoissaShopro kirjoitti:Itse varasin myös sillä ekalla lomakkeella. Liittymän voi muuten siirtää etukäteen. Itse tein niin ja otan ainoastaan sen Data Teho Plus tarjouksen käyttöön vasta kun saan puhelimen.

-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
KomppaanTheKraken kirjoitti:Minulla on Data Teho Plus ollut kohta käytössä varmaan kuukauden ja puhelin tulee sitten kun tulee. Liittymä oli jo ennestään Soneralta. Maksan jo iPhonen kuukausimaksujakinShopro kirjoitti:Itselle sitten taas sanottiin, jonka perusteella liittymänkin siirsin DNA:lta, että Data Teho Plus paketin saa otettua vasta kun on puhelin kädessä. Mutta muuten kyllä soitolla myyntipalveluun liittymän vaihto kävi helposti. Joten kannattaa soittaa sinne Soneran myyntipalveluun ettei joudu kärsimään sitä +5 päivää kun siirtyy liittymä.shrike kirjoitti:Minulle taas erityisesti kerrottiin että liittymää ei kannata siirtää etukäteen kun jää Data Teho Plus -tarjous saamatta... Vähän olisi Soneralla yhtenäistämistä asiakaspalvelijoiden tiedoissaShopro kirjoitti:Itse varasin myös sillä ekalla lomakkeella. Liittymän voi muuten siirtää etukäteen. Itse tein niin ja otan ainoastaan sen Data Teho Plus tarjouksen käyttöön vasta kun saan puhelimen.

![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka