Tuon kun pistät keypadissä niin pääset field testiin
04.02.13_G on 4.6 bootloader
04.01.13_G on 3.9 bootloader
Jos olet ostanut luurisi viikon 45 jälkeen, bootloader on 4.6 ja unlockaus mahdollinen. Unlockaus 3.9:stä myös on mahdollista.
Mun käsittääkseni tämä unlock-systeemi EI TOIMI BL 3.9:n kanssa.
Tai sanotaan nyt ainakin, etten ole itse saanut sitä toimimaan BL 3.9:n kanssa. BL 4.9:n kanssa se toimii ihan loistavasti.
EDIT: Tää unlock downgreidaa baseband:in 04.02.13:een, mikäli sulla on OTB 1.1.3 tai iTunesin kautta päivitetty 1.1.3.
Tuon kun pistät keypadissä niin pääset field testiin
04.02.13_G on 4.6 bootloader
04.01.13_G on 3.9 bootloader
Jos olet ostanut luurisi viikon 45 jälkeen, bootloader on 4.6 ja unlockaus mahdollinen. Unlockaus 3.9:stä myös on mahdollista.
Mun käsittääkseni tämä unlock-systeemi EI TOIMI BL 3.9:n kanssa.
Tai sanotaan nyt ainakin, etten ole itse saanut sitä toimimaan BL 3.9:n kanssa. BL 4.9:n kanssa se toimii ihan loistavasti.
EDIT: Tää unlock downgreidaa baseband:in 04.02.13:een, mikäli sulla on OTB 1.1.3 tai iTunesin kautta päivitetty 1.1.3.
Voiko 1.1.1 iPhonen BL3.9 päivittää BL 4.6:een, ja siis päivittää ylöspäin?
Ei mun käsittääkseni ainakaan... Eikä siinä olisi mitään järkeäkään. BL 3.9 on tällä hetkellä ainut versio jolla saa BB 4.03.13:en unlockattuna, mikä taas tarkoittaa esim. Maps-ohjelman paikannus toimii ilman noita LocateMe / Navizon kikkoja.
Mulla on nyt jailbreikattu 1.1.3 iPhonessa 4.6 bootloaderilla, kun yritän installoida unlockausta, installeri kaatuu aina. Piitääkö siis eka tehdä jotain kikkailuja vai missä mättää?
Nätti-Nikke kirjoitti:Ei mun käsittääkseni ainakaan... Eikä siinä olisi mitään järkeäkään. BL 3.9 on tällä hetkellä ainut versio jolla saa BB 4.03.13:en unlockattuna, mikä taas tarkoittaa esim. Maps-ohjelman paikannus toimii ilman noita LocateMe / Navizon kikkoja.
Kiitos paljon (jälleen)! Eli meneekö mantra niin, että päivitetään oktoprepilla 1.1.2:een ja sitten mietitään miten edetään (geohot?)?
No tulihan se sieltä!!!! Nyt voi sanoo sitten että voitte tehdä niistä turbo-yms.virityksistä vaikka kaulakoruja Tosin ymmärrettävää että odottavan aika on pitkä... mielenkiintosta on se että mitä käy simmien hintojen.. taitaa romahtaa aika mukavasti kun niillä ei enään tee mitään. Oli meinaa aika ryöstöhinnoissa noi...
Onko kukaan muuten vetänny tota installerin kautta toimivaan suoraan Naten 1.1.3sen päälle? Nii ja miks muuten moni kyselee täällä että toimiiko 3.9 bootloarderissa? Siinähän on toiminnu aikaa sitten jo softa-sim-unlockit ....
Ei mutta hieno uutinen - seuraavaks odotellaan että toi saadaan toi uusin baseband härdelli toimimaan paikannuksineen kun kerran tää downgreidaa sen...
Nätti-Nikke kirjoitti:Ei mun käsittääkseni ainakaan... Eikä siinä olisi mitään järkeäkään. BL 3.9 on tällä hetkellä ainut versio jolla saa BB 4.03.13:en unlockattuna, mikä taas tarkoittaa esim. Maps-ohjelman paikannus toimii ilman noita LocateMe / Navizon kikkoja.
Kiitos paljon (jälleen)! Eli meneekö mantra niin, että päivitetään oktoprepilla 1.1.2:een ja sitten mietitään miten edetään (geohot?)?
Tolla Geohot:in unlockilla voi käyttää uusinta BB:tä. Ainut haittapuoli siinä on, että sim-koodin kysely pitää olla pois päältä.
eewok kirjoitti:Mikäköhän mahtaa olla? SIllä aina kun olen ajamassa tuolta instalerista tuota "Geohot Unlockia" juuri ennen tuota "olet onnistunut" viestiä puhelin käynnistää itsentä uudestaan. Lopputuloksena se kyllä pyytää simtunnarit, mutta ei anna kenttää eli ei löydä simmiä(saunalahti)
Kokeiles silleen, että otat pin-koodin kyselyn pois päältä. Se ainakin aiemmissa päivityksissä helpoisti sekoitti koko homman. Jos olis vaan siitä kysymys...
Mulla meni ongelmitta jailbreakit ja toi gunlockin ajaminen, nyt toimii puhelin mainiosti.. Ainoa, että yhteystiedoissa ei näy nimet kun tulee puhelu tai viesti, mutta siihen taisi olla joku fixi, pitää kaivaa se esiin!
eewok kirjoitti:Mikäköhän mahtaa olla? SIllä aina kun olen ajamassa tuolta instalerista tuota "Geohot Unlockia" juuri ennen tuota "olet onnistunut" viestiä puhelin käynnistää itsentä uudestaan. Lopputuloksena se kyllä pyytää simtunnarit, mutta ei anna kenttää eli ei löydä simmiä(saunalahti)
Kokeiles silleen, että otat pin-koodin kyselyn pois päältä. Se ainakin aiemmissa päivityksissä helpoisti sekoitti koko homman. Jos olis vaan siitä kysymys...
Kiitos näistä ohjeista...nyt vaan on jo ongelmia jo saada toi downgreidattua kun ei anna ajaa tota 1.1.1 vaan sanoo, että "ei voitu palauttaa tuntematon virhe (1)"
iPhone 11
iPad
Apple Watch S5
AirPods Pro
Macbook pro 13”
Tässä oma tarinani, lähtökohtana 1.1.2/4.6 iPhone päivitetty iClarifiediedin Installer menetelmällä firmware versioon 1.1.3:
1. Ennen Geohottausta päätin poistaa kaikki ohjelmat Installerin kautta (poislukien Installer sekä BSD subsystem ). iRadion kuvake jäi Springboardiin näkyviin ( itse ohjelmaa en ollut saanut edes pelittämään ).
2. Geohot yritys iClarified ohjeiden mukaan tyssäsi heti kohdan 12 jälkeen. Heitti takaisin Springboardiin. Ymmärsin muiden kommenttien perusteella että root osion tila oli lopussa.
3. Yritin asentaa Installerin kautta BossToolia mutta tila ei riittänyt tähänkään.
4. iPhone iMacciin kiinni ja Fugu asialle. Poistin /Applications kansiosta kaikki "kummittelevat" kansiot tiedostoineen ( iRadio, BossTool ).
5. Puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen Sprinboardista poistui viimein tuo iRadion kuvake.
6. Uusi Geohot meni hiukan pisemmälle, kaatui johonkin "Script execution failed" tms. virheeseen.
7. Installer päälle ja Reinstall BSD Subsystemille.
8. Kolmas Geohot yritys tuottikin jo toivotun tuloksen. Ilmoitusta "Your iPhone has been unlocked" ei tullut, mutta kun sammutin iPhonen ja otin pois StealthSIMin niin luuri pelaa mainiosti.
Toivottavasti tästä on hyötyä muille Geohottaajille! Kaiken takana tuntui olevan ainakin omalla kohdalla toimimaton iRadio ohjelma.
Intel iMac 24"
MacBook Pro 15.4"
iPad Mini 4
iPhone 11 Pro
eewok kirjoitti:ei anna ajaa tota 1.1.1 vaan sanoo, että "ei voitu palauttaa tuntematon virhe (1)"
iphone pitää laittaa siihen "black screen" -dfu moodiin. eli tee mitä tarvitset jotta sulla on normaali iphone (ei palautustilassa oleva) kiinni itunesissa ja että itunes on tunnistanut sen, en muista pitikö olla peräti aktivoitukin (jailbreak).
tämän jälkeen painat sekä ylänappi (power) että alanappi (home) pohjaan samaan aikaan. pidät ne pohjassa niin kauan että iphone logo katoaa itunesista. tämän jälkeen päästät heti sen powernappulan mutta pidät homen pohjassa. itunes löytää puhelimen hekten päästä (10-15s?) vaikka puhelimen näyttö pysyykin pimeenä.
tästä moodista voit palauttaa mistä tahansa versiosta mihin tahansa.
Tein tuon Softaunlockin koneessa versio 1.1.3 / 4.6.
Tein tuon hyvän http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=649 ohjeen mukaan ja hyvin meni loppuun asti.
Nyt puhelin on aivan älyttömän hidas, jokaiseen toimintoon menee noin 10 sekunttia. Siis kun painan Esim. General nappulaa niin 10s päästä valikko vasta aukeaa. Mikähän tässä mättää????
eewok kirjoitti:ei anna ajaa tota 1.1.1 vaan sanoo, että "ei voitu palauttaa tuntematon virhe (1)"
iphone pitää laittaa siihen "black screen" -dfu moodiin. eli tee mitä tarvitset jotta sulla on normaali iphone (ei palautustilassa oleva) kiinni itunesissa ja että itunes on tunnistanut sen, en muista pitikö olla peräti aktivoitukin (jailbreak).
tämän jälkeen painat sekä ylänappi (power) että alanappi (home) pohjaan samaan aikaan. pidät ne pohjassa niin kauan että iphone logo katoaa itunesista. tämän jälkeen päästät heti sen powernappulan mutta pidät homen pohjassa. itunes löytää puhelimen hekten päästä (10-15s?) vaikka puhelimen näyttö pysyykin pimeenä.
tästä moodista voit palauttaa mistä tahansa versiosta mihin tahansa.
en tiedä mikä on mutta en pääse tuohon "black screen"-moodiin millään...ja edelleen en pääse ajaan tota 1.1.1. Nyt alkaa kohta kamelin selkä katketa ja heitän ton saakutti laitteen järveen.....
iPhone 11
iPad
Apple Watch S5
AirPods Pro
Macbook pro 13”
Tolla Geohot:in unlockilla voi käyttää uusinta BB:tä. Ainut haittapuoli siinä on, että sim-koodin kysely pitää olla pois päältä.
Nii VAIN siis jos on BL 3.9 vai?
Viimeksi muokannut IIIMacci, 9.2.2008 klo 17.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elikkä jos ottaa paketista upouuden iPhonen 1.1.3 ja 4.6 version, niin mitkä kaikki vaiheet täytyy tehdä. Ilmeisesti pelkkä tämä uusin ei riitä (1.1.3 softa unlock). Voisiko joku laittaa icarlifieldin ohjeitten linkkejä siinä järjestyksessä kun ne täytyy tehdä.
Kiitos!
siis lukeehan se tässä topicissa varmaan kolmetoist kertaa jo miten toi tehdään! :S
neljästoista kerta toden sanoo...
Hack That Phone kirjoitti:"I just unlocked a 1.1.3 out of the box iPhone with a 4.6 bootloader. It's late so here are my notes.
Turn on iPhone and plug into iTunes.
Put iPhone into DFU mode and restore to 1.1.1 firmware.
You'll get an error 1015. Eject iPhone from iTunes and close iTunes.
Launch iNdependence to get iPhone out of recovery mode. It may fail to do this, if so then restore 1.1.1 again, it will work the second time.
Now jailbreak 1.1.1. Then install OktoPrep.
Update to 1.1.2 firmware. Then jailbreak it. You'll get the 1015 error again. Eject iPhone from iTunes and close iTunes.
Launch iNdependence to get iPhone out of recovery mode. Now just follow my 1.1.2 4.6 guide and soft upgrade to 1.1.3 and you will have phone service. If you stay at 1.1.2 you will not have phone service (at least I didn't)."