magezu kirjoitti:Juu oli tosi nopiaa,mulla ainaski toimii kaikki wlanit sun muut,3g:stä en tie ku ei oli verkkoa tääläpäin.
korttina on sonera .
Mulla näkyy 3G, mutta kun yrittää mennä selaan webbiin, niin herjaa "Matkapuhelinverkkoa ei ole voitu aktivoida, et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua"
Kortilla on data kytkettynä. Myös wlan-verkot eivät löydy. Missähän vika? Osaako joku neuvoa?
Erño kirjoitti:Fastest. JB/Unlcok. Ever! Jumanji sentään kun oli nopeaa. Koko prosessi nimittäin alle 2 minuutin (JB, Cydain ja sn0wn asennus sekä puhelimen aktivointi Elisan kortilla)
Melkeinpä lahjoittaisin geogotille, jos paypal-homma toimisi.
Saitko toimimaan 3G ja wlanin? Mulla samat (JB, Cydain sn0w + elisa) kaikki meni kuin elokuvissa, mutta 3G ja wlan ei toimi!!!
Kattops prhana. Ei toimi WLAN täälläkään, tai ei ainakaan löydä verkkoa Pitää koittaa jaa uusiksi tai koittaa surinan kortilla.
magezu kirjoitti:Juu oli tosi nopiaa,mulla ainaski toimii kaikki wlanit sun muut,3g:stä en tie ku ei oli verkkoa tääläpäin.
korttina on sonera .
Mulla näkyy 3G, mutta kun yrittää mennä selaan webbiin, niin herjaa "Matkapuhelinverkkoa ei ole voitu aktivoida, et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua"
Kortilla on data kytkettynä. Myös wlan-verkot eivät löydy. Missähän vika? Osaako joku neuvoa?
Varmista, että asetukset oikein siellä. Jos et käytä Soneraa, niin pitää syöttäö manuaalisesti.
Juu ei toimi mulla vieläkään 3g ja wlan yhtä aikaisesti. Tällä hetkellä en käytä 3g:tä ollenkaan niin wlan toimii. Noh pienin ongelmahan tämä on. heheh
Edit: Nyt toimii!! Piti vain valita operaattori käsin ja laittaa sen jälkeen 3g päälle ja iphonen bootti. Nyt ainakin näyttää , että 3g on käytössä ja wlan toimii hienosti.
3g merkkiä ei näy, koska alueella ei ole 3g tukea. Ei ollutkaan niin vaikeaa säätää tota.
Viimeksi muokannut Maj Karma, 3.11.2009 klo 20.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mites pitäisi toimia, ku puhelin ja iTunes herjaa simmistä edelleen? "Tälle iPhoneen asennetulle SIM-kortille ei näytä olevan tukea." Englannista ostettu ja Saunalahden simmi.
Erño kirjoitti:Prrkl. Ei parane synkata ohjelmia, vaan rekisteröidä uutena puhelimena... voisi toimia tuohon wlan-onkelmaan.
Onko kukaan saanut korjattua tuota?
Itsellä toimiva ratkaisu:
1. Valitkaa operaattori valikosta käsin käyttämänne operaattori
2. Laittakaa 3g päälle
3. Iphonen uudelleen käynnistäminen (ILMAN KÄYNNISTYSTÄ ASETUKSET EI TULE KÄYTTÖÖN!) ELI TÄRKEÄ!
4. Kertokaa toimiko
Ahaa. Heti kun cydia yms asennettu, WLAN vielä toimii. Sitten iTunesin restoren jälkeen (ohjelmat, infot yms.) ei. Nyt koitan rekisteröidä uutena laitteena ja katsoa josko toimisi.
So far so good. Vielä kun apt backup toimisin niin kuin on tarkoitus, niin homma olisi bueno.
muoks2: ei toimi. Pitää koittaa tuota network settingsin resetointia...
muoks3: noniin. Geohot on jo itsekin ilmoittanut Twitterissä, että resetointi auttaa. Näin kävi omallakin kohdalla. Nyt on taas joulu
Viimeksi muokannut Erño, 3.11.2009 klo 21.58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulla on Soneran simmi, eli puhelin toimii tälläisenäänkin hyvin. Voiko tuolla blackra1nilla vain yksinkertaisesti tehdä jailbraken koskematta basebandiin? Vaatiiko pelkkä jailbrake myös puhelimen restoren etukäteen? En haluaisi tuota tehdä, koska puhelimessa on asennettuna työnantajan sertifikaatit yms tarvittavat asetukset Exchangea varten, eli en niitä itse voi palauttaa.
Puhelin on juuri ostettu 3GS tehdasasennetulla 3.1.2 (7D11) -softalla.
Mitäs hienoo/huonoo tuo 3.1.2 tuo vs. 3.0.1 toisi? En kyllä ehkä vielä jaksa säätää kun kuitenkin hajoittaisin. Eikä tuossa vanhassa firmiksessäkään mitään pahaa mielestäni ole . Enemmänkin kuullut huonoa noista uusista... Vai onko tämä enemmänkin niille epäonnisille jotka saivat 3.1.X-firmiksen puhelimen uutena?
Joo kyllä se resetti näköjään auttaa. Hyvä niin jos olet wlanissa kokoajan, mutta entäs kun et ole. Eipä toimi ei 3G. Eli bugi on. OK tiedän että pitää laittaa ne asetukset, kyllä mutta sitten kun buuttaat luurin niin eipä toi wlan
No pääasia että luurilla voi nyt soittaa ja ja tehdä kaikkee. Pikku ongelma johon varmaan tulee korjaus piakkoin...
Viimeksi muokannut xetec, 3.11.2009 klo 22.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuli sitten Cydian kautta laitettua blacks0w ja ei voi muuta sanoa kuin että toimii liiankin hyvin, eli nyt sitten ottaa tosissaan päähän että on kiinni tossa soneran kortissa (kiitos datapaketin yms..). Hetken kun käytti iPhonea Saunalahden kortilla niin muisti jälleen kuinka kännykän kuuluu toimia, aloin jo uskoa että Surinan tyyli eli verkon kadottelu kuuluu asiaan.
Kolmio kirjoitti:For those with a new iPhone 3GS (updated Bootrom), BlackRa1n only supports a tethered jailbreak.
-Ei saa unlock?? -En meinaan millään onnistu! Tulee make it rain ja after boot kaikki jees, mutta silti on lukossa!
Että alkaa kyrpii nää Päärynät!
Ihan rauhassa Kyllä sen sinun iphonen saa unlockattua. Kun olet tehnyt sen "make it ra1n" vaiheen niin katsoppas luuriasi, sinne on tullut sellainen kun blackra1n ohjelma. Käynnistä se ja asenna vaikka Cydia ja sitten Sn0w...katsoppas sitten miten on unlockattu
Kolmio kirjoitti:For those with a new iPhone 3GS (updated Bootrom), BlackRa1n only supports a tethered jailbreak.
-Ei saa unlock?? -En meinaan millään onnistu! Tulee make it rain ja after boot kaikki jees, mutta silti on lukossa!
Että alkaa kyrpii nää Päärynät!
Siis asensit ainoastaan jailbreakin rc3? Jos oon oikein ymmärtänyt niin tuon lisäksi sun tarvii laittaa cydiasta se blacksn0w erikseen, varma en tietenkään oo ku ite ei noin tarvinnut tehdä..
Ja tosiaan porukat joilla on ongelmia wlanin ja 3G:n kanssa niin laittakaa internet/mms asetukset manuaalisesti. Googlesta löytyy saunalahden asetukset ainakin erittäin helposti. Sitten valitkaa Operaattori manuaalisesti ja varmistakaa, että 3G on päällä. Sitten heittäkää reboottia ja pitäis toimia. Taitaa olla tuolla jo aikaisemmin kerrotukin jo tämä
Inu kirjoitti:Ja tosiaan porukat joilla on ongelmia wlanin ja 3G:n kanssa niin laittakaa internet/mms asetukset manuaalisesti. Googlesta löytyy saunalahden asetukset ainakin erittäin helposti. Sitten valitkaa Operaattori manuaalisesti ja varmistakaa, että 3G on päällä. Sitten heittäkää reboottia ja pitäis toimia. Taitaa olla tuolla jo aikaisemmin kerrotukin jo tämä
Inu kirjoitti:Ja tosiaan porukat joilla on ongelmia wlanin ja 3G:n kanssa niin laittakaa internet/mms asetukset manuaalisesti. Googlesta löytyy saunalahden asetukset ainakin erittäin helposti. Sitten valitkaa Operaattori manuaalisesti ja varmistakaa, että 3G on päällä. Sitten heittäkää reboottia ja pitäis toimia. Taitaa olla tuolla jo aikaisemmin kerrotukin jo tämä
Kiitos, löysin viestiketjuista Elisan asetukset... näyttää toimivan kun syöttää käsin. Myös wlan toimii, joten nyt kaikki hyvin.
Rutku kirjoitti:Mitäs hienoo/huonoo tuo 3.1.2 tuo vs. 3.0.1 toisi? En kyllä ehkä vielä jaksa säätää kun kuitenkin hajoittaisin. Eikä tuossa vanhassa firmiksessäkään mitään pahaa mielestäni ole . Enemmänkin kuullut huonoa noista uusista... Vai onko tämä enemmänkin niille epäonnisille jotka saivat 3.1.X-firmiksen puhelimen uutena?