Itse asiassa on, mutta ei siitä muutaSpoonie kirjoitti:Ymmärrän pointtisi, mutta hei oikeesti... ei nää mitään sijoituskohteita ole.

Viesti Kirjoittaja legace »
Itse asiassa on, mutta ei siitä muutaSpoonie kirjoitti:Ymmärrän pointtisi, mutta hei oikeesti... ei nää mitään sijoituskohteita ole.
Viesti Kirjoittaja Reader »
Ihan mielenkiinnosta: paljon on tuollaisen kytkyttömän iphone 4:n vuotuinen tuottoprosentti?legace kirjoitti:Itse asiassa on, mutta ei siitä muutaSpoonie kirjoitti:Ymmärrän pointtisi, mutta hei oikeesti... ei nää mitään sijoituskohteita ole.
Viesti Kirjoittaja mallu »
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
ei (vaatii kytkyn) ja ei (ilman jb/unlock)mallu kirjoitti:Saiskos noit ilman kytkyä halvemmalla Kanadasta ja toimisiko ne myös täällä.
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Riippuu myyjästä. Kyllä voisin sanoa että jos iTeknosta ostaa 800 eur suunnilleen, saa sen myytyä 1000 eurolla...Reader kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta: paljon on tuollaisen kytkyttömän iphone 4:n vuotuinen tuottoprosentti?legace kirjoitti:Itse asiassa on, mutta ei siitä muutaSpoonie kirjoitti:Ymmärrän pointtisi, mutta hei oikeesti... ei nää mitään sijoituskohteita ole.
Viesti Kirjoittaja Pis »
Ei ymmärräKakkee kirjoitti:Riippuu myyjästä. Kyllä voisin sanoa että jos iTeknosta ostaa 800 eur suunnilleen, saa sen myytyä 1000 eurolla...
Eli 200 eur ainakin.
Vaikkapa jonkun suuren yrityksen johdosta.Pis kirjoitti:Ei ymmärräKakkee kirjoitti:Riippuu myyjästä. Kyllä voisin sanoa että jos iTeknosta ostaa 800 eur suunnilleen, saa sen myytyä 1000 eurolla...
Eli 200 eur ainakin.Mistä tämä 1000 euroa maksava tyyppi löydetään?
Viesti Kirjoittaja KauMi »
Höpö höpö.Kakkee kirjoitti:Vaikkapa jonkun suuren yrityksen johdosta.Pis kirjoitti:Ei ymmärräKakkee kirjoitti:Riippuu myyjästä. Kyllä voisin sanoa että jos iTeknosta ostaa 800 eur suunnilleen, saa sen myytyä 1000 eurolla...
Eli 200 eur ainakin.Mistä tämä 1000 euroa maksava tyyppi löydetään?
1000 euroa on kuitenkin loppujen lopuksi pieni raha, jos kaikelta vaivalta säästytään
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Jos ei tiedä iTeknosta. Ei iTekno ole monien tiedossa, lähinnä vain harrastuneimpien.Celia kirjoitti:Kuka ostaisi tonnilla puhelimen käytettynä, kun saisi uutena iTeknosta suoraan halvemmalla?
Viesti Kirjoittaja Pis »
Niinhän se on. Mutta on olemassa ihmisiä, joilla on rahaa ja mentaliteetti:"nyt, tänne, heti!"Xaeron kirjoitti:Jos ei tiedä iTeknosta. Ei iTekno ole monien tiedossa, lähinnä vain harrastuneimpien.Celia kirjoitti:Kuka ostaisi tonnilla puhelimen käytettynä, kun saisi uutena iTeknosta suoraan halvemmalla?
Tonnin maksaminen on anyway kyllä niin typerää, että on varmasti tosi vaikea löytää sellaista summaa maksavaa.
Viesti Kirjoittaja legace »
En nelosesta tiedä, mutta 3GS:n ostin, käytin, myin ja voittoa kertyi 27%Reader kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta: paljon on tuollaisen kytkyttömän iphone 4:n vuotuinen tuottoprosentti?legace kirjoitti:Itse asiassa on, mutta ei siitä muutaSpoonie kirjoitti:Ymmärrän pointtisi, mutta hei oikeesti... ei nää mitään sijoituskohteita ole.
Viesti Kirjoittaja Esso »
Viesti Kirjoittaja arttula »
On muitakin syitä, miksei voi vaihtaa Soneralle. En mitenkään vihaa Soneraa, mutta nyt vaan on pakko olla naimisissa Saunalahden kanssa - toistaiseksi. Tuo n. 800 e on pikkusumma, jos vaan saan uuden, toimivan iLuurin.Esso kirjoitti: Okei työliittymät oma lukunsa, mutta silti!
Viesti Kirjoittaja jk »
Itsellä neljä paikkaa, yksi Länsi-Suomessa, yksi pääkaupunkiseudulla ja kaksi paikkaa pohjoiskarjalassa. Joissa käytän iPhonea modeemina ja kaikissa paikoissa Elisalla parempi(lue = nopeampi) verkko kuin rakkaalla Soneralla. Siinä niitä syitä valita se toinen kotimainen. Tietenkin tuo 900Mhz tuki saattaa muuttaa asiaa, pitää kokeilla prepaidliittymällä. Josko sitten iPhone 5 Soneralla.Esso kirjoitti:Täytyy ihmisen vihata Soneraa aika paljon, jos on valmis maksamaan lukitsemattomasta iPhonesta melkein tuplahinnan kytkylliseen Sonera-iPhoneen verrattuna.
Viesti Kirjoittaja Mansku »
modeemina? no mitäs hittoa eikös oma mokkula + sonerakytkyluuri tule silti paljon halvemmaksi tuollaisessa käytössäjk kirjoitti:Itsellä neljä paikkaa, yksi Länsi-Suomessa, yksi pääkaupunkiseudulla ja kaksi paikkaa pohjoiskarjalassa. Joissa käytän iPhonea modeemina ja kaikissa paikoissa Elisalla parempi(lue = nopeampi) verkko kuin rakkaalla Soneralla. Siinä niitä syitä valita se toinen kotimainen. Tietenkin tuo 900Mhz tuki saattaa muuttaa asiaa, pitää kokeilla prepaidliittymällä. Josko sitten iPhone 5 Soneralla.Esso kirjoitti:Täytyy ihmisen vihata Soneraa aika paljon, jos on valmis maksamaan lukitsemattomasta iPhonesta melkein tuplahinnan kytkylliseen Sonera-iPhoneen verrattuna.
Viesti Kirjoittaja jk »
Mitä vähemmän laitteita mukana sen parempi. Mutta hei, jotkut pitää mokkuloista ja Sonerasta, minä pidän iPhonesta ja Elisasta. Tuolla idässä keskellä metsää, jossa tulee oltua on muuten paikka jossa Elisalla hyvä edge ja Soneralla hikinen 56kbs.Mansku kirjoitti:modeemina? no mitäs hittoa eikös oma mokkula + sonerakytkyluuri tule silti paljon halvemmaksi tuollaisessa käytössäjk kirjoitti:Itsellä neljä paikkaa, yksi Länsi-Suomessa, yksi pääkaupunkiseudulla ja kaksi paikkaa pohjoiskarjalassa. Joissa käytän iPhonea modeemina ja kaikissa paikoissa Elisalla parempi(lue = nopeampi) verkko kuin rakkaalla Soneralla. Siinä niitä syitä valita se toinen kotimainen. Tietenkin tuo 900Mhz tuki saattaa muuttaa asiaa, pitää kokeilla prepaidliittymällä. Josko sitten iPhone 5 Soneralla.Esso kirjoitti:Täytyy ihmisen vihata Soneraa aika paljon, jos on valmis maksamaan lukitsemattomasta iPhonesta melkein tuplahinnan kytkylliseen Sonera-iPhoneen verrattuna.
noilla 800e-1000e hinnoilla ottaa jo soneran kytkyn, ostaa slimmeimmän mifin ja siihen mokkulaliittymä ja silti on kai halvempaa
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Joillakin käyttäjillä tuntuu olevan tärkeintä se että voi jailbreikata puhelimensa jonka jälkeen sillä saa ajettua ihan mitä itse haluaa, eikä pelkästään Applen hyväksymiä juttuja. Minulle tärkeintä oli se, etten tule riippuvaiseksi Sonerasta. Olen ollut erittäin tyytyväinen pitkään asiakkuuteeni Elisalla ja nykyinen liittymä on hinnoittelultaan, kuuluvuudeltaan, rajattomalta dataltaan jne. niin hyvä, etten missään nimessä halunnut vaihtaa sitä pois. Kytkytön italialainen 32GB 3Gs tarttui Hopeisen Omenan palstalta viime vuoden marraskuussa 770 eurolla. Enkä mielestäni maksanut euroakaan liikaa, kun sain juuri sellaisen puhelimen (ja sellaisella liittymällä) jonka halusin.Esso kirjoitti:Täytyy ihmisen vihata Soneraa aika paljon, jos on valmis maksamaan lukitsemattomasta iPhonesta melkein tuplahinnan kytkylliseen Sonera-iPhoneen verrattuna. Jos joku on väittänyt, että noi puhelimet on kalliita, niin omasta mielestä noi kytkyhinnat on vielä ihan järkivissä kantimissa, mutta 800€ tai edes 700€ en olisi ikinä valmis maksamaan mistään puhelimesta. Niin hyvä ei mikään operaattori Suomessakaan ole, että tuollaisia summia kannattaa pulittaa. Okei työliittymät oma lukunsa, mutta silti!
Viesti Kirjoittaja Shamanxd »
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Mikä siinä Sonerassa nyt niin mättää? Itse olen ollut todella tyytyväinen kaikkeen lukuunottamatta sitä 8 viikkoon venynyttä 3GS:n odotusaikaa viime syksynä...Shamanxd kirjoitti:Jos oletetaan, että iPhone 4:n hintaero verrattuna 3GS:ään ei olisi mikään hirveän suuri, ajattelin ainakin kokeilla Soneraa vuoden ajan ja maksaa puhelimen (16GB) kertamaksulla ≈ 500-550e, sekä ottaa mukaan parin kympin kk-maksulla olevan liittymän. Jos antaisi Soneralle vielä mahdollisuuden!
Viesti Kirjoittaja SaneQ »
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Voit olla samaan aikaan vaikka viisi liittymää jokaiselta operaattorilta, kunhan luottotiedot on kunnossa ja ikää 18 tai enemmän.iFoure kirjoitti: Voiko iPhonea hankkia Soneralta ja Soneran kanssa luoda uuden asiakassuhteen jos on jo toisen operaattorin asiakas?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”