Eilen tuli Applelta sähköposti, että Bumper on lähetetty ja saapuu noin 6 päivän kuluessa. Bumper tilattu keskiviikkona 4.8. eli aika nopeaa toimintaa.
Harmi vain kun ei ollut valkoista Bumperia mahdollista tilata, joutuu sen myöhemmin sitten kuitenkin vielä erikseen ostamaan ellei löydy jotain hienompaa ja toimivaa suojaa.
- MacBook Pro M1 Pro 16" (2021) -
- iPhone 15 Pro Black Titanium 256 Gt (2023) - Apple Watch S7 45mm Stainless Steel Silver (2022) -
Ongelma: latasin tuon softan appstoresta, mutta syötettyäni AppleIDn niin avautuu vain valkoinen ruutu. Jos softasta poistuu (home-napilla), niin softa kysyy uudelleen kirjautumaan. Onko muilla ollu vastaavaa?
Edit: jollakin muullakin oli ollut samaa ongelmaa tuolla käyttökokemus-threadissa. Odotellaan siis.
Viimeksi muokannut jundee, 9.8.2010 klo 21.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wiljis kirjoitti:We estimate your order to be shipped by 01 Sep, 2010.
We expect your order will arrive by post to your shipping address on or before 06 Sep, 2010.
näin tuli siis 4.8 kun tilasin mustan bumperin ja heti seuraavana päivänä tuli että on lähetetty eli tällä viikolla vois odotella saapuvan.
Bumpereita näköjään löytyy heti, toisin kuin suurinta osaa noista muista Odottelen edelleen omaani.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
We expect your order will arrive by post to your shipping address on or before 06 Sep, 2010.
näin tuli siis 4.8 kun tilasin mustan bumperin ja heti seuraavana päivänä tuli että on lähetetty eli tällä viikolla vois odotella saapuvan.
We estimate your order to be shipped by 03 Sep, 2010.
We expect your order will arrive by post to your shipping address on or before 08 Sep, 2010.
Näin tuli kun 30.7. mustan bumperin tilasin, mitään kuulunu. Olis näköjää pitäny odotella muutama päivä
Viimeksi muokannut rasva, 10.8.2010 klo 9.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bumperia kanssa mietin itse kun se peittää vähiten ruutua, mutta kun joltakin arvostelusivulta luin, niin eivät olleet liiemmin tykänneet, joten valitsin Incase 4:n.
Viime maanantaina Case Programin kautta tilattu Applen iPhone 4 Bumper tuli eilen postissa. Nopeaa toimintaa, varsinkin kun tilatessa näkyi toimitusarviona 2-4 viikkoa.
We estimate your order to be shipped by 03 Sep, 2010.
We expect your order will arrive by post to your shipping address on or before 08 Sep, 2010.
Näin tuli kun 30.7. mustan bumperin tilasin, mitään kuulunu. Olis näköjää pitäny odotella muutama päivä
Samana päivän kans tilasin tuon mustan. Tänään tuli postissa.
Edit. En tilannutkaan sitä silloin. Tilasin sen maanantaina 2.8.
Viimeksi muokannut Spoonie, 10.8.2010 klo 17.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muffe kirjoitti:Bumper tilattu 30.7. lähetys 3.9.
Just joo.
Apple ei normaalisti niitä bumbereita paljoa myy että nytkun puhelimia on myyty miljoonia ja kaikki haluaisivat kotelon niin ei ihmekkään että kestää.
Mutta kun porukka on tilannut myöhemmin ja niitä tipahtelee jo postista:
tiong kirjoitti:Viime maanantaina Case Programin kautta tilattu Applen iPhone 4 Bumper tuli eilen postissa. Nopeaa toimintaa, varsinkin kun tilatessa näkyi toimitusarviona 2-4 viikkoa.
Tilasin mustan bumperin 2.8. (tai 3.8. en ole nyt ihan varma) ja 9.8. saapui kotiin. Kiitettävän nopeeta toimintaa!
Bumperi on muuten aivan loistava ja ylitti minun odotukseni, mutta kaksi miinusta siitä löytyy. Äänetön-namiska on hieman vaikeasti tavoteltavissa varsinkin lyhytkyntisille, kuten minulle. Toisaalta eipähän ainakaan mene itsestään äänettömälle tai äänet päälle.
Toinen huono puoli on se, että minun nykyinen autolaturini ei sovi bumperin kanssa. Onko kellään tietoa, mistä saisi halvalla varmasti bumperin kanssa sopivan autolaturin?
waari- kirjoitti:Tilasin mustan bumperin 2.8. (tai 3.8. en ole nyt ihan varma) ja 9.8. saapui kotiin. Kiitettävän nopeeta toimintaa!
Bumperi on muuten aivan loistava ja ylitti minun odotukseni, mutta kaksi miinusta siitä löytyy. Äänetön-namiska on hieman vaikeasti tavoteltavissa varsinkin lyhytkyntisille, kuten minulle. Toisaalta eipähän ainakaan mene itsestään äänettömälle tai äänet päälle.
Toinen huono puoli on se, että minun nykyinen autolaturini ei sovi bumperin kanssa. Onko kellään tietoa, mistä saisi halvalla varmasti bumperin kanssa sopivan autolaturin?
Nyt lähtee kyllä noottia Applelle. Kuulostaa hiljalleen jo Soneran toimitustavoilta.
waari- kirjoitti:Tilasin mustan bumperin 2.8. (tai 3.8. en ole nyt ihan varma) ja 9.8. saapui kotiin. Kiitettävän nopeeta toimintaa!
Nyt lähtee kyllä noottia Applelle. Kuulostaa hiljalleen jo Soneran toimitustavoilta.
Puh... Soittelin juuri Applelle ja kerroin englanniksi asiani (miksi suomenkieliset asiakaspalvelijat ovat aina varattuja kun soitan? ).
Epäili, ettei pysty tekemään asialle välttämättä mitään, mutta ottaa yhteyttä porukkaan joka hoitaa noita tilauksia ja palaa asiaan 24 tunnin sisällä. Hyvää palvelua kyllä sain, laittoi varmistussähköpostiakin ihan sekunti puhelun jälkeen.