Minä henkilökohtaisesti en haluaisi isompaa iphone.Tällä hetkellä se on juuri sopiva.Akun kestokin on isompi kun on pienempi näyttö.
Mulla henkilökohtaisesti alkaa tuntua pieneltä tuo iPhonen 3,5 tuuman näyttö. Ostin Galaxy Tabin ja se on korvannut iPhonea tosi paljon viime viikkoina. Toki Tabin 7 tuuman koko on kömpelö, vaikka taskussa kulkeekin, Dellin 5 tuuman Streak voisi olla se optimikokoinen laite joka olisi sekä tabletti, että korvalla pidettävä puhelin.
Kaveri demosi töissä HTC:n 4.3 tuuman Desire HD.tä ja sekin tuntui mahtavan selkeältä iPhoneen verrattuna. Kyllä mielestäni iPhone 5:n tulisi olla vähintään 4-tuumaisella näytöllä, tai sitten vaihtoehtoja enemmän, vaikka 3 tuuman iPhone Mini pienestä tykkääville ja 4.5 tuuman iPhone XL meille isokouraisille
Minä henkilökohtaisesti en haluaisi isompaa iphone.Tällä hetkellä se on juuri sopiva.Akun kestokin on isompi kun on pienempi näyttö.
Mulla henkilökohtaisesti alkaa tuntua pieneltä tuo iPhonen 3,5 tuuman näyttö. Ostin Galaxy Tabin ja se on korvannut iPhonea tosi paljon viime viikkoina. Toki Tabin 7 tuuman koko on kömpelö, vaikka taskussa kulkeekin, Dellin 5 tuuman Streak voisi olla se optimikokoinen laite joka olisi sekä tabletti, että korvalla pidettävä puhelin.
Kaveri demosi töissä HTC:n 4.3 tuuman Desire HD.tä ja sekin tuntui mahtavan selkeältä iPhoneen verrattuna. Kyllä mielestäni iPhone 5:n tulisi olla vähintään 4-tuumaisella näytöllä, tai sitten vaihtoehtoja enemmän, vaikka 3 tuuman iPhone Mini pienestä tykkääville ja 4.5 tuuman iPhone XL meille isokouraisille
Tuo 3.5 tuuman näyttö on justihin passeli omaan käyttööni. Mutta tosiaan voi olla iso urakka sovittaa kaikkia ohjelmia eri kokosille näytöille jos apple sille linjalle lähtee, tosin onhan ipadillekin sovitettu iso osa ohjelmista... mutta ei sitä koskaan tiedä.
vilzi kirjoitti:Mutta tosiaan voi olla iso urakka sovittaa kaikkia ohjelmia eri kokosille näytöille jos apple sille linjalle lähtee
Ei kai sitä resoluutiota ole mikään pakko muuttaa vaikka näytön fyysistä kokoa vähän kasvatettaisiinkin. Itse asiassa olisi suorastaan typerää muuttaa resoluutiota, ellei näyttöä sitten kasvateta niin isoksi että siihen sopii iPadin reso ja sille tehdyt softat.
Pixxa kirjoitti:Oiskohan seuraava kuitenkin iPhone 4S?
Kuka tietää...
Toivottavasti ei, todella typerää tuollainen nimeäminen ja veikkaankin, että se viimeksikin tehtiin vain sen takia, että saatiin seuraavassa mallissa numerojärjestys loogiseksi. Tosin paras ratkaisu olisi mun mielestä tiputtaa numerot kokonaan pois, olisi vain iPhone
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Eiköhän tuota taas ens Jouluna varmaan saa. Perinteisesti USA julkaisu siinä Juhannuksen tienoilla ja Suomessa ostoja otetaan vastaan heinäkuun lopussa ja toimitusvaikeuksien ansiosta luuria alkaa saamaan aikaisintaan Syyskuun alussa.
Pakko sen verran julistaa, että itse ainakin olen suhteellisen täpinöissäni jo siitä että Apple myöntää viimeistelevänsä uutta iPhone mallia (aiemmin linkattu NYTimesin artikkeli). Olis aika mahtava juttu jos sisällä sykkisi tänään julkaistun iPad 2:sen lailla A5 siru ja puhelin voisi olla valmistettu esim. unibody alumiinista yms. Uskon että alumiinisena puhelimesta tulisi huomattavasti robustimpi 4 malliin verrattuna, tosin en uskalla alkaa hehkuttamaan liikaa koska en tiedä miten alurunko vaikuttaa wifi/gps/3g vastaanottoon yms.
Stassi kirjoitti: Uskon että alumiinisena puhelimesta tulisi huomattavasti robustimpi 4 malliin verrattuna, tosin en uskalla alkaa hehkuttamaan liikaa koska en tiedä miten alurunko vaikuttaa wifi/gps/3g vastaanottoon yms.
Macrumorssissa huhutaan jo että iPhone 5 Desing tulisi muuttumaan ja takapuoli olisi mahdollisesti alumiinia. Huoh. Toivoin, että iPhone 4:sen desing kestäisi ainakin seuraavan vaihdon ettei tarvisi taas kaikkia dockkeja jne ostaa uusiksi. Tosin ton lähteen luotettavuudesta voi olla montaa mieltä..
hulkki kirjoitti:Macrumorssissa huhutaan jo että iPhone 5 Desing tulisi muuttumaan ja takapuoli olisi mahdollisesti alumiinia. Huoh. Toivoin, että iPhone 4:sen desing kestäisi ainakin seuraavan vaihdon ettei tarvisi taas kaikkia dockkeja jne ostaa uusiksi. Tosin ton lähteen luotettavuudesta voi olla montaa mieltä..
Hieno uutinen jos pitää paikkaansa, en pitänyt iphone4 tuntumasta kädessä, kauhean kulmikas eikä tuntunu kädessä hyvältä plus muutenkin takakannen lasi on käytännössä täysin turha ja ei siitä ole kun haittaa, saa varoa koko ajan ettei kärsi.
En siis omista nelosta, mielestäni 3gs on aivan loistava käteen.
Kokonaan alumiininen takaa ei onnistu antennien takia ja 2007 Original mallissa osa oli muovia ja siitä puuttui sekä 3G että GPS antennit.
MacBookeissa on vain WiFi antenni ja se on näytön kehyksessä. iPhonessa se ei onnistu niin.
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
Minulla on ollut käytössä nyt kaksi eri kosketusnäytöllistä puhelinta; ensin Nokia N8 ja sen jälkeen HTC Desire. N8:ssa katkeaa noin 80% puheluista, koska näytön sammutustoimintoa ei ole osattu tehdä oikein, lisäksi se on kameran kohdalta liian paksu taskuun. Desire taas tökkii _kaikessa_ mitä sillä tekee ja akku loppuu heti, lisäksi numeroita häviää osoitekirjasta omituisesti itsestään.
= Ei hyvä ja pitäisi ehkä saada sellainen puhelin mikä toimii.
No tästä tuli ajatuksiini, että voisin ostaa iPhone 4 16GB mallin 12kk sopimuksella Soneralta. Tuli vain mieleeni onko mitään infoa tullut Applelta mahdollisesta valkoisesta iPhonesta, vai onko niin ettei ole mitään tietoa milloin se julkaistaan - jos julkaistaan? Lisäksi toki voisi spekuloida sillä milloin iPhone 5 tulee, mutta olen lähes varma jo valmiiksi - se tulee heinäkuussa.
Sitten vielä oleellinen kysymys: Jos ostan huomenna tuon mainitsemani iPhonen, niin mikä mahtaisi olla puhelimen realistinen myyntihinta vuoden kuluttua vaikkapa täällä tai huudossa? Silloinhan puhelin ei olisi enää kytky ja voisin vaihtaa taas uuteen iLuuriin halutessani, sekä hankkia hieman rahoitusta vanhan myymällä...
^ Jos kamera-alue on koholla millin toista niin pitää kyllä rehellisesti ihmetellä kuinka tiukkoja housuja ihmiset täällä käyttää, jos puhelin ei tällöin "mahdu taskuun".
Olen kuullut myös tuosta etäisyyssensorista montaa juttua. Mitä itse olen käyttänyt luuria niin kertaakaan ei ole puhelin sammunut "poskikosketuksen" takia. Ehkä osaan pitää luuria korvalla tai posket ovat sitten muuten vain lommolla?
Elättelen toiveita, että uudessa iLuurissa oltaisiin luovuttu tuosta nykyisestä designista. Luuri on liian kulmikas käteen ja lasi ei nyt vain sovi käyttöesineen materiaaliksi. Jotain ensimmäisen sukupolven tyyppistä kaipaisin...
Justin Case kirjoitti:iP4 on myynyt kaikki ennätykset. Pitäisikö sen olla N8 eli suurin floppi?
Eiköhän me nähdä iP4S mutta ei Nokialta tulosta N8 kanssa.