"Näytä tietoja" ja näppäinkomento on Komento-IDeepDown kirjoitti:biisit, klikkaat oikeata hiiren nappia, valitset Get info (mitä lie suomeksi?)
-Harri
Viesti Kirjoittaja harri »
"Näytä tietoja" ja näppäinkomento on Komento-IDeepDown kirjoitti:biisit, klikkaat oikeata hiiren nappia, valitset Get info (mitä lie suomeksi?)
Viesti Kirjoittaja nuuska »
Viesti Kirjoittaja Llama »
Ensimmäiseen kysymykseen voin vastata. Tuo on ihan tavallista että tulee nuotti kuvan sijaan, tämä tulee koska kovalevy ei ehdi ladata niitä heti. Olen myös huomannut että iPod Classic lukee tiedostoja vähän hitaammin kuin esimerkiksi Nanot.nuuska kirjoitti:![]()
![]()
Tulikin sitten kysymys, kun tässä olen tätä uutta Classiciani käyttänyt ja näplännyt.
Onko normaalia "käytöstä", että esim coverflown albumikuvitukset ei lataudu kaikki kerrallaan?
Jos nopsempaa rullaa, niin tulee vastaan nuotteja ja kuuluu kun kiintolevyn lukija laskeutuu ja levy hyrähtää käyntiin?
Toinen minkä olen huomannut on, että laite tuntuu juuri tuon kiintolevyn sammumisen ja käynnistämisen takia "jämähtelevän".
Välillä tuntuu nimittäin että ClickWheel ei ota responssia jos kovalevy pärähtää käyntiin.
Hyvähän se toki on, että levy ei kokoajan rullaa. Veisi virtaa ja olisi toki haavoittuvaisempi tärinälle.
Mahtaakohan nämä olla normaalia, vai onko mulle sattunut alkuviikon kappale?
Osaisko joku Classicia käyttänyt / joka omistaa, kertoa kokemuksiaan?
![]()
Viesti Kirjoittaja nuuska »
Vastaan nyt vuorostaan sulle.Llama kirjoitti:Kysymys kuuluu, voinko jotenkin panna 'IMG' tiedostoja iPod Classiciini? Jotta voisin panna kokonaisen DVD elokuvan iPodilleni ja kytkeä sen TV:seen ja sieltä katsoa elokuvan. Samalla tavalla kuin panisin DVD levyn DVD:hen. Olisin todella kiitollinen jos saisin vastauksia, olen yrittänyt löytää vastautta tähän kysymykseen täällä foorumilla mutta en ole vielä löytänyt.
-Kiittäen Oscar
Viesti Kirjoittaja Spoonie »
Viesti Kirjoittaja jacce »
Viesti Kirjoittaja Hwk »
Viesti Kirjoittaja harri »
Ei voi.Hwk kirjoitti: Voiko muuten tuolla vanhemmalla nanolla katsoa elokuvia, uudemmalla vissiin ainakin?
Viesti Kirjoittaja skip »
Viesti Kirjoittaja Jermu^ »
Viesti Kirjoittaja Shagrauth »
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Vakuutus ei varmaan enää ole voimassa..?Shagrauth kirjoitti:Moro! Mulla on tämmönen 5th gen iPod Video 30gb ja nyt siitä on hajonnut tuo kuulokeliitäntä paikka. Onko semmosen korjaus mahdollista ja tuleeko se kalliiksi? Tai mitä tälle nyt voisi tehdä?
Viesti Kirjoittaja Shagrauth »
Joo, takuu/vakuutus ei ole enää voimassa. Sen takia juuri kyselinkinlaeticia kirjoitti:Vakuutus ei varmaan enää ole voimassa..?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Käykö touchin oma muistikirja? Ja jos monipuolisempaa etsit niin AppStorestakin löytyy vaihtehto jos toinenkin.skip kirjoitti:tähän kysymykseen kaipaisin vielä vastausta:
"pystyykö touchilla tallentamaan/muokkaamaan jonkinsortin tekstitiedostoja? löytyykö jotain muistiinpanosoftaa?"
Viesti Kirjoittaja Dizzo »
Kyllä VNC clientteja pitäisi app storesta löytyä useitakin, esim. Mocha VNC ja Jaadu.skip kirjoitti:taas on kysymyksiä ipodeista, tällä kertaa touchista.
pystyykö touchilla tallentamaan/muokkaamaan jonkinsortin tekstitiedostoja? löytyykö jotain muistiinpanosoftaa?
mitä vnc clienttiä ihmiset käyttävät touchin kanssa oman mäkkinsä kontrolloimiseen? vnc-ohjelmista olen googlettanut vaikka kuinka, mutta ei ole selvinnyt, että miten ihmeessä niitä, joita ei app storessa ole saa asennettua? saakohan mitenkään ilman jailbreakkia? vnsea näyttää olevan yksi mikä tulee esiin "vnc ipod touch" googletellessa, mutta vaatiiko tämä jailbreakin, sitä tietoa en löytänyt mistään. jailbreak ei kai uudelle touchille edes onnistu tällä hetkellä? ja onko koko hommassa mitään järkeä ylipäätään? mitkä ovat jailbreakin haitat?
entä löytyykö simppeliä touch pad sovellusta laitteelle, jolla kosketusnäyttö toimisi kuten läppärin touchpad, mutta näyttöä siinä ei tarvitsisi näkyä?
pysyykö musiikkia soittamaan, biisejä vaihtamaan, selaamaan biisejä ym. silloin kun pyörittää jotain ohjelmaa? olen ymmärtänyt, että ohjelmien tausta-ajo ei touchilla onnistu, mutta kai nyt sentään musiikin soittaminen taustalla onnistuu?
kyllä touchin oma muistikirja kelpaa, en vaan tiennyt, että siinä sellainen on. tänään kävin gigantissa hiplaamassa touchia ja hyvältä vaikutti. saako muistikirjan tiedostot siirrettyä koneelle ja koneelta tekstitiedostoja touchiin? appstoresta en nopealla etsimisellä löytänyt mitään muistiinpano-ohjelmia. pitänee katsoa tarkemmin, jos sellaiselle tulee tarvetta.kallekilponen kirjoitti:Käykö touchin oma muistikirja? Ja jos monipuolisempaa etsit niin AppStorestakin löytyy vaihtehto jos toinenkin.skip kirjoitti:tähän kysymykseen kaipaisin vielä vastausta:
"pystyykö touchilla tallentamaan/muokkaamaan jonkinsortin tekstitiedostoja? löytyykö jotain muistiinpanosoftaa?"
alright, kiitos tiedoista. jaadua vähän olen jo katsellutkin, tosin hieman tyyris se on. pitää kattoa minkä hommaan kun olen vehkeen hommannut.Dizzo kirjoitti:Kyllä VNC clientteja pitäisi app storesta löytyä useitakin, esim. Mocha VNC ja Jaadu.skip kirjoitti:taas on kysymyksiä ipodeista, tällä kertaa touchista.
pystyykö touchilla tallentamaan/muokkaamaan jonkinsortin tekstitiedostoja? löytyykö jotain muistiinpanosoftaa?
mitä vnc clienttiä ihmiset käyttävät touchin kanssa oman mäkkinsä kontrolloimiseen? vnc-ohjelmista olen googlettanut vaikka kuinka, mutta ei ole selvinnyt, että miten ihmeessä niitä, joita ei app storessa ole saa asennettua? saakohan mitenkään ilman jailbreakkia? vnsea näyttää olevan yksi mikä tulee esiin "vnc ipod touch" googletellessa, mutta vaatiiko tämä jailbreakin, sitä tietoa en löytänyt mistään. jailbreak ei kai uudelle touchille edes onnistu tällä hetkellä? ja onko koko hommassa mitään järkeä ylipäätään? mitkä ovat jailbreakin haitat?
entä löytyykö simppeliä touch pad sovellusta laitteelle, jolla kosketusnäyttö toimisi kuten läppärin touchpad, mutta näyttöä siinä ei tarvitsisi näkyä?
pysyykö musiikkia soittamaan, biisejä vaihtamaan, selaamaan biisejä ym. silloin kun pyörittää jotain ohjelmaa? olen ymmärtänyt, että ohjelmien tausta-ajo ei touchilla onnistu, mutta kai nyt sentään musiikin soittaminen taustalla onnistuu?
EDIT: Niitä, jotka eivät App Storessa ole myynnissä, ei voi asentaa, ellei jailbreakkaa. Ja sehän ei vielä onnistu uudella Touchilla.
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
Viesti Kirjoittaja Minazki »
Viesti Kirjoittaja Minazki »
Viesti Kirjoittaja alucard »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”