iPhone 4
-
Re: iPhone 4
Viesti Kirjoittaja Riksa »
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Tosiaan Spotify onkin loistava tässä suhteessa.Riksa kirjoitti:Mulle merkittävin tilansäästäjä on Spotify. Tälläkin hetkellä 3GS:n 32 gigasta reilut 20 on musiikin varaamaa, koska Spotify-tunnus on katkolla. Ja lenkkimusa on täytynyt pitää iPodin alla RunKeeperin takia, mut jos Spotify tekee tausta-ajavan asiakassoftan ja akku riittää parin tunnin Spotify - RunKeeper -sessioon, I'm set.
Juuri tuollaista palvelua ajoin takaa mutta elokuvien suhteen.
itsellä vaan kyseistä palvelua ei vielä ole(tiedätään olen jäljessä jne jne.)
Enkä kovin innokas ole maksamaan tuosta touhusta kuitenkaan.
Käsittääkseni kutsun avulla pääsee ilmaiseksi?
Voisiko joku kutsua?
-
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Kutsulla pääsi ennen Spotifyn mainosrahoitteisen palvelun jäseneksi, mutta nyt käsittääkseni kutsua ei enää tarvita. Korjatkaa, jos olen väärässä. iPhone-sovellus on kuitenkin tarkoitettu vain maksaville asiakkaille. Se siis vaatii Premium-tilin toimiakseen.Kakkee kirjoitti: Tosiaan Spotify onkin loistava tässä suhteessa.
Juuri tuollaista palvelua ajoin takaa mutta elokuvien suhteen.
itsellä vaan kyseistä palvelua ei vielä ole(tiedätään olen jäljessä jne jne.)
Enkä kovin innokas ole maksamaan tuosta touhusta kuitenkaan.
Käsittääkseni kutsun avulla pääsee ilmaiseksi?
Voisiko joku kutsua?
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
-
Käsittääkseni ei pääse puhelimella.carrbon kirjoitti:Ilman kutsua pääsee kuuntelemaan Spotifyta muistaakseni 20h/kk.
Että se ottaa sen koneen vaan mistä rekisteröitynyt tai vast.
Koneellahan musaa voi kuunnal Youtubesta, ei ongelmaa.
Tuo 20 H riittää kun se on tosiaan puhelin käyttöä sitten vaan.
Helpointa olisi jos joku kutsuisi!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
-
Eli sitten täytyy vaan ladata siis musat puhelimeen/youtuben kautta katsoa ne.Mansku kirjoitti:Mobiilikäyttö+offline mode vaatii Premium-tilin joka on 10e/kk
Noh minkäs teet.
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Vastasin Riksalle tuossa..Kakkee kirjoitti:Käsittääkseni ei pääse puhelimella.carrbon kirjoitti:Ilman kutsua pääsee kuuntelemaan Spotifyta muistaakseni 20h/kk.
Että se ottaa sen koneen vaan mistä rekisteröitynyt tai vast.
Koneellahan musaa voi kuunnal Youtubesta, ei ongelmaa.
Tuo 20 H riittää kun se on tosiaan puhelin käyttöä sitten vaan.
Helpointa olisi jos joku kutsuisi!
-
Viesti Kirjoittaja olpo »
No mä en teistä tiedä mutta 10€/kk siitä että saa erittäin helposti melkein mitä vaan musiikkia kuunneltavaksi ei ole hinta eikä mikään.Kakkee kirjoitti:Eli sitten täytyy vaan ladata siis musat puhelimeen/youtuben kautta katsoa ne.Mansku kirjoitti:Mobiilikäyttö+offline mode vaatii Premium-tilin joka on 10e/kk
Noh minkäs teet.
Ja tosiaan on sellanen ohjelma netissä kun Voddler ja se on elokuvien Spotify. Tosin vähän eri hinnoittelulla, mutta kumminkin.
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Mä en kanssa pysty käsittämään sitä, että miten ihmiset ei ole valmiita maksamaan 10e:a tuon kokoisesta musiikkikirjastosta. Sehän on ihan naurettava hinta. Jätät pari tuoppia juomatta kuukauden aikana ja maksat sillä ton. Säästät maksaasi ja saat hienon palvelun käyttöösi ( ja se ehkä voisi edes auttaa sitä, että ne rupeaisivat myös artisteille enemmän maksamaan, kun suurin osa asiakkaista olisi maksavia asiakkaita ).olpo kirjoitti:No mä en teistä tiedä mutta 10€/kk siitä että saa erittäin helposti melkein mitä vaan musiikkia kuunneltavaksi ei ole hinta eikä mikään.Kakkee kirjoitti:Eli sitten täytyy vaan ladata siis musat puhelimeen/youtuben kautta katsoa ne.Mansku kirjoitti:Mobiilikäyttö+offline mode vaatii Premium-tilin joka on 10e/kk
Noh minkäs teet.
Ja tosiaan on sellanen ohjelma netissä kun Voddler ja se on elokuvien Spotify. Tosin vähän eri hinnoittelulla, mutta kumminkin.
-
Viesti Kirjoittaja harlequin »
Tässä ihan mielenkiintoinen testi luurin ominaisuuksista.. En huomannut että olisi tänne postattu jo..
-
Viesti Kirjoittaja horokoira »
-
Viesti Kirjoittaja Larkki »
Kaikki täällä keskustelevat eivät ole työsskäyviä, saati edes täysi-ikaisiä...Cathi777 kirjoitti:Mä en kanssa pysty käsittämään sitä, että miten ihmiset ei ole valmiita maksamaan 10e:a tuon kokoisesta musiikkikirjastosta. Sehän on ihan naurettava hinta. Jätät pari tuoppia juomatta kuukauden aikana ja maksat sillä ton. Säästät maksaasi ja saat hienon palvelun käyttöösi ( ja se ehkä voisi edes auttaa sitä, että ne rupeaisivat myös artisteille enemmän maksamaan, kun suurin osa asiakkaista olisi maksavia asiakkaita ).olpo kirjoitti:No mä en teistä tiedä mutta 10€/kk siitä että saa erittäin helposti melkein mitä vaan musiikkia kuunneltavaksi ei ole hinta eikä mikään.Kakkee kirjoitti:Eli sitten täytyy vaan ladata siis musat puhelimeen/youtuben kautta katsoa ne.Mansku kirjoitti:Mobiilikäyttö+offline mode vaatii Premium-tilin joka on 10e/kk
Noh minkäs teet.
-
Mä en kanssa pysty käsittämään sitä, että miten ihmiset ei ole valmiita maksamaan 10e:a tuon kokoisesta musiikkikirjastosta. Sehän on ihan naurettava hinta. Jätät pari tuoppia juomatta kuukauden aikana ja maksat sillä ton. Säästät maksaasi ja saat hienon palvelun käyttöösi ( ja se ehkä voisi edes auttaa sitä, että ne rupeaisivat myös artisteille enemmän maksamaan, kun suurin osa asiakkaista olisi maksavia asiakkaita ).
Lähinnä se on myös periaatekysymys.
Itse en koe tarpeelliseksi laittaa suoraveloitukseen niin pientäkään summaa kuin 10 euroa.
Hyvin pärjää ilmankin.
-
Viesti Kirjoittaja kornetti »
Tää homma toimi mulla 3GS:ssä seuraavasti. Run keeper toimii taustalla uuden päivityksen myötä, se käyntiin ja sitten vaan spotify päälle - jo kuuluu musiikki. Onhan siinä se, että jos haluaa vilkasta run keeperiä, niin Spotify pitää sulkea :-(Riksa kirjoitti:Mulle merkittävin tilansäästäjä on Spotify. Tälläkin hetkellä 3GS:n 32 gigasta reilut 20 on musiikin varaamaa, koska Spotify-tunnus on katkolla. Ja lenkkimusa on täytynyt pitää iPodin alla RunKeeperin takia, mut jos Spotify tekee tausta-ajavan asiakassoftan ja akku riittää parin tunnin Spotify - RunKeeper -sessioon, I'm set.
KOR
-
iPhone on käytännössä mahdoton saada mistään tällä hetkellä, ilman varausta.
Kysyntä on Briteissä aivan älyttömästi suurempi kuin tarjonta ja jonot ovat VÄHINTÄÄN 3 viikkoa pitkät.
Retail Storeissa saattaa muutama kappale olla, mutta käytännössä kaikki on mennyt.
Ainut konsti on varaa puhelin ja toivoa että sen joskus sitten myös saa.
Allekirjoittanut on itse myös vähän pettynyt, kun ajatteli että kaupassa niitä olisi hyllyssä vielä jäljellä.
Eipä ole.
-
Viesti Kirjoittaja skv »
Mutta on silti varaa ostaa 600euron puhelin?Larkki kirjoitti:Kaikki täällä keskustelevat eivät ole työsskäyviä, saati edes täysi-ikaisiä...

-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Minulla meni pari tuoppia iPhonen nettiliittymään, loput meni iTunesin app-ostoksiin kun ne on niin halpoja. Nyt ei enää ole tuoppeja joista luopua, niin mistäs rahat Spotifyyn?Cathi777 kirjoitti:Mä en kanssa pysty käsittämään sitä, että miten ihmiset ei ole valmiita maksamaan 10e:a tuon kokoisesta musiikkikirjastosta. Sehän on ihan naurettava hinta. Jätät pari tuoppia juomatta kuukauden aikana ja maksat sillä ton. Säästät maksaasi ja saat hienon palvelun käyttöösi ( ja se ehkä voisi edes auttaa sitä, että ne rupeaisivat myös artisteille enemmän maksamaan, kun suurin osa asiakkaista olisi maksavia asiakkaita ).
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Sun pitää laittaa omat kesäoluet käymään, niin säästyy taas muutama euro.Armadillo kirjoitti:Minulla meni pari tuoppia iPhonen nettiliittymään, loput meni iTunesin app-ostoksiin kun ne on niin halpoja. Nyt ei enää ole tuoppeja joista luopua, niin mistäs rahat Spotifyyn?Cathi777 kirjoitti:Mä en kanssa pysty käsittämään sitä, että miten ihmiset ei ole valmiita maksamaan 10e:a tuon kokoisesta musiikkikirjastosta. Sehän on ihan naurettava hinta. Jätät pari tuoppia juomatta kuukauden aikana ja maksat sillä ton. Säästät maksaasi ja saat hienon palvelun käyttöösi ( ja se ehkä voisi edes auttaa sitä, että ne rupeaisivat myös artisteille enemmän maksamaan, kun suurin osa asiakkaista olisi maksavia asiakkaita ).

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Heinäkuun loppuun mennessä = aikaisintaan elokuun alku?Apple continues to note that iPhone 4 will move beyond the initial launch countries of the United States, UK, France, Germany, and Japan into an additional 18 countries by the end of July: Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.

iPhone 4 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja demise »
http://twitter.com/ceoSteveJobs
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
24.7.honpsu kirjoitti:Heinäkuun loppuun mennessä = aikaisintaan elokuun alku?Apple continues to note that iPhone 4 will move beyond the initial launch countries of the United States, UK, France, Germany, and Japan into an additional 18 countries by the end of July: Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.
-
Viesti Kirjoittaja delic »
-
Viesti Kirjoittaja strandell »
T0mi kirjoitti:24.7.honpsu kirjoitti:Heinäkuun loppuun mennessä = aikaisintaan elokuun alku?Apple continues to note that iPhone 4 will move beyond the initial launch countries of the United States, UK, France, Germany, and Japan into an additional 18 countries by the end of July: Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.
MIstä sait sen tietää? ONko e jokin virallinen lähde?
- iPhone 6+ 16gb space grey
www.marinoswingcup.fi
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Ootas, mitä näihin kuuluikaan vastata? "Luotettavalta taholta, mutta ei siitä sen enempää..."strandell kirjoitti:MIstä sait sen tietää? ONko e jokin virallinen lähde?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka