iPhone 4S
-
Re: iPhone 4S
Viesti Kirjoittaja ippa »
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Jokuhan tuossa mainitsi pari sivua sitten, että ei onnistu. DNA:lla olet siis nähtävästi naimisissa myös luurin kanssa tappiin asti.Juhal79 kirjoitti:Miten DNA:lla toimii jos haluan vaihtaa ensivuonna uuteen iphoneen? Saanko poistettua lukituksen samaan tapaan, kuin soneralla?
-
Viesti Kirjoittaja Sysoosi »
Saan tässä oman arvion mukaan Soneran laskuksi (100min+150 tekstaria) 46,63e/kk ja Elisa+Saunalahti-combollani (Pääsky+) tuo olisi jotain 53e/kk. Puhe- ja tekstaripaketit ylittävältä osalta Saunalahti onkin sitten aina paljon halvempi. Jälkimmäisen eduksi voidaan myös sanoa, että on lukoton ja rajaton data. Silti, halvaksi ei tule kumpikaan

Jännä muuten tuo iOS5:n verkon unohtava bugi. Korjauksen luonne ja se, että sitä tapahtuu myös muissa malleissa onneksi vakuuttaa sen olevan nimenomaan softabugi. Ihmettelen vain, kun ei ole tullut ensimmäistäkään OTA-päivitystä vielä

iPhone 3GS
iPad 1
Xbox 360
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Ilmeisesti vihdoin lopettavat myynnin kun laitteet loppuu. Lisää saa tilattua sitämukaa kun laitteita tulee. Mut perjantainahan liikkeissä noita viel on.Sysoosi kirjoitti:Soneran verkkokauppa sanoo muuten, että 32GB Musta on "tilapäisesti loppu" ja tilausta ei voi jatkaa. Näinköhän vältytään ainakin 3GS:n hidasta myyntiä vaivanneesta turhautumisesta?
Saan tässä oman arvion mukaan Soneran laskuksi (100min+150 tekstaria) 46,63e/kk ja Elisa+Saunalahti-combollani (Pääsky+) tuo olisi jotain 53e/kk. Puhe- ja tekstaripaketit ylittävältä osalta Saunalahti onkin sitten aina paljon halvempi. Jälkimmäisen eduksi voidaan myös sanoa, että on lukoton ja rajaton data. Silti, halvaksi ei tule kumpikaan.
Jännä muuten tuo iOS5:n verkon unohtava bugi. Korjauksen luonne ja se, että sitä tapahtuu myös muissa malleissa onneksi vakuuttaa sen olevan nimenomaan softabugi. Ihmettelen vain, kun ei ole tullut ensimmäistäkään OTA-päivitystä vielä.
-
Viesti Kirjoittaja Sly »
-
Viesti Kirjoittaja delic »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Ei, vaan menee nimenomaan näin.delic kirjoitti:Meneekö multa joku ohi, olen jo ennestään soneran asiakas ja kytkyllä ollut toi iPhone 3GS, nyt saan soneralta samalla hintaa iPhone 4S 32gb mallin vuoden kytkyllä, eli 578e kerralla maksettuna, mikä on kyllä paljon vähemmän kuin odottamani 699e. Saako sen noin paljon halvemmalla vain siksi, että on soneran kytky eli koska naitetetaan käyttäjä soneraan, mikä mulle ei ole ongelma koska nytkin jo maksan näitä ns kalliimpia soneran maksuja liittymässäverrattuna saunalahteen yms. Eli onko tässä joku koira haudattuna jo nykyisellekin sonerakäyttäjälle.
Eli kytkylaitteena vain saat halvemmalla. Jos sonera ei ole ongelma, niin tällä hetkellä halvin tapa hankkia uusi iphone on juuri soneran kytkylaite. Halpahan se on.
Soneralla tietty edellisten mallien julkaisun aikana ollut "yksinoikeus", nyt kaikilla on tarjolla, niin täytynyt vissiin pistää kovempaa tarjousta pöytään.
-
Viesti Kirjoittaja MacL »
Eipä taida olla....onhan jenkkilässä vastaava hommeli eli kun viitsii sitoutua niin saa todella paljon hintaetua. Onhan se niin et siellä kaikki on kuitenkin isompaa mutta mielestäni Suomen mittakaavassa kuitenkin ollaan aika reilusti jo reilun puolella;Pdelic kirjoitti:Meneekö multa joku ohi, olen jo ennestään soneran asiakas ja kytkyllä ollut toi iPhone 3GS, nyt saan soneralta samalla hintaa iPhone 4S 32gb mallin vuoden kytkyllä, eli 578e kerralla maksettuna, mikä on kyllä paljon vähemmän kuin odottamani 699e. Saako sen noin paljon halvemmalla vain siksi, että on soneran kytky eli koska naitetetaan käyttäjä soneraan, mikä mulle ei ole ongelma koska nytkin jo maksan näitä ns kalliimpia soneran maksuja liittymässäverrattuna saunalahteen yms. Eli onko tässä joku koira haudattuna jo nykyisellekin sonerakäyttäjälle.
-
Viesti Kirjoittaja Jatama »
Tuota kävin hetken itsekkin läpi ja en kyllä mitään löytänyt. Hymyssä suin pistin tilausta menemään. Ainoa miinus on, että jos haluaa maksaa luurin kerralla, niin ei voi ottaa käyttöön noita isommilla rajoilla olevia datapaketteja(?).delic kirjoitti:Meneekö multa joku ohi, olen jo ennestään soneran asiakas ja kytkyllä ollut toi iPhone 3GS, nyt saan soneralta samalla hintaa iPhone 4S 32gb mallin vuoden kytkyllä, eli 578e kerralla maksettuna, mikä on kyllä paljon vähemmän kuin odottamani 699e. Saako sen noin paljon halvemmalla vain siksi, että on soneran kytky eli koska naitetetaan käyttäjä soneraan, mikä mulle ei ole ongelma koska nytkin jo maksan näitä ns kalliimpia soneran maksuja liittymässäverrattuna saunalahteen yms. Eli onko tässä joku koira haudattuna jo nykyisellekin sonerakäyttäjälle.
-
No tämähän on loistavaa, kyllä aika iso hymy huulille nousiMäksä kirjoitti: Ei, vaan menee nimenomaan näin.
Eli kytkylaitteena vain saat halvemmalla. Jos sonera ei ole ongelma, niin tällä hetkellä halvin tapa hankkia uusi iphone on juuri soneran kytkylaite. Halpahan se on.

-
?!?!?! Mistä tällaisen päätelmän teit? jos teen tuossa soneralla ton 4S tilauksen niin voin valita tuossa nettiliittymää valitessa tuon isoimman. "Runsaaseen netin käyttöön kosketusnäytöllisillä puhelimilla – Netti 9,98 €/kk" ja jos tosta painaa seuraava niin ei se mitään valita? en tosin tehnyt tilausta loppuun, kun ostan sitten vasta myöhemminJatama kirjoitti: Ainoa miinus on, että jos haluaa maksaa luurin kerralla, niin ei voi ottaa käyttöön noita isommilla rajoilla olevia datapaketteja(?).
-
L ja XL pakettiin saa fiksunetin/täysnetin, jota ei taida normaali minun soneraan saada. :/delic kirjoitti:?!?!?! Mistä tällaisen päätelmän teit? jos teen tuossa soneralla ton 4S tilauksen niin voin valita tuossa nettiliittymää valitessa tuon isoimman. "Runsaaseen netin käyttöön kosketusnäytöllisillä puhelimilla – Netti 9,98 €/kk" ja jos tosta painaa seuraava niin ei se mitään valita? en tosin tehnyt tilausta loppuun, kun ostan sitten vasta myöhemminJatama kirjoitti: Ainoa miinus on, että jos haluaa maksaa luurin kerralla, niin ei voi ottaa käyttöön noita isommilla rajoilla olevia datapaketteja(?).
-
Kyllähän siihen nuo peruspaketit saakin, mutta 4S:n tilaajille tuolla on etuna, että jos ottaa samalla sen 24kk datapaketin (M, L tai XL) niin niissä on rajat normaalia korkeammat. Esim 300Mt vrt. 1Gt ja 1Gt vrt. 3Gt (tjsp, en kerkeä tarkistamaan juuri nyt tarkkoja arvoja).delic kirjoitti:?!?!?! Mistä tällaisen päätelmän teit? jos teen tuossa soneralla ton 4S tilauksen niin voin valita tuossa nettiliittymää valitessa tuon isoimman. "Runsaaseen netin käyttöön kosketusnäytöllisillä puhelimilla – Netti 9,98 €/kk" ja jos tosta painaa seuraava niin ei se mitään valita? en tosin tehnyt tilausta loppuun, kun ostan sitten vasta myöhemminJatama kirjoitti: Ainoa miinus on, että jos haluaa maksaa luurin kerralla, niin ei voi ottaa käyttöön noita isommilla rajoilla olevia datapaketteja(?).
-
Viesti Kirjoittaja Noksu »
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Lisäksi on (tai ainakin viime talvena vielä oli) mahdollista hankkia 3Gigan /kk- tiedonsiirtoa sisältävä Soneran paketti.Mäksä kirjoitti:Eipä kai se soneran raja mikään 3,6megaa ollut? ainakin itse sillä netillä sain 5-6megaa. Tais vaan 3GS olla rajana tuo nopeus?
Sonerallahan saa tekstiviestillä tilattua lisäpaketin tekstiviestillä. se jatkuu ainakin itselläni välittömästi. Eli ei tule "päivien" viivettä, jos tarve tosiaan on satunnaista.
Täysnettiä tarjottiin Hulluilla Päivillä n. 13 euron /kk-hintaan ja tällaisia tarjouksia saattaa olla myös jatkossakin. Sisälsi myös hyödyttömän nettitikun 2 v sopimuksella. Sen sijaan ko. liittymästä ei voi soittaa (Soneran perusteluna oli "että koska kyseessä on nettitikkukytkyliittymä"). Sen vuoksi tuo 20g/kk sisältä täyspöljä-nettiliittymä ei oikein sopinut iPhone- käyttöön. 3Gigan /kk tiedonsiirto riittänee useimmille iPhone-käyttöön ja hintakin taisi olla n. samaa luokkaa kuin jos tilaisi säännöllisesti 1lisägigan tiedonsiirtoa 1 gigan liittymään.
-
Ahaa joo en mä oo tollasiin edes tutustunut, mulla on gigan raja ollu jo kohta vuoden eikä se oo koskaan tullu läheskään täyteen, en ees tienny että on jotain 3gigan pakettei. Mulla on luuri niin usein wlanissa, että ei 3G yhteyttä niin paljoa tule käytettyä ettei se perus latailuun riitä. Tuollaista 3 gigaa varmaa tarvii sitten ne jotka jakaa nettiyhteyttä. Voiko tuollaisen gigan saada perussurffailulla kuussa täyteen jos ei käytä yhtään wlania? Eikä nyt kauheesti softia lataile appstoresta vaan hoitaa sen tietokoneella.Jatama kirjoitti:
Kyllähän siihen nuo peruspaketit saakin, mutta 4S:n tilaajille tuolla on etuna, että jos ottaa samalla sen 24kk datapaketin (M, L tai XL) niin niissä on rajat normaalia korkeammat. Esim 300Mt vrt. 1Gt ja 1Gt vrt. 3Gt (tjsp, en kerkeä tarkistamaan juuri nyt tarkkoja arvoja).
-
Viesti Kirjoittaja Kridj »
En kyllä tiiä miksei tuolta verkkokaupasta voi valita Fiksunettiä (3GT) Minun Sonera -liittymään. Kaveri on Sonera pisteellä töissä ja on sanonu että saa tuon 3GT paketin Minun Soneraan. Soneran iPhone appikin kertoo tän ja pystyy päivittämään Fiksunettiin ja vain pari euroa kalliimpi kuin tuo 1GT (11,9e/kk)Jatama kirjoitti:Kyllähän siihen nuo peruspaketit saakin, mutta 4S:n tilaajille tuolla on etuna, että jos ottaa samalla sen 24kk datapaketin (M, L tai XL) niin niissä on rajat normaalia korkeammat. Esim 300Mt vrt. 1Gt ja 1Gt vrt. 3Gt (tjsp, en kerkeä tarkistamaan juuri nyt tarkkoja arvoja).delic kirjoitti:?!?!?! Mistä tällaisen päätelmän teit? jos teen tuossa soneralla ton 4S tilauksen niin voin valita tuossa nettiliittymää valitessa tuon isoimman. "Runsaaseen netin käyttöön kosketusnäytöllisillä puhelimilla – Netti 9,98 €/kk" ja jos tosta painaa seuraava niin ei se mitään valita? en tosin tehnyt tilausta loppuun, kun ostan sitten vasta myöhemminJatama kirjoitti: Ainoa miinus on, että jos haluaa maksaa luurin kerralla, niin ei voi ottaa käyttöön noita isommilla rajoilla olevia datapaketteja(?).
-
Täh? 4:ssa ja 4S:ssähän ei ole ulkoisia eroja, eli kyllä ne ihan 4S:n kuvia on.Noksu kirjoitti:Kukaan muu huomasi että iPhone ''4G S'' kuvissa on 4G S:tä otettu screenshot mutta 4G:n kuoret?
edit:
Itsekin Soneralla töissä, ja olin edelleen siinä uskossa, ettei Minun soneraan noita saa. Ennen ei nimittäin saanut (mahdollista oli laittaa, mutta oli vastoin ohjeistuksia). Nyt tosiaan näyttäis jopa omilta sivuilta pystyvän päivittämään tuon fiksu/täysnettiin.Kridj kirjoitti: En kyllä tiiä miksei tuolta verkkokaupasta voi valita Fiksunettiä (3GT) Minun Sonera -liittymään. Kaveri on Sonera pisteellä töissä ja on sanonu että saa tuon 3GT paketin Minun Soneraan. Soneran iPhone appikin kertoo tän ja pystyy päivittämään Fiksunettiin ja vain pari euroa kalliimpi kuin tuo 1GT (11,9e/kk)
-
Viesti Kirjoittaja jereme »
iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
Itselleni taas riittänyt ihan 300Mt, kun wlan on myöskin itselläni käytännössä joka paikassa käytössä. Nyt vain, kun iCloud + sun muut härpäkkeet tulee käyttöön niin tuo 1Gt voisi olla itselleni myös ajankohtainen. Noh, kahtellaan sitä sitten, kun näkee mihin lukemiin tuo datasiirto nousee.delic kirjoitti:Jatama kirjoitti:
Ahaa joo en mä oo tollasiin edes tutustunut, mulla on gigan raja ollu jo kohta vuoden eikä se oo koskaan tullu läheskään täyteen, en ees tienny että on jotain 3gigan pakettei. Mulla on luuri niin usein wlanissa, että ei 3G yhteyttä niin paljoa tule käytettyä ettei se perus latailuun riitä. Tuollaista 3 gigaa varmaa tarvii sitten ne jotka jakaa nettiyhteyttä. Voiko tuollaisen gigan saada perussurffailulla kuussa täyteen jos ei käytä yhtään wlania? Eikä nyt kauheesti softia lataile appstoresta vaan hoitaa sen tietokoneella.
-
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Mäksä kirjoitti:Noksu kirjoitti:Kukaan muu huomasi että iPhone ''4G S'' kuvissa on 4G S:tä otettu screenshot mutta 4G:n kuoret?
4S:ssä on jokaisessa reunassa ''musta viiva'' 4G:ssä vain vasemmassa oikeassa ja ylhäällä, joten näyttää että noissa on molemmat viivat.. molemmissa ylhäällä oleva musta viiva.Täh? 4:ssa ja 4S:ssähän ei ole ulkoisia eroja, eli kyllä ne ihan 4S:n kuvia on.
http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
EDIT: lainaus oikein
EDIT: vastauksen muokkaus
-
Viesti Kirjoittaja jaloporo »
-
Viesti Kirjoittaja Kridj »
Joo, pitää varmaan käydä ihan liikkeestä hakee liittymä tai sitten tilaa tuolta verkkokaupasta ja myöhemmin päivittää nettipaketin. Ihme ettei tuolla verkkokaupassa tosiaan ole mahdollisuutta valita Fiksunettiä tuohon Minun Soneraan..Mäksä kirjoitti:Itsekin Soneralla töissä, ja olin edelleen siinä uskossa, ettei Minun soneraan noita saa. Ennen ei nimittäin saanut (mahdollista oli laittaa, mutta oli vastoin ohjeistuksia). Nyt tosiaan näyttäis jopa omilta sivuilta pystyvän päivittämään tuon fiksu/täysnettiin.Kridj kirjoitti: En kyllä tiiä miksei tuolta verkkokaupasta voi valita Fiksunettiä (3GT) Minun Sonera -liittymään. Kaveri on Sonera pisteellä töissä ja on sanonu että saa tuon 3GT paketin Minun Soneraan. Soneran iPhone appikin kertoo tän ja pystyy päivittämään Fiksunettiin ja vain pari euroa kalliimpi kuin tuo 1GT (11,9e/kk)
-
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Mulle ei ainakaan tilausvahvistuksessa tullut mitään tuollaista ilmi...tosin tilasin työnantajan piikkiin
iMac 2008 24/2.8/4/SSD/nvidia - iPhone 3GS 32gb - iPhone 4S 64gb - iPad 2 16gb
MBA 2011 13/ i7/1.8/4/256 with Thunderbolt dsp -MBP Retina
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Saa ostaa. Kävin just kysymässä myymälästä!mwe kirjoitti:Siis saako DNA kaupasta ostaa käteisellä lukoton iPhone ilman liittymää? Olen luullut että DNA myy niitä vain kytkyliittymillä.rsaarela kirjoitti:Tarkistaa voi VAIN lähimmästä DNA kaupasta! Niin tein Itsekin.justiina1 kirjoitti:Kytky =! luotto..
Mikä tuo DNA:n lukoton käteishinta sitten on? Onko jotain llähdettä mistä tuon voisi tarkistaa, hinta/lokottomuus)?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka