Ilmaantui toinenkin ongelma äskettäin.
Jotkut sähköpostit näkyvät näin:
sähköposti kirjoitti:Haluaisitko kertoa meille mielipiteesi **** ja sen tuotteista? Mielipiteesi on meille t�rke�, sill� haluamme kehitt�� toimintaamme ja palvella sinua entist� paremmin. Vastaamalla kyselyyn voit my�s osallistua arvontaan. Arvomme viisi onnekasta voittajaa! Jos olet yksi onnekkaista, ilmoitamme sinulle voitostasi s�hk�postitse.
Tällaisia tulee nykyään useinkin. Vanhalla 3G-mallilla ja 4.0-versiolla ei tällaisia ongelmia ollut. Samoilta lähettäjiltä postin tekstimuoto oli oikein.
Kaikki asetukset on käyty läpi ja laitettu Suomi/Suomalainen.
Saako Iphone 4:sta muutettua mitenkään, että kaikista numeroista sais soitettua mulle? Tuntemattomista numeroista (ilmeisesti) ei voi soittaa.. puhelimen näytölle tulee vaan viesti "estetty" ..
Tiiazii kirjoitti:Mulla olis pieni ja hieman typeräkin ongelma..
Saako Iphone 4:sta muutettua mitenkään, että kaikista numeroista sais soitettua mulle? Tuntemattomista numeroista (ilmeisesti) ei voi soittaa.. puhelimen näytölle tulee vaan viesti "estetty" ..
Iphone 4 ja soneran kytkypaketti.
Huh..... Vastaa vaan siihen estettyyn puheluun, "estetty" tarkoittanee että numeron näyttö on estetty.
MBP Late 2011 13' ,MacBook Air Mid 2011 11' , TimeCapsule 1Tb, aTv2, iPhone 6 64gb,Elisa, iPad3 64gb wifi+cellular. "Hyvä viski parempi mieli"
Kaikista numeroista voi soittaa. "Estetty" tarkoittaa että soittavan numeron näyttö on estetty, joko soittajan toimesta tai kyseessä on ulkomainen numero josta ei saa numerotietoa.
Kaikista numeroista voi soittaa. "Estetty" tarkoittaa että soittavan numeron näyttö on estetty, joko soittajan toimesta tai kyseessä on ulkomainen numero josta ei saa numerotietoa.
selvähän se sitte..
P.s. tällastahan se sitte on ku vaihtaa Nokiasta toiseen valmistajaan
Viimeksi muokannut Tiiazii, 3.11.2010 klo 11.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toivonen kirjoitti:No nyt tuli ihmeellinen vika.
Jos laitan kellon soittamaan (muistutuksen) klo 6:30, niin se soittaa klo 7:30. Muistutus pitää asettaa aina tuntia aikaisemmaksi kuin mitä sen haluaa.
En ainakaan ole huomannut moista ennen talviaikaan siirtymistä.
iPhone 4, IOS 4.1
Sama täällä.. kertaa 2. Onko tähän mitään muuta ratkaisua vielä? Applelle sit vaan joukkokanne että korvaavat myöhästymiset...
Toivonen kirjoitti:No nyt tuli ihmeellinen vika.
Jos laitan kellon soittamaan (muistutuksen) klo 6:30, niin se soittaa klo 7:30. Muistutus pitää asettaa aina tuntia aikaisemmaksi kuin mitä sen haluaa.
En ainakaan ole huomannut moista ennen talviaikaan siirtymistä.
iPhone 4, IOS 4.1
Sama täällä.. kertaa 2. Onko tähän mitään muuta ratkaisua vielä? Applelle sit vaan joukkokanne että korvaavat myöhästymiset...
Anteeksi kaikille jo etukäteen: Löytyisikö Helsingistä henkilöä, joka haluaisi korvausta vastaan tulla "murtamaan" iPhone 3GS:n, jonka pitäisi toimia saunalahden liittymällä. Nyt siis kyseessä ylläri ylläri soneran kytkypuhelin.
Toivonen kirjoitti:Ilmaantui toinenkin ongelma äskettäin.
sähköposti kirjoitti:Haluaisitko kertoa meille mielipiteesi **** ja sen tuotteista? Mielipiteesi on meille t�rke�, sill� haluamme kehitt�� toimintaamme ja palvella sinua entist� paremmin. Vastaamalla kyselyyn voit my�s osallistua arvontaan. Arvomme viisi onnekasta voittajaa! Jos olet yksi onnekkaista, ilmoitamme sinulle voitostasi s�hk�postitse.
Tällaisia tulee nykyään useinkin. Vanhalla 3G-mallilla ja 4.0-versiolla ei tällaisia ongelmia ollut. Samoilta lähettäjiltä postin tekstimuoto oli oikein.
iPhone 4, IOS 4.1
Tuollaista näkyy GMail/Exchange-tilillä, kun viestin merkistö on muu kuin UTF-8.
IMAPin kautta GMail toimii ihan oikein, samoin Exchange-tilillä esikatselurivit näkyvät oikein.
Käytössä iPad, iOS 4.2GM ja iPhone 3GS, iOS 4.1.
Näyttää siltä, että jokin softanpätkä luulee käsittelevänsä UTF-8:aa, löytää 'laittoman' merkin ja korvaa sen merkillä 'REPLACEMENT CHARACTER' (U+FFFD), UTF-8 -koodattuna 0xEF 0xBF 0xBD. ISO-8859-1:ssä vastaavat merkit ovat ï ¿ ½.
Viimeksi muokannut RiCe, 3.11.2010 klo 16.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Facebook-sovellukseen oli ilmaantunut tänään päivitys. Päivityksen jälkeen huomasin, että enää en pysty lisäämään valokuvia suoraan tiettyyn valokuvakansioon kuten ennen pystyi. Mitä ihmettä? Onko jollain muulla sama bugi?
edit. Minne voin laittaa Facebookille tästä palautetta?
Viimeksi muokannut opsi, 4.11.2010 klo 3.53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Toivonen kirjoitti:Ilmaantui toinenkin ongelma äskettäin.
iPhone 4, IOS 4.1
Tuollaista näkyy GMail/Exchange-tilillä, kun viestin merkistö on muu kuin UTF-8.
IMAPin kautta GMail toimii ihan oikein, samoin Exchange-tilillä esikatselurivit näkyvät oikein.
Käytössä iPad, iOS 4.2GM ja iPhone 3GS, iOS 4.1.
Näyttää siltä, että jokin softanpätkä luulee käsittelevänsä UTF-8:aa, löytää 'laittoman' merkin ja korvaa sen merkillä 'REPLACEMENT CHARACTER' (U+FFFD), UTF-8 -koodattuna 0xEF 0xBF 0xBD. ISO-8859-1:ssä vastaavat merkit ovat ï ¿ ½.
Olet oikeassa. Otin iPhone 4:ssä Gmailin Exchangen käyttöön.
Tähän ei taida olla mitään ratkaisua tiedossa, ellei Google korjaa asiaa?
Onko mitään keinoa saada vanhaa ohjelmaa jostain takaisin? Tietääkö kukaan onko Apple missään vaiheessa ilmoittanut korjaavansa hidastumiset 3:n omistajille? Itse luulin että hidastuminen johtuu siitä, että työkseni vaihdan eri valtioiden rajoja jatkuvasti eikä känny "pysy mukana." Ei tullut mieleenkään että ohjelmapäivitys olisi syypää. iPhone 4:een en aio vaihtaa joten Apple laski väärin jos luulee kaikkien haluavan uusinta uutta heti tässä ja nyt.
Onko mitään keinoa saada vanhaa ohjelmaa jostain takaisin? Tietääkö kukaan onko Apple missään vaiheessa ilmoittanut korjaavansa hidastumiset 3:n omistajille? Itse luulin että hidastuminen johtuu siitä, että työkseni vaihdan eri valtioiden rajoja jatkuvasti eikä känny "pysy mukana." Ei tullut mieleenkään että ohjelmapäivitys olisi syypää. iPhone 4:een en aio vaihtaa joten Apple laski väärin jos luulee kaikkien haluavan uusinta uutta heti tässä ja nyt.
Apple on luvannut ja on korjannut ongelmat 4.1 päivityksessä.
Tässä mietin kovasti onko seuraava luuri iPhone vai jokin Android, Galaxy S yks vaihtoehto.
1. Onko saatavilla ilmaista navigointia? Joka tietenkin toimii Suomessa.
2. Saako puhelimeen siirrettyä ongelmitta omia MP3 tiedostoja? Joita ei siis ole ostettu iTunesista. Entäs saako sen MP3 tiedoston laitettua soittoääneksi? 3GS:ää kerran näpräsin ja ymmärsin ettei se ole mahdollista.
3. iPhoneen on ilmeisesti saatavilla jonkin sortin Jailbreak. Mahdollistaa ilmeisesti epävirallisten sovellusten asennuksen? Onko asennus helppo?
4. Saako puhelimeen lisättyä omaa muistikorttia tai voiko sen vaihtaa?
iPad (3rd gen) 16GB Wi-Fi
Applen muita vehkeitä tuskin ostan ennen kuin niiden hintapolitiikka muuttuu järkevämmäksi.
Latetzki kirjoitti:1. Onko saatavilla ilmaista navigointia? Joka tietenkin toimii Suomessa.
Mukana tulevan Mapsin avulla jonkin sortin navigointi onnistuu, mutta varsinainen autonavigaattorisofta pitää hankkia appstoresta. Ei taida aivan ilmaista löytyä.
Latetzki kirjoitti:2. Saako puhelimeen siirrettyä ongelmitta omia MP3 tiedostoja? Joita ei siis ole ostettu iTunesista. Entäs saako sen MP3 tiedoston laitettua soittoääneksi? 3GS:ää kerran näpräsin ja ymmärsin ettei se ole mahdollista.
Ei tartte olla ostettua musaa. MP3 ei suoraan toimi soittoäänenä mutta kyllä siitä sellaisen saa väsättyä.
Latetzki kirjoitti:4. Saako puhelimeen lisättyä omaa muistikorttia tai voiko sen vaihtaa?
Ei
Viimeksi muokannut Pis, 4.11.2010 klo 23.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on nyt iPhonessa käytössä väliaikaisesti liittymä x, kun vanha numero on siirrossa uudelle operaattorille. Miten tuo luuri reagoi eri numeroon ja korttiin, kun laittaa sisälle? Toimiiko kylmiltään vai tarviiko jotai säätää iTunesissa? Kaveri ainakin sanoi, että Soneran liittymillä ei toiminut kuin yksi kortti.
abish kirjoitti:Mulla on nyt iPhonessa käytössä väliaikaisesti liittymä x, kun vanha numero on siirrossa uudelle operaattorille. Miten tuo luuri reagoi eri numeroon ja korttiin, kun laittaa sisälle? Toimiiko kylmiltään vai tarviiko jotai säätää iTunesissa? Kaveri ainakin sanoi, että Soneran liittymillä ei toiminut kuin yksi kortti.
Toimii suoraan, senkun isket uuden kortin vaan sisään. Jos on erioperaattori kuin tämä väliaikainen kortti niin joudut tietysti säätämään nuo internet asetukset tälle uudelle operaattorille jos niitä ei saa suoraan itunesista (Sonera ja Saunalahti toimittaa asetukset suoraan itunesista, muilla joutuu tukeutumaan käsipeliin).
Stealth Guardsin kalvot edessä ja takana, ihan hyvät ne on hintaansa nähden.
Mites, yhtäkkiä ilmestyi iPhonen statusbariin tollanen kirkonkello jossa poikkiviiva, kun puhelin on äänettömällä. Ennen ei ollut moista kelloa ja jostain syystä se häiritsee minua. Saako sitä mitenkään pois? Jailbreakattu iPhone 4:nen kyseessä.
Mites, yhtäkkiä ilmestyi iPhonen statusbariin tollanen kirkonkello jossa poikkiviiva, kun puhelin on äänettömällä. Ennen ei ollut moista kelloa ja jostain syystä se häiritsee minua. Saako sitä mitenkään pois? Jailbreakattu iPhone 4:nen kyseessä.
Sulla on asennettuna joko Lockinfo tai Notifier(tms). Lockinfosta saa nuo pois sieltä asetuksista. Tuohan tarkoittaa sitä että luuris on äänettömällä.
otsikossa tulikin, mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Olenko minä estänyt kyseisen henkilön, onko hänellä jotkut estot vai mitä ihmettä? selventäkää jos tiedätte mistä on kyse.
Viimeksi muokannut Anniel, 5.11.2010 klo 19.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Siirretty oikealle alueelle
Sulla on asennettuna joko Lockinfo tai Notifier(tms). Lockinfosta saa nuo pois sieltä asetuksista. Tuohan tarkoittaa sitä että luuris on äänettömällä.
Juu tiedän että merkkaa sitä että on luuri äänettömällä. Ja LockInfo on asennettuna, asetuksista sain pois päältä. Kiitokset neuvosta.