Ja ikävää kokemusta lisää:
Eli oli meitsille surullisin päivä iPhonen odotuksessa tää päivä meinaan.. Soittelin kesken työpäivän tohon myyntipalveluun, että missäs puhelimet, kun ne siis Tikkurilan sonerapisteeseen on 13.7.2009 varattu. Nainen sanoi selvittelevänsä asiaa ja kun soitti uudestaan niin vastaus oli, että varauksia ei löydy ja ainoa vaihtoehto olisi varata uusi puhelin ja joutua jonon hännille. No, minähän sanoin, ettei tämä minulle sovi, sillä sähköpostissa on varausvahvistus, mutta se ei myyntipalvelun henkilöä tuntunut kiinnostavan. Sanoi vielä selvittävänsä asiaa ja soittavansa huomenna uudestaan.
NOH, kävimme tyttöystävän kanssa iltapäivällä kyseisessä Tikkurilan Sonera Pisteessä tulostettujen vahvistusten kanssa. Siellä saatiin vastaus, että listalla ollaan "aivan seuraavien joukossa, jotka puhelimet saa" (kuulostaa niin tutulta

). Hassua tässä on se, että kun lauantaina kävin liikkeessä, niin ei ollut tästä Sonera Kaupan listasta mitään tietoa! Siitä tilanteesta kirjoittelinkin tänne aiemmin:
grewi kirjoitti:Joo ja kun puhelin varattu tohon Tikkurilan Sonera Pisteeseen 13.7: Käytiin vaimokkeen kanssa viime lauantaina (22.8.) tietämässä puhelimia, niin nainen näytti a4 paperia, joka oli täynnä nimiä. NIistä oli 3 tavoitettu, joille puhelin toimitettu. Loput pitää tavoittaa (siis nämä ennakko-ennakkovaranneet) ennenkuin Sonera antaa myymälälle Sonerakauppa.fi -sivuilla tehtyä varauslistaa.
Joo, mutta toi tän päiväinen puhelin keskustelu sai mun niskakarvat pystyyn, joten liitynpä kuoroon, joka tätä farssiksi kuuluttaa

Haluisin vaan, että asiakkaalle ilmotettaisiin edes jotain, ettei itse tarvitse elää epätietoisuudessa ja kysellä..
t. itse ASIAKASPALVELUSSA työskennellyt