Aleeeeksi kirjoitti:Onko saunikselta puhelimen tilanneilla kenelläkää vielä paketti päässyt itellan haltuun vai onko kaikilla vielä toimitus tilassa "tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut itelalle"?
Juuri postasin tuossa vähän jälkeen neljän, että lajitelussa on ainakin meikän puhelin ja matkalla!
Juu, muistan tuon kun olin itsekin sen tilannut (liittymä on vieläkin, on niin edullinen). Tuolloinkin angstisten odotusviestien lukeminen oli todellinen huumoripläjäys, kuten on näidenkin lukeminen. Aivan kuin elämä olisi kiinni siitä tuleeko puhelin käteen perjantaina vai maanantaina. Itsekin kyllä hankin 6+ puhelimen seuraavaksi, mutta kun vitonen toimii aivan hyvin, niin mikäs tässä on odotellessa. Katsellaan joskus vuodenvaihteen tienoissa mikä on tilanne, jos ei nyt satu sitä ennen silmiin jossain.
iPhone 6+ 64 Gb avaruusharmaa ja iPad with Retina display 64G valkoinen
veijjis kirjoitti:Te, joilla sauniksen paketti on jo liikkeellä, monelta tilasitte laitteenne? Oma tilaus 0.16 eikä vielä liikahtanut minnekään
00:25 on tilattu laite..
mutta tuo postitushan on monestakin asiasta kiinni, että minne päin suomea lähtee ja näin... Ja Itellan seurannan rekisteröinnissä voi olla viivettä... mutta jos ei kuuden jälkeen tuu merkintää, niin alkaa olemaan melko selvää ettei puhelin ole lähtenyt likkeelle.
edittii: niin ja laite siis 6/64gt silver
Viimeksi muokannut ef0p, 25.9.2014 klo 17.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ittelläni on Sauniksen ip6 lähetys edelleen tuossa "Tieto tulevasta lähetyksestä..." kohdassa. Tampereelle siis tulossa tuolta Helsingistä, joten saa nyt nähdä ehtiikö huomiseksi.
Ollifi kirjoitti:GIGANTTI, tekstiviesti:
"Hei Olli! iPhone 6 -toimitukset alkavat huomenna. Valitettavasti 64gb -versiot tulevat vasta seuraavissa erissä, infoamme teitä heti, kun tiedämme lisää. Tulette saamaan laitteenne joka tapauksessa ensimmäisten joukossa. Ystävällisin terveisin Gigantti Oulu"
ETTÄ NÄIN.... Olisi pitänyt tilata operaattoreilta sitten... Onko muille tullut vastaavia viestejä?
Mitä Mitä? Ite en ole saanut minkään näköistä viestiä Gigantilta? Onkohan tämä ihan myymäläkohtainen vai eikö yksikäänä suomen giganteista ole saanut 6:seen 64gb mallia?? Minkä kaupungin myymälässä olet käynyt varauksen tekemässä?
Jos itellan sivuilla lukee: tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut itellalle ja paikkana joku TOIJALA! millä ihmeellä se kerkee huomiseksi espooseen?
Itse kävin eilen laittamassa nimen kiinnostuslistalle oulun sonera kaupassa iphone 6+ 64gb mikä väri tahansa ja myyjä lupaili puhelinta perjantaiksi ja aikoivat soitella sitten. Ilmeisesti laitetta ei minulle riittänyt kun soittoa ei ole kuulunut Onko kukaan muu saanut oulun soneralta soittoa iphone 6+ puhelimesta?
Mulle soitettiin äsken Oulun Gigantista että mun puhelin oottelee jo siellä, huomenna kymmeneltä saa hakea Kannatti vissiin haluta about epäsuosituin malli, peruskutonen 16gb Silver. Olipa jees että soittivat, ei tarvi arvuutella, vaikka kyllä ne oli jo varatessa sitä mieltä että on perjantaina noudettavissa. Sopivasti alkaa nelonen jumittaa ihan huolella, ei vois tulla parempaan aikaan tuo uus!
Mepi kirjoitti:Tällä hetkellä kun katson Elisan yrityksien verkkokauppaa on jäljellä iPhone 6 16Gb harmaata 11kpl ja hopeaa yli25kpl. Kaikki muut mallit loppu, mukaanlukien plussat
Tänään seurantakoodi klo 10.00 Elisalta, 6 64gb avaruusharmaa postissa.
Saas nähdä ehtiikö tänne maalle huomiseksi.
Tilattu 19.9. klo 08.10.
Viimeksi muokannut tmikki, 25.9.2014 klo 17.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Soneran asiakaspalvelu ei tunnu tietävän yhtään mistään mitään. Eivät tiedä koska 128gb mallia tulee, eivätkä koska saavat puhelimia lisää. Maksava asiakas ei tunnu paljon Soneraa kiinnostavan.
Jos olen ostamassa tuhannen euron puhelinta olettaisin saavani Soneralta edes jonkinlaista asiakaspalvelua.
DNA paukuttelee henkseleitä Facebookissa, 400 laitetta lähtenyt matkaan jo - Niin, tai siis 400 pakettia on leimattu, Itella ei niitä ole vielä nähnyt, eikä tarvitse huomiseksi edes tässä Lahden lähistöllä odotella laitetta saapuvaksi. Hienosti on operaattorilla pullat uunissa
Sonera ottaa kyllä pisteet kotiin tästä, jos kerran ovat jo ilmoittaneet tilaajille että saa omansa hakea pois huomenna kun ehtii.
Viimeksi muokannut XDA, 25.9.2014 klo 17.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mepi kirjoitti:Tällä hetkellä kun katson Elisan yrityksien verkkokauppaa on jäljellä iPhone 6 16Gb harmaata 11kpl ja hopeaa yli25kpl. Kaikki muut mallit loppu, mukaanlukien plussat
Tänään seurantakoodi klo 10.00 Elisalta, 6 64gb avaruusharmaa postissa.
Saas nähdä ehtiikö tänne maalle huomiseksi.
Tilattu 19.9. klo 08.10.
Mun mielestä verkkokauppa on alusta saakka näyttänyt "jälkitoimitus" modea… Itsekin seurantakoodia odottelen…soittelivat silloin viime pe Elisalta ja ottivat tilauksen ja lupasivat luurin 26pvä käteen - saapa nähdä kun ei tota koodia näy…
veijjis kirjoitti:Te, joilla sauniksen paketti on jo liikkeellä, monelta tilasitte laitteenne? Oma tilaus 0.16 eikä vielä liikahtanut minnekään
No sehän ei ole varmaankaan ajankohdasta kyse.. Veikkaisin sitä että kun ne lastaa saunalahden kuriirille niitä iphonelaatikoita useat kontit vietäväksi postin miehille pitkin suomenniemeä lähetettäväksi, niin siinä ei välttämättä kellonaikaa katsota milloin on tilattu.. Se nyt joko ehti postin terminaaliin koodattavaksi ennen viittä tai sitten ei. Selitinköhän vaikeasti.. Toivottavasti sait selkoa
Jotenkin itse aavistin että saan kyllä varmasti odottaa viikonlopun yli, sellainen tsägä ollut aina postin suhteen.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..