Ostin vihdoin oman Iphoneni ja sain selville että siinä on 04.02.13_G päivitys. Nyt pyytäisinkin teitä englannin kielen taitoiset. Voisitteko suomentaa ohjeet joilla saisin puhelimeni toimimaan. Oma eglanninkielen taitoni on senverran huono että en uskalla arvailla suomensinko nyt kaikki sanat oikeen.
Ei haittaisi vaikka ohjeet olisi niin pitkälle että se toimii "täydellisesti".
Eli että voin synkronoida setä macini kanssa ja että siinä olis ääkköset.
KIITOS SILLE JOKA VIITSII VAIVAUTUA
p.s Ei haittaa onko ohjeet mac:lle vai pc:lle mutta mielummin mac:lle niin ei tarvii lähteä metsästämään pc:tä jostain
Tämä on miljoonaan kertaan jo mainittu, mutta jos puhelimesi on suoraan paketista ollut 1.1.2 firmiksellä (04.02.13) niin se 99% todennäköisyydellä sisältää myös päivitetyn bootloaderin (ver 4.6).
Et siis tällä hetkellä saa puhelinominaisuuksia käyttöön ellet sitten käytä esim. turbo-simmiä.
screenshotit melkein joka toimenpiteestä... silti piti tosin tehdä monta kertaa ennenkuin onnistu. try it out ja sitten esim stealthsim kortin tilaus netistä niin puhelimen pitäisi toimia.
Tähän perään vois kysyä yhdestä ongelmasta. Kaiken olen ohjeiden mukaan tehnyt, mutta käynnistettäessä iNdependenceä tulee ilmoitus: Error registering for callbacks from iPhone. Mites pääsisin eteenpäin? En millään ole löytänyt tuohon kysymykseen vastausta.
edit: Nyt näkyy näytöllä ainoastaan piuha ja iTunes-kuvake. Uskaltaako tuon laitteen palauttaa normaalisti iTunesilla alkuperäiseen eli 1.1.2.:seen? Toimiiko?
edit2: Niin ja nyt kun yrittää tehdä tuon palautuksen 1.1.1:seen uudelleen, tulee error 1604. Eli siis saako palautettua 1.1.2:seen?
Mulla on kanssa modem firmware 04.02.13_G ja versiona on 1.0.2. Haluaisin päivittää tämän 1.1.1 tai 1.1.2 versioon. Onnistuuko? Puhelimen olen ostanut vietnamista (420€ 8g) ja kaupassa laittoivat käyttökuntoon, mutta kaipaisin skandeja yms.
Kaveri on menossa Vietnamii myykö ne niitä puhelimia siel iha puhelin kaupoissa vai jollai torilla? eli mitä antasin kaverille vinkiksi et mistä se menis kattelee?
Vietnamissa ei puhelimia ihan joka kaupasta saa. Useimmat täällä myynnissä olevat puhelimet on jenkeistä tuotuja. Mä onnistuin saamaan yhen pikkuliikkeen viimeisen kappaleen. Voin laittaa ko. liikkeen osoitteen jos kaverisi haluu siellä käydä katselemassa tai sitten voin kysellä kavereilta täällä, että mistä vois saada...
McFani kirjoitti:Mulla on kanssa modem firmware 04.02.13_G ja versiona on 1.0.2. Haluaisin päivittää tämän 1.1.1 tai 1.1.2 versioon. Onnistuuko? Puhelimen olen ostanut vietnamista (420€ 8g) ja kaupassa laittoivat käyttökuntoon, mutta kaipaisin skandeja yms.
Millä tavalla laittoivat sen kuntoon? Turbosimillä vai onko siinä vanhempi bootloader?
Kolme puhelinta saapui eilen jenkeistä. Yksi v. 46 ja kaksi v. 48.
46 v puhelimessa erilainen pakkaus, eli kannen kuvasta puuttuu
iTunes ikoni. Luin jostain et jos paketissa ei ole iTunes ikonia,
puhelin olisi avattavissa ja otettavissa käyttöön normaalisti,
jos näin, millä ohjeilla kannattaisi edetä?
997S kirjoitti:Luin jostain et jos paketissa ei ole iTunes ikonia,
puhelin olisi avattavissa ja otettavissa käyttöön normaalisti,
Ei pidä paikkaansa. Itse olen käpistellyt vk 46 luuria, joka oli vanhalla paketoinnilla, mutta uudella bootloaderilla. Varmaksi tiedät ainoastaan tarkistamalla bbupdaterilla.
screenshotit melkein joka toimenpiteestä... silti piti tosin tehdä monta kertaa ennenkuin onnistu. try it out ja sitten esim stealthsim kortin tilaus netistä niin puhelimen pitäisi toimia.
En pääse alkua pidemmälle tan ohjeen kanssa. Kopioin pyydetyt ohjelmat
koneelle (Mac) 1.1.1 firmware kansion sisältö on aivan eri kuin ohjeiden kuvissa?
Onko toi oikeeati noin vaikeaa? Missähän menee mettään?
Kolme iPhonea muutettu ohjeen mukaan onnistuneesti iToucheiksi.
Onko jotain muuta mitä pitäisi installoida , niin et toimis parhaalla
mahdollisella tavalla?
997S kirjoitti:Kolme iPhonea muutettu ohjeen mukaan onnistuneesti iToucheiksi.
mahdollisella tavalla?
Lisääppä Installeriin lähde http://cynix.org/iphone.plist ja asenna More Keyboards & Regions Tweaks 1.1.2:n alta. Asetuksista voi sitten Region Formatiksi (General > International) valita Suomen, jolloin kuukaudet ja viikonpäivät ovat suomeksi ja viikko alkaa kalenterissa maanantaista. Jos siis on 1.1.2 käytössä.
mahdollisella tavalla?
Lisääppä Installeriin lähde http://cynix.org/iphone.plist ja asenna More Keyboards & Regions Tweaks 1.1.2:n alta. Asetuksista voi sitten Region Formatiksi (General > International) valita Suomen, jolloin kuukaudet ja viikonpäivät ovat suomeksi ja viikko alkaa kalenterissa maanantaista. Jos siis on 1.1.2 käytössä.
Entäs 1.1.1:llä? 1.1.2:ssa on kai jotain ongelmia puhelinominaisuuksien kanssa.
mahdollisella tavalla?
Kiitokset, siis käytössä 1.1.2.
kuten jo aiemmin tässä viestissa kerroin on yksi puhelimista v. 46 ja mulla on kutina
et se olis vanhemmalla bootloaderilla. Voisiko siihen yrittää ajaa puhelinominaisuuksia,
ja jos voi , millä ohjeilla?
997S kirjoitti:Kiitokset, siis käytössä 1.1.2.
kuten jo aiemmin tässä viestissa kerroin on yksi puhelimista v. 46 ja mulla on kutina
et se olis vanhemmalla bootloaderilla. Voisiko siihen yrittää ajaa puhelinominaisuuksia,
Setting menun alavalikoista jossain löytyi otsake "phone info" tms. jos sen alla lukee firmis ja bl tiedot. jos siinä kentässä lukee 04.02.13_G (kuten luultavasti tekee), niin unohda juttu. ei onnistu ohjelmallisesti tällähetkellä.
Setting menun alavalikoista jossain löytyi otsake "phone info" tms. jos sen alla lukee firmis ja bl tiedot. jos siinä kentässä lukee 04.02.13_G (kuten luultavasti tekee), niin unohda juttu. ei onnistu ohjelmallisesti tällähetkellä.
Ei tarkoita vielä sitä et bootloader olisi 100 varmasti 4.6 voip olla myös 3.9?
Paketit oli erilaiset ja kahdessa avauskieliä oli 3, tässä vain yksi.
Haittaako mitään jos kokeilee, ja millä ohjeella?
Ei tarkoita vielä sitä et bootloader olisi 100 varmasti 4.6 voip olla myös 3.9?
Paketit oli erilaiset ja kahdessa avauskieliä oli 3, tässä vain yksi.
Haittaako mitään jos kokeilee, ja millä ohjeella?
Kuten sanoin: jos se kenttä antaa ulos "04.02.13_G", sulla on uudempi bootloaderi siinä. usko tai älä. Koodeilla 04.01.13_G ja 03.14.08_G olevat systeemit saadaan purettua jo nyt.