iPhone 1.1.3 julkaistaisiin kohta?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
16 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 1.1.3 julkaistaisiin kohta?
Viesti Kirjoittaja umberto »
Hello..
Selailin tossa noita hackintoshin sivuja...
Ne jotka ei vielä tiedä niin todennäköisesti tammikuun puolessa välissä ilmestyisi 1.1.3 firmwarella varustettu iPhone, joten kohta fiksut jäbät pääsee tutkii sitä ja samalla purkaa ton 1.1.2:sen... Kaikki jotka omistaa ton 1.1.2 firmiksen 4.6 bootloaderilla (niiku meitsi) pääsee LEIKKII uudella gadgetillaan ja surun hetket on pois.
Tässä vielä linkki kyseiselle artikkelille...
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=20608
PEACE GUY'S!!!
Selailin tossa noita hackintoshin sivuja...
Ne jotka ei vielä tiedä niin todennäköisesti tammikuun puolessa välissä ilmestyisi 1.1.3 firmwarella varustettu iPhone, joten kohta fiksut jäbät pääsee tutkii sitä ja samalla purkaa ton 1.1.2:sen... Kaikki jotka omistaa ton 1.1.2 firmiksen 4.6 bootloaderilla (niiku meitsi) pääsee LEIKKII uudella gadgetillaan ja surun hetket on pois.
Tässä vielä linkki kyseiselle artikkelille...
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=20608
PEACE GUY'S!!!
-
-
Viesti Kirjoittaja ranson »
Mikäs vika 1.1.1 firmiksen Exchange tuessa on?Pasteur kirjoitti:Kunpa sieltä tulisi firmis joka tukisi exchange servuja!
Okei, palvelimella pitää olla IMAP päällä, joten täys natiivi tuki tuo ei ole.
Itse töissä WLANin kautta lueskelen exchangelta iPhonella maileja.
Ai niin, ja se on se bandbase (modem firmware) jota pitää varsinaisesti päästä porukan puukottamaan, sillä siellä se operaattorilukitus on tehty. Bootloaderin exploitteja vain käytetään siinä hyväksi, mutta itse bootloaderia ei tarvitse päästä varsinaisesti kräkkäämään.
Näin ainakin itse tuon asian olen ymmärtänyt.
-
Pasteur kirjoitti:miksi on itsestään selvää että 1.1.2 saadaan (tai siis uusi bootloader) saadaan auki kun seuraava fw tulee?
Kunpa sieltä tulisi firmis joka tukisi exchange servuja!
via iPhone
Koska silloin kun uusi firmware tulee, se silloin päivittää myös basebandin (eli modem firmaware). Silloin kräckkääjät saavat uuden secpackin 1.1.3:sta (tai pääsevät tutkimaan sitä ja sen rakennetta) ja sen avulla pääsevät tekemään muutoksia 1.1.2:n basebandiin.
Tämän "toivotaan" auttavan. Loogisesti näinhän se menee, joten näin se tulee tapahtumaan

Ainakin todennäköisyys sen purkamisen onnistumisesta on aika helvl. suuri!

Mun mielestä ite bootloaderia ei pystytä edes (iPhone käyttäjä) edes päivittämäänkää, ellei mee sörkkii luurin sisälle ja "rakenna" sinne jonkun oman osan joka päivittäis sen

Eli näin joudumme sen pari viikkoa odottamaan, että 1.1.3 ilmestyy ja siitä vielä ehkä max. viikko niin käytämme jo puhelimia

(Korjaa saa, jos vastaus ei tyydyttänyt

-Peace-
-
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Sinäpä sen sanoit! Itseäänkunnioittavat IT-firmathan eivät mitään IMAPeja salli! Eikä edes webaccess toimi safarilla, koska siihenkin tarvitaan kaikenmaailman java-pluginit, jotta pääsee edes salasanaa antamaan... Nokialaisellakin tarvitaan pin-koodi aina kun avataan näppäinlukko ettei VAIN kukaan pääse sen "arkaluontoiseen" sisältöön käsiksi.ranson kirjoitti:Pasteur kirjoitti: Mikäs vika 1.1.1 firmiksen Exchange tuessa on?
Okei, palvelimella pitää olla IMAP päällä, joten täys natiivi tuki tuo ei ole.
Itse töissä WLANin kautta lueskelen exchangelta iPhonella maileja.
Eli ilman tuota oikeaa exchange tukea ei esimerkiksi mulla ole mitään asiaa duuni-maileja lukemaan (paitsi itse väsätty POP servu joka lukee exchange servua kotikoneelta OWAn kautta).
Lisäksi se ihan oikea exchange tuki olisi muutoinkin rautaa, jottei tarvitsisi kalenteria yms piuhan kautta aina synkkaamaan...
Siinä tämän luurin pahin kompastuskivi minun kohdallani! Ja olen nettiä lukiessani huomannut että niin on monen monen muunkin.
Mitä tulee tuohon kyssäriini 1.1.2:n unlockkaamisesta niin: Noin vähän uumoilinkin vaikken asioihin ole perehtynyt. Eli hackerit saavat kaivattua lisäinfoa, joka tulee auttamaan ongelman ratkaisusta, mutta 100 varmaa ratkaisua tuo ei siis takaa... Eli joku joutuu sen ratkaisun kuitenkin pähkimään - se ei tuon 1.1.3:n mukana taivaalta tipahda...
Itse olen hyvin tyytyväinen tähän 1.1.1:een - mutta exchange tukea kyllä odottelen TODELLA suurella mielenkiinnolla (tai ongelmaan auttavaa softaa).
-
Viesti Kirjoittaja joonas »
Hmm? Itse ainakin luen maileja Safarilla Outlookin web-exchangen kautta. Pelaa ihan mainiosti.Pasteur kirjoitti:Sinäpä sen sanoit! Itseäänkunnioittavat IT-firmathan eivät mitään IMAPeja salli! Eikä edes webaccess toimi safarilla, koska siihenkin tarvitaan kaikenmaailman java-pluginit, jotta pääsee edes salasanaa antamaan...

-
-
Kyl se varmaan on toi 1.1.3weltto kirjoitti:Näin minäkin olen sen ymmärtänyt hakkereiden jutuista. Muuten... Jostain lueskelin, että uusi fw on 1.2.0 eikä 1.1.3, mutta samapa tuo.
Mutta..niinkuin sanoit..saapahan nähdä

http://ourphone.blogspot.com/
-
Ja siinähän se 1.1.3 onkin...
Kovasti vielä tuolla käydään keskustelua siitä, että onko aito vai ei....Kyllä se mun mielestä ja monien muidenkin mielestä aidolta näyttää... Eli siinä 1.1.3 FW olis kyllä jonkinverran uusia juttuja, oikeastikkin... (ainakin eri linkkien perusteella kaikki tiedot ovat samoja ja täsmää)
Eli linkit olis tässä...
Tsekatkaa:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=20904
http://www.gearlive.com/gallery/category/C51
ps. Saattaa olla törkee tungos vielä tossa alemmassa linkissä, koska tieto on maanalaisen paikan aito...! Itelläni alemman linkin lataus kesti joku 5min... Pitää venaa, että kaiki jenkkiläiset menee nukkuu...
Kovasti vielä tuolla käydään keskustelua siitä, että onko aito vai ei....Kyllä se mun mielestä ja monien muidenkin mielestä aidolta näyttää... Eli siinä 1.1.3 FW olis kyllä jonkinverran uusia juttuja, oikeastikkin... (ainakin eri linkkien perusteella kaikki tiedot ovat samoja ja täsmää)
Eli linkit olis tässä...
Tsekatkaa:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=20904
http://www.gearlive.com/gallery/category/C51
ps. Saattaa olla törkee tungos vielä tossa alemmassa linkissä, koska tieto on maanalaisen paikan aito...! Itelläni alemman linkin lataus kesti joku 5min... Pitää venaa, että kaiki jenkkiläiset menee nukkuu...
-
tos olis vielä videopätkä tosta uudesta....
http://cre.ations.net/blog/post/iphone- ... ment-video
Jotenka EI VITUS OO FEIKKI!!!!
http://cre.ations.net/blog/post/iphone- ... ment-video
Jotenka EI VITUS OO FEIKKI!!!!
-
Vaikka yksin tässä keskustelenkin nyt...mutta musta on muuten aika outoa se, että kun tota videota katsoo niin yläkulmassa jossa pitäisi lukea operaattorin nimi (avaamattomassa puhelimessa tietenki no service, tai activoidussa AT&T) niin tuolla lukeekin Nate... Luultavasti kuitenkin toi puhelin on joku tehdasmalli johon ei olla laitettu vielä lukkoa tai sitten joku testipuhelin joka on "jossain"... U know what i mean??? Noh mut mietityttää vaa et mikä puhelin toi loppupeleis o... Noh. Mut eiköhän se siitä 

-
-
Tuo nyt ei ole temppu eikä mikään. Itsellänikään ei lue operaattorin nimeä siellä, vaan jotain ihan muuta.umberto kirjoitti:mutta musta on muuten aika outoa se, että kun tota videota katsoo niin yläkulmassa jossa pitäisi lukea operaattorin nimi (avaamattomassa puhelimessa tietenki no service, tai activoidussa AT&T) niin tuolla lukeekin Nate...
Tuon saa muutettua yhdellä ohjelmalla, jonka saa asennettua Installerista. Make it mine
-
Ei taas tota ikuisuus jauhantaa...on se sitten MAPI, IMAP, ActiveSync, ym mitä käyttää mailien hakemiseen, niin eihän niitä kukaan nyt suoraa julkiseen verkkoon jaakaan näkymään.Pasteur kirjoitti:Sinäpä sen sanoit! Itseäänkunnioittavat IT-firmathan eivät mitään IMAPeja salli!
On se tuki iPhonessa millä tahansa protocollalla toteutettu, niin edelleen siinä on suurempi ongelma vielä sitä ennen ratkottavissa. Eli suojatun yhteyden toteuttaminen iPhonesta siihen maili serveriin kiinni.
Joten vaikka tulisikin se natiivi exkanki tuki, niin ei se paljoa auttaisi yksinään.
Itsellä tilanne, että yritän tuossa alkuvuodesta saada kalenteri synkkaukset toimimaan suojatun SyncML palvelimen kautta, ja mailien käpistelyn toimiston ulkopuolella suoritan push-mail järjestelmän tarjoaman suojatun webliittymän kautta. Jota kautta saan hyväksyttyä kokouskutsut, jne.. Todella puolittainen ratkaisu, mutta toimisi edes ensihätään.
Eipä tuota iPhonea olekaan suoranaisesti business puhelimeksi tarkoitettukaan, mutta eiköhän näitä erinäisiä business maailman tarvitsevia toimintoja ala tulemaan viimeistään sen jälkeen, kun tuo SDK saadaan Applelta pihalle.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
I agree! Mikäli et huomannut niin kommentissani oli sarkastinen sävy... Nuo suojaus käytännöt alkavat menemään aivan yli. Homma toimisi jos edes saisi välitettyä duuni postit gmailiin mutta ei...ranson kirjoitti:Ei taas tota ikuisuus jauhantaa...on se sitten MAPI, IMAP, ActiveSync, ym mitä käyttää mailien hakemiseen, niin eihän niitä kukaan nyt suoraa julkiseen verkkoon jaakaan näkymään.Pasteur kirjoitti:Sinäpä sen sanoit! Itseäänkunnioittavat IT-firmathan eivät mitään IMAPeja salli!
Tai sit edes se OWA. Mikäli jollakulla on 1.1.2 (tai kun joku päivittää tulevaisuudessa 1.1.3:een) ja pääsy jollekin sivulle jolla on PortWise passun anto autenthication niin arvostaisin, jos hän voisi testata aukaiseeko safari näissä käyttiksissä sellaista sivua...
16 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka