Installer ei toimi?
-
Installer ei toimi?
Viesti Kirjoittaja Kuuhullu »
-
Viesti Kirjoittaja smirri »
smirri kirjoitti:Eli käytännössä kaikissa yksinkertaisuudessaan se meni näin: Yhteys WinSCP:llä luuriin SSH kautta. Poistin vanhan Installerin. Kopioin uuden Installerin työpöydältä applications kansioon ja kävin vielä muuttamassa erään tiedoston suojaus asetukset properties (ominaisuudet) -välilehden alla. Laitoin lukuasetuksien lisäksi tiedostolle suoritus- ja listaustoiminnot (ruksit X-sarakkeisiin), jolloin Installer alkoi toimimaan mainiosti.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Itseäni lainatakseni:JuzziK kirjoitti:Mistä sä hankit tuon korvaavan installerin? Mulla installer ei suostu laataamaan mitään. Kertoo vain "Error - Main script execution failed"
Jussi
tuomas92 kirjoitti:Kaikki ne, keillä tulee jatkuvasti "Main script execution failed" -virhettä Installerista, katsokaa tämä:
http://www.modiphone.net/installer-main ... ailed-fix/
Sain ryppyilevän Installerin korjattua noin (tuo auttaa myös muihin ongelmiin kuin tähän pelkästään).
-
-
Viesti Kirjoittaja Kuuhullu »
-
Viesti Kirjoittaja kapteen »

Koitin winscpllä poistaa ja asentaa uudelleen tuota mutta ei auta! Oikeuksiakin olen koittanut muuttaa mutta mitä sinne oikeen pitäisi ruksia??!
-
-
-
Viesti Kirjoittaja =JP= »
Itse samaa tuossa ihmettelin ja löysinkin ratkaisun:HuGe- kirjoitti:Osaako joku kertoa kun mun installer ei ole enää pariin päivään suostunu lataamaan mitään.. ilmoittaa vaan että "Error. Package download failed: can´t find host!"
Ste (admin of Istaller app) has moved the repository from one site to another. So, you're getting the package download failure notices because most of the files simply AREN'T THERE anymore.
The only thing to do is to change the URL of "Ste Packaging" to http://repo.smxy.org/iphone-apps/ in the Sources section of Installer app.
Or (preferred) simply install Community Sources (can be found in Sources among the installs) it does the same automatically.
If you've installed Community Sources or changed the URL manually, you'll be able to get those installs.
* please spread the word, I saw people asking the same question on many sites! *
Itse siis asensin tuon Community Sources paketin ja samantein lähti pelittää jälleen kaikki!
Ja täältä löytyy ihan virallinen tieto asiasta...
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »

Edit. Jep, käyttispartitio on näköjään ihan täynnä, Term-vt100:lla tsekkasin. Ihme ettei se aikaisemmin aiheuttanut mitään ongelmia..
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Kuinka vaihdetaan URL?
Viesti Kirjoittaja mikko444 »
EDIT: No eihän sitä saa vaihdettua, vaan otetaan Edit-Add ja annetaan siihen tuo URL ylempää. Sitten alkaa taas Installer pelittämään. Ei kannata tehdä kiroitusvirheitä URL:iin, niinkuin minä ensin
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
cd /
mv Applications Applications_
mkdir /private/var/Applications
ln -s /private/var/Applications /Applications
cd /Applications
cp -R /Applications_/* .
rm -r /Applications_
-
kun ei toimi
Viesti Kirjoittaja Sinuhe »
Community Sources 3.4 ei lataannu sekään koska hostia ei löydy.
Mainitus osoitteen laittaminen Sourceen (edit-add ja sinne se url) ei parantanut asiaa. Mitä ihmettä?
-
-
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
Onkohan tuohon jotain ratkaisua löytynyt? Itsellä siis kun yrittää asentaa niin asennuksessa Installer kaatuu. Kaikkea olen yrittänyt, mutta mikään ei tnnu auttavankapteen kirjoitti:Samaa ongelmaa täälläkin, installer ei enää toimi! Toimi 1.1.3 päivityksen jälkeen hetken mutta nyt palaa vain takaisin Springboardiin kun yrittää jotain asentaa![]()
Koitin winscpllä poistaa ja asentaa uudelleen tuota mutta ei auta! Oikeuksiakin olen koittanut muuttaa mutta mitä sinne oikeen pitäisi ruksia??!

-
Eiköhän teilläkin ole sama ongelma kuin minulla eli järjestelmäpartitiolla tila lopussa. Eipä siihen oikein taida muuta keinoa olla kuin lähteä siirtämään ohjelmia käsipelillä mediapartitiolle.Pyrzi kirjoitti:Onkohan tuohon jotain ratkaisua löytynyt? Itsellä siis kun yrittää asentaa niin asennuksessa Installer kaatuu. Kaikkea olen yrittänyt, mutta mikään ei tnnu auttavankapteen kirjoitti:Samaa ongelmaa täälläkin, installer ei enää toimi! Toimi 1.1.3 päivityksen jälkeen hetken mutta nyt palaa vain takaisin Springboardiin kun yrittää jotain asentaa![]()
-
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
Käytännössä tarkoittaen siis SSH yhteydellä iPhoneen ja mistä mihin tiedostoja? Vähän pihalla noiden partitioiden kanssa, että missä mikäkin on.Wespa kirjoitti:Eiköhän teilläkin ole sama ongelma kuin minulla eli järjestelmäpartitiolla tila lopussa. Eipä siihen oikein taida muuta keinoa olla kuin lähteä siirtämään ohjelmia käsipelillä mediapartitiolle.Pyrzi kirjoitti:Onkohan tuohon jotain ratkaisua löytynyt? Itsellä siis kun yrittää asentaa niin asennuksessa Installer kaatuu. Kaikkea olen yrittänyt, mutta mikään ei tnnu auttavankapteen kirjoitti:Samaa ongelmaa täälläkin, installer ei enää toimi! Toimi 1.1.3 päivityksen jälkeen hetken mutta nyt palaa vain takaisin Springboardiin kun yrittää jotain asentaa![]()
-
No en minäkään niistä juuri mitään tiedä, mutta juuri ajattelin lähteä wlan-yhteyden ääreen kokeilemaan. Toivotaan ettei tule iTiiliskiveä.Pyrzi kirjoitti:Käytännössä tarkoittaen siis SSH yhteydellä iPhoneen ja mistä mihin tiedostoja? Vähän pihalla noiden partitioiden kanssa, että missä mikäkin on.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Leissi »
Tarjoaa sinnikkäästi BSD Subsystemin 1.5 version päivitystä, vaikka päivitin jo 2.1 versioon.. Eipä se muuta haittaa kuin, että Installerin- ja Update-kuvakkeen kulmassa on koko ajan ykkönen päivityksen merkkinä...
iPad Retina
iPhone 5 & 4
-
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Edith. Huh, kaiken muun poistaminen ja BSD Subsystemin päivitys auttoi, nyt toimii taas OpenSSH.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka