No niin, olenkohan ensimmäinen tällaisen ongelman kanssa?
Jenkeistä tuotu iPhone. Takuu voimassa. Hankittu elokuussa 2007.
Nyt 'Home' -nappi ruvennut jumittamaan. Selvästi siis kulunut käytössä, koska lähes ainoa liikkuva osa koko laitteessa.
Onko kellään kokemusta tai tietoa, mistä päästä pitäisi aloittaa takuukorjaus- tai takuuvaihtorumba?
iPhone ja takuukorjaus
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone ja takuukorjaus
Viesti Kirjoittaja Pete3 »
-
-
Re: iPhone ja takuukorjaus
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Olen käsittänyt, ettei takuu ole voimassa muualla, jos iPhone on ostettu jenkeistä. Euroopasta ostetut iPhonet sisältävät vaaditun EU–takuun.Pete3 kirjoitti: Onko kellään kokemusta tai tietoa, mistä päästä pitäisi aloittaa takuukorjaus- tai takuuvaihtorumba?
http://hopeinenomena.net/about101265.ht ... c2b0040ea4
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Kyllä sun takuut on mennyt jo siinä kohtaan umpeen kuin ensimmäisen kerran sorkit sun puhelimen tiedostoja (jailbreakasit, aktivoit ja unlockasit). Eli ihan turha kuvitella mitään takuun piiriin saavasi.Pete3 kirjoitti:No niin, olenkohan ensimmäinen tällaisen ongelman kanssa?
Jenkeistä tuotu iPhone. Takuu voimassa. Hankittu elokuussa 2007.
Nyt 'Home' -nappi ruvennut jumittamaan. Selvästi siis kulunut käytössä, koska lähes ainoa liikkuva osa koko laitteessa.
Onko kellään kokemusta tai tietoa, mistä päästä pitäisi aloittaa takuukorjaus- tai takuuvaihtorumba?
Eikö kaikki muka tiedä tätä?

Jenkeissä ne tarkistaa ensimmäiseksi, että oletko tehnyt sopimuksen AT&T:n kanssa ja jollei sitä ole, niin ei ne sun puhelintakaan ala korjaamaan.
Tosin mä olen kuullut väitteitä, et joku on vienyt puhelimen Apple Storeen ja saanut heti uuden puhelimen, mut mä suhtaudun näihin juttuihin 'pienellä' varauksella.
Kandee varmaan yrittää ostaa itse sellainen osa jostain ja korjauttaa jossain liikkeessä jollei omat taidot riitä.
AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt
-
Viesti Kirjoittaja timodeus »
Itse olen vienyt Storeen omakätisesti kaksi puhelinta ja saanut heti uudet tilalle, totesivat vain ettei luuri toimi.Nätti-Nikke kirjoitti:
Tosin mä olen kuullut väitteitä, et joku on vienyt puhelimen Apple Storeen ja saanut heti uuden puhelimen, mut mä suhtaudun näihin juttuihin 'pienellä' varauksella.
Näitä ei siis ollut käytetty, softaunlockia yritetty.
Nyt olis taas yksi kauppaan vietäväksi, ehdin tiputtaa 1.1.1:seen ja näyttöön ilmestyi "iPhone need repair, cannot make or recieve calls, contact apple.com/support"
Sain pitkän säätämisen jälkeen siihen taas 1.1.2:sen, nyt pitäis saada vain jonkun mukaan joka olis menossa jenkkeihin.
-
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
Eikös iPod Touchee ole kuitenki aika pitkälti samanlainen niin luulisi että voisitvat yhden iPhonen Home-nappulan vaihtaa?Pete3 kirjoitti:Nyt 'Home' -nappi ruvennut jumittamaan. Selvästi siis kulunut käytössä, koska lähes ainoa liikkuva osa koko laitteessa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Mitenköhän sitten käy kun Suomeen saadaan virallisesti iPhone ja jos sillon hajoaa USAsta tuotu puhelin, pystyyköhän sen sitten korjauttamaan ihan kotimaisella voimalla vai nihkeileeköhän ne silloinkin?
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka