Toimiiko iPhoneni normaalisti sillä olen matkalla viikonloppuna viroon ja mietin että miten puhelin käyttäytyy uudessa maassa? pitääkö iworldista vaihtaa maaksi viro ? ja saako edgen pois päältä täksi aikaa sillä ymmärtääkseni dna:n matkakaista ei ole voimassa ulkomailla niin lasku voisi olla aika ruhtinaallinen reissun jälkeen:)
kiitos jo etukäteen!
Ainakin toi Data-roaming kannattaa ottaa pois päältä ja varmuuden vuoksi sähköpostin automaattitarkistus. Toi edge-asetuksien poisto pelkästään ei aina riitä. Kannattaa mielummin vaikka kirjoittaa sinne jotain puuta heinää, kuin jättää se tyhjäksi.
EDIT. Niin ja tuon iWorld:in maata ei pidä muuttaa ellei sitten hanki jotain virolaista prepaid-korttia. Eli iWorld:ssä pitää olla aina valittuna se maa minkä maalainen sim-kortti on käytössä.
Viimeksi muokannut Nätti-Nikke, 7.2.2008 klo 14.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhelin kyllä toimii ihan kiltisti kaikkialla maailmassa; itse olen oman puhelimeni ja Saunalahden liittymän kanssa käynyt USAssa, Australiassa, Singaporessa, Bangkokissa ja Lontoossa, ja kaikissa verkko löytyi, tekstiviestit kulkivat ja puhelin toimi täydellisesti.
Ja miksipä ei toimisi, jos se kerran Suomessakin toimii.
Edge-astuksissa mulla on aina yksi ylimääräinen X osoitteen lopussa, jolloin yhteys ei koskaan muodostu automaattisesti vaan vasta, kun käyn X:n poistamassa. Mulla kun ei sisälly mitään dataa liittymään ilmaiseksi.