Soittoäänet iTunes 7.6:lla
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Soittoäänet iTunes 7.6:lla
Viesti Kirjoittaja Kumousoppeja »
Miten iTunesissa tehdään biiseistä soittoääniä? Luulen seuraavani ohjeita ihan tarkalleen, mutta "kello-välilehdellä" (=biisit, joista on saatavilla soittoääni) ei näy ikinä yhtään biisiä. Olen käynyt läpi kaikki Britney Spearsit ja muut, soittoääniä ei silti löydy yhtään. Onko tämä joku maakohtainen juttu? Luuri on 1.1.2 ja iTunes 7.6.
(Yritin myös Garageband-viritystä, mutta biisit eivät ikinä näy iPhonesin soittoäänilistassa tai iTunesin soittoäänet-osiossa)
(Yritin myös Garageband-viritystä, mutta biisit eivät ikinä näy iPhonesin soittoäänilistassa tai iTunesin soittoäänet-osiossa)
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Ei kai niitä suoraan iTunesilla saakaan "tehtyä", GarageBandilla ne pitää leikellä. Kyllä mulla toimi hienosti sekä 1.1.2-firmiksellä että tällä nykyisellä 1.1.3:lla. Lähetithän ne GarageBandista iTunesiin nimenomaan soittoääninä etkä vain raahannut suoraan?
Edit. Tuossa vielä ohjeet mallia E.V.O. 8)
Edit. Tuossa vielä ohjeet mallia E.V.O. 8)
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja pessotto »
Itsellä onnistui näin, audacitylla http://audacity.sourceforge.net/download/ leikkasin biisit halutuiksi, lisäsin sellaisenaan iTunesiin ja sitä kautta iPhoneen, sendSongilla lähetät ne soittoääniksi ja käyt vielä valitsemassa asetuksista halutun soittoääneen customeista ja buuttaa puhelin, sit toimii itsellä.
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
EI ku eipä mitn
/---
ap
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Viesti Kirjoittaja lasiton »
Itse olen tehnyt soittoäänet ihan suoraan iTunesilla. Valitsee vain kirjastosta jonkun kappaleen ja painaa hiiren oikeaa nappia. Valikosta sitten valitsee "Näytä tietoja", josta taasen valitaan Asetukset-välilehti. Siellä määrittelee vain alkuajan sekä loppuajan ja painaa ok.
Tämän jälkeen jälleen oikeaa nappia saman biisin päällä ja "Muunna valinta kohteeksi AAC" jolloin kirjastoon tulee se valittu pätkä alkuperäisen kappaleen alle. Tämän jälkeen jälleen oikealla napilla uutta pätkää ja "Näytä resurssienhallinnassa". Siellä uuden tiedoston päätteenä on .m4a joka pitää muuttaa -> .m4r
Sitten kun pääte on muutettu niin tuplaklikkaus biisiin resurssienhallinnassa ja pätkitty soittoääni menee iTunesissa Soittoäänet-kategorian alle.
Tämän jälkeen jälleen oikeaa nappia saman biisin päällä ja "Muunna valinta kohteeksi AAC" jolloin kirjastoon tulee se valittu pätkä alkuperäisen kappaleen alle. Tämän jälkeen jälleen oikealla napilla uutta pätkää ja "Näytä resurssienhallinnassa". Siellä uuden tiedoston päätteenä on .m4a joka pitää muuttaa -> .m4r
Sitten kun pääte on muutettu niin tuplaklikkaus biisiin resurssienhallinnassa ja pätkitty soittoääni menee iTunesissa Soittoäänet-kategorian alle.
-
-
Viesti Kirjoittaja Mac Fan »
Macillä ilmeisesti "Näytä Finderissa". Tosin kun nimi on muutettu muotoon .m4r ei tuplaklikkaus vie pätkää soittoääniin saati mihinkään. iTunesin kautta failin tuominen ei myöskään auta. Any ideas?lasiton kirjoitti:Tämän jälkeen jälleen oikealla napilla uutta pätkää ja "Näytä resurssienhallinnassa". Siellä uuden tiedoston päätteenä on .m4a joka pitää muuttaa -> .m4r
-
Viesti Kirjoittaja Kumousoppeja »
Eikö? Luulin, että Applen bisnesidea oli juuri se, että soittoääniä sai 0,99e hintaan tehdä itse iTunesilla melkein mistä biisistä tahansa. En jaksa hinkata GarageBandilla, jos saan saman lopputuloksen 95% vähemmälllä vaivalla ja se maksaa euron – ongelma joka tapauksessa on, että en ainakaan keksi miten ja mistä iTunesissa noita soittoääniä oikein saa ostaa. Voisiko olla, ettei Suomi-kaupassa olisi niitä lainkaan?Wespa kirjoitti:Ei kai niitä suoraan iTunesilla saakaan "tehtyä",
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Melko todennäköistä kun ei luuriakaan suomessa myydä.Kumousoppeja kirjoitti:Eikö? Luulin, että Applen bisnesidea oli juuri se, että soittoääniä sai 0,99e hintaan tehdä itse iTunesilla melkein mistä biisistä tahansa. En jaksa hinkata GarageBandilla, jos saan saman lopputuloksen 95% vähemmälllä vaivalla ja se maksaa euron – ongelma joka tapauksessa on, että en ainakaan keksi miten ja mistä iTunesissa noita soittoääniä oikein saa ostaa. Voisiko olla, ettei Suomi-kaupassa olisi niitä lainkaan?Wespa kirjoitti:Ei kai niitä suoraan iTunesilla saakaan "tehtyä",
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
-
Viesti Kirjoittaja Panitzer »
Kiitos tästä! Nyt onnistuu helposti soittoäänien teko.lasiton kirjoitti:Itse olen tehnyt soittoäänet ihan suoraan iTunesilla. Valitsee vain kirjastosta jonkun kappaleen ja painaa hiiren oikeaa nappia. Valikosta sitten valitsee "Näytä tietoja", josta taasen valitaan Asetukset-välilehti. Siellä määrittelee vain alkuajan sekä loppuajan ja painaa ok.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
-
Viesti Kirjoittaja n0st0kurki »
Panitzer kirjoitti:Kiitos tästä! Nyt onnistuu helposti soittoäänien teko.lasiton kirjoitti:Itse olen tehnyt soittoäänet ihan suoraan iTunesilla. Valitsee vain kirjastosta jonkun kappaleen ja painaa hiiren oikeaa nappia. Valikosta sitten valitsee "Näytä tietoja", josta taasen valitaan Asetukset-välilehti. Siellä määrittelee vain alkuajan sekä loppuajan ja painaa ok.
- Olen tehnyt tämän homman mutta omalla puhelimellani se ei toimi. Itselläni on windows mutta eihän sen pitäisi vaikuttaa? kun olen muuttanut eka pituuden oikeaksi ja sitten AAC muotoon niin eikö sitten vain kosketus tiedostoon ja "nimeä uudelleen" ja loppuun lisätään vain .m4r ja OK? näin olen tehnyt ja ei ota onnistuakseen. Tosiaan windows käyttis ja puhelin on 1.1.2 ja btl 3.9
-
-
Viesti Kirjoittaja Panitzer »
En tiedä onko väli, mutta mulla esim. kun otin nokiasta vanhan soittoäänenni (joka oli valmiiksi riittävän lyhyt) se oli .wav ääni ja se ei ruvennu toimimaan millään ennenkuin muutin sen ensin .mp3:ksi ja sitten uudestaa .aac:ksi ja sitten muutin tuon päätteen oikeaksi ja vasta sitten rupes toimimaan. En tiä mikä oli. Henki maailman juttuja. Raahakkaa se valmis soittoääni eka työpöydälle, (kun se on valmis) ja sitten laitatte asetuksista päälle, että iTunes tekee siitä kopion lisättäessä kirjastoon ja sitten lisäätte siitä työpöydältä sen sinne tuneen. Sit pitäs tulla Soittoäänet-valikon alle se biisi. Ja kun kerra tunes tekee siitä kopion voi hävittää sen tiedoston työpöydältä.
iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka