iPod Nano Thaimaasta
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPod Nano Thaimaasta
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Kaveri on menossa thaimaaseen, niin mietti sitä että saakohan sen yhtään halvemmalla kuin Suomesta? Millä hinnalla lähtisi? Ainakaan applen sivuilta ei löytynyt thaimaalaista versiota.
-
-
-
-
-
Re: iPod Nano Thaimaasta
Viesti Kirjoittaja Mäggi »
Toin tuliaisena kaksi jokin aika sitten.
En voi suositella. Yksi lopetti toimimasta tunnin käytön jälkeen. Laiteen ohjelma on täysin erilainen kuin alkuperäisessä ja kaikenlisäksi erittäin hankala käyttää.
Aiheesta tarkemmin http://www.v2.fi/artikkelit/viihde/110/ ... vimpain-3/
En voi suositella. Yksi lopetti toimimasta tunnin käytön jälkeen. Laiteen ohjelma on täysin erilainen kuin alkuperäisessä ja kaikenlisäksi erittäin hankala käyttää.
-
Viesti Kirjoittaja ipod »
kokemuksella sanon: ÄLKÄÄ OSTAKO THAIMAASTA IPODIA TAI MITÄÄN ELEKTRONIIKKAA EDES ISOSTA ELEKTRONIIKKA KAUPASTA!ostin 2 kyseisestä isosta elektroniikka kaupasta enkä siis mistään kojusta.. ja molemmat meni 2 tunnin sisällä rikki..ei käynnisty enää.joten
kokemuksesta tiedän.
kokemuksesta tiedän.
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Tuo vehje ei ole kyllä iPodia nähnytkään...Mäggi kirjoitti:Toin tuliaisena kaksi jokin aika sitten.
-
Viesti Kirjoittaja dev null »
Ainakin Singaporen Apple Storen kautta pääsee alareunan Help-linkkiä myöten lopulta sivulle, jolla voit oikealta (Find a Reseller) valita listasta maan ja sitä kautta pääset selaamaan jälleenmyyjien listaa. Kuvittelisin noiden liikkeiden sentään myyvän aitoja soittimia, jos se muualla sattuukin olemaan hiukan epävarmaa. Jos liikkeellä on webbisivu niin kuvitelisin hintojenkin löytyvän sieltä.Hepo kirjoitti:Kaveri on menossa thaimaaseen, niin mietti sitä että saakohan sen yhtään halvemmalla kuin Suomesta? Millä hinnalla lähtisi? Ainakaan applen sivuilta ei löytynyt thaimaalaista versiota.
-
Viesti Kirjoittaja jonnemoi »
Huonekaverilla on nepalista ostettu iPod
Ominaisuuksina muunmuassa 2 gemapikselin kamera (kyllä, gemoja ne on), 1 gigan muisti ja sd korttipaikka
Hintaa oli kuulemma noin 36 euroa, eiköhän se hintansa väärti ole.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Macbook 2.0Ghz
iPod Touch 8Gt
iPod Touch 8Gt
-
Viesti Kirjoittaja Hanna K »
Juuri Thaimaasta palanneena ja hintoja verranneena paikalliseen Apple Storeen....kurssimuunnoksen jälkeen on Suomen hinta halvempi!!
Olisin ostanut iPodiini kuulokkeet, kun juuri ennen reissua talloin ne hiljaisiksi...mutta olivat kalliimmat kuin Suomessa.
Kivoja läppärilaukkuja siellä oli, mutta ei ihan juuri tarpeisiini sopivaa.
Ne kojujen iPöödit oli aika scheissea kamaa...
-H
Olisin ostanut iPodiini kuulokkeet, kun juuri ennen reissua talloin ne hiljaisiksi...mutta olivat kalliimmat kuin Suomessa.
Kivoja läppärilaukkuja siellä oli, mutta ei ihan juuri tarpeisiini sopivaa.
Ne kojujen iPöödit oli aika scheissea kamaa...
-H
-
Viesti Kirjoittaja Huppe »
Täällähän puhutaan p**aa niin paljon että suusta tulee vaahtoa!
Itse asun Bangkokissa ja kyllä nuo iPodit ja muukin Applen kama täällä halvempaa on kuin Suomessa ja ihan yhtä aitoa kamaa kuin Suomessakin. Itse ostin vasta viikko sitten iPod Shufflen 3090thb (62e) hintaan, 2gb version toki.
Tässä hieman muita hintoja, aivan virallisesta iStudiosta, eli Applen kauppaketjusta:
Time Capsule 500gb / 1000gb = 11480thb / 18830thb (231e / 379e) (Suomessa 299e / 499e)
Mahtihiiri, langaton 2580thb (52e) (Suomessa 69e)
MBA 68500thb / 115500thb (1379e / 2325e) (Suomessa 1699e / 2878e)
Magsafe tupakansytytinlaturi 2200thb (44e)
iPod Nano oli muistaakseni 5700thb (114e) (Suomessa 149e)
Nuo pienemmät myymälät kannattaa unohtaa, ne myyvät väärennettyä roskaa. Aidon Applekaupan kun näette niin siitä ei todellakaan voi erehtyä, jo silmämääräisesti näkee kaupan aitouden ja tuotteiden hinnoista voi päätellä jotain. Eli mitään järjettömän halpaa täälläkään ei ole. Noita laukkuja ja ns. "skinejä" täältä saa pikkuputiikeista järjettömän halvalla. Itse ostin MBP:lle tuollaisen tyylikkään skinin 3 eurolla. Istuu kuin valettu ja siinä on vieläpä kantokahvakin joka noista yleensä puuttuu.
Itse kävisin Appletuotteet, ainakin kalliimmat verovapaasti Hong Kongista:
http://store.apple.com/800-908-988/WebO ... gkongstore
Aikoinaan laskeskelin että jos ostaisi 17" MBP:n Suomesta niin se olisi kalliimpi kuin lento edestakaisin Finnairilla Hong Kongiin, sieltä uusi MBP kainaloon, pari yötä hotellissa, sapuskat ja näppäimistön vaihto suomalaiseksi Humacilla.
EDIT: Lisäsin vielä Suomen hinnat vertailun vuoksi, nyt aiemmin kommentoineet voivatkin kertoa sitten mikä noista tuotteista on "kurssimuutoksen jälkeen kalliimpi Thaimaassa"? Ja mitä aitouteen tulee niin nuo kamat voi tosiaan rekisteröidä Applen sivuilla "Omakseen" ihan noiden sarjanumeroiden perusteella.
EDIT2: Tässä Uficon -niminen liike, jolla office ainakin Bangkokissa Pantip Plazalla:
http://www.uficon.com/
Hinnastotkin näyttävät löytyvän sivuilta. Olen itse tuolla käynyt ja voin suositella.

Itse asun Bangkokissa ja kyllä nuo iPodit ja muukin Applen kama täällä halvempaa on kuin Suomessa ja ihan yhtä aitoa kamaa kuin Suomessakin. Itse ostin vasta viikko sitten iPod Shufflen 3090thb (62e) hintaan, 2gb version toki.
Tässä hieman muita hintoja, aivan virallisesta iStudiosta, eli Applen kauppaketjusta:
Time Capsule 500gb / 1000gb = 11480thb / 18830thb (231e / 379e) (Suomessa 299e / 499e)
Mahtihiiri, langaton 2580thb (52e) (Suomessa 69e)
MBA 68500thb / 115500thb (1379e / 2325e) (Suomessa 1699e / 2878e)
Magsafe tupakansytytinlaturi 2200thb (44e)
iPod Nano oli muistaakseni 5700thb (114e) (Suomessa 149e)
Nuo pienemmät myymälät kannattaa unohtaa, ne myyvät väärennettyä roskaa. Aidon Applekaupan kun näette niin siitä ei todellakaan voi erehtyä, jo silmämääräisesti näkee kaupan aitouden ja tuotteiden hinnoista voi päätellä jotain. Eli mitään järjettömän halpaa täälläkään ei ole. Noita laukkuja ja ns. "skinejä" täältä saa pikkuputiikeista järjettömän halvalla. Itse ostin MBP:lle tuollaisen tyylikkään skinin 3 eurolla. Istuu kuin valettu ja siinä on vieläpä kantokahvakin joka noista yleensä puuttuu.
Itse kävisin Appletuotteet, ainakin kalliimmat verovapaasti Hong Kongista:
http://store.apple.com/800-908-988/WebO ... gkongstore
Aikoinaan laskeskelin että jos ostaisi 17" MBP:n Suomesta niin se olisi kalliimpi kuin lento edestakaisin Finnairilla Hong Kongiin, sieltä uusi MBP kainaloon, pari yötä hotellissa, sapuskat ja näppäimistön vaihto suomalaiseksi Humacilla.
EDIT: Lisäsin vielä Suomen hinnat vertailun vuoksi, nyt aiemmin kommentoineet voivatkin kertoa sitten mikä noista tuotteista on "kurssimuutoksen jälkeen kalliimpi Thaimaassa"? Ja mitä aitouteen tulee niin nuo kamat voi tosiaan rekisteröidä Applen sivuilla "Omakseen" ihan noiden sarjanumeroiden perusteella.
EDIT2: Tässä Uficon -niminen liike, jolla office ainakin Bangkokissa Pantip Plazalla:
http://www.uficon.com/
Hinnastotkin näyttävät löytyvän sivuilta. Olen itse tuolla käynyt ja voin suositella.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka