yupoong kirjoitti:
Itse pidän laitetta valmiustilassa. Siitä käynnistyy huomattavasti rivakammin (mitä nyt lukituksen poistoon ja mahdolliseen suojakoodiin menee aikaa), eikä näin äkkiseltään tunnu kohtuuttomasti akkua vievän (minulla w-lan aina päällä). Touch käynnistyy valmiustilasta siihen tilaan, johon olet sen jättänyt. Eli jos olet musiikintoistotilassa niin volume, play/pause, skipit on heti käytettävissä.. toki click wheel on tunnokkaampi tähän hommaan.
Itse olen suojannut touchin Power Supportin Crystal Film setillä, joka estää näytön ja takaosan naarmuuntumista sekä iPod sukalla, joka suojaa iPodia taskussa.
Btw. Oletteko muut touchin ostaneet saaneet orginaalikuulokkeisiin niitä mustia pehmusteita mukana? Itselläni ei tullut yhtään.. eikä myöskään valkoisia Apple tarroja. Aikoinaan minin mukana molempia tuli riittämiin.
Joo, ehtottomasti unitilaan vain kuten läppäreidenkin kanssa. Pari kertaa on pitänyt pakkobootata laite jumituksesta ja silloin on huomannut käynnistyksen hitauden.
Mutta ei siihen musiikintoistotilaan tarvitse mennä muualta jos vain haluaa näitä peruspainikkeita käyttää: Volume, FF, Rev, pause/play. Tuplaklikkaa home-näppäintä niin tulee kontrollit esille missä tilassa nyt sattuu olemaankin. Tosin katsomaanhan laitetta tällöin joutuu, sokkokäyttöön ei kovin hyvä tietenkään.
Suojista sen verran että minulla on ollut suunnilleen lokakuusta asti tämä ilman suojia taskunpohjalla yms. Eikä ole yhtään naarmua näytössä, mikä on ratkaisevaa mielestäni. Takakannen hiusnaarmut ei haittaa yhtään, päinvastoin. Kaikenlaiset kelmut tai kotelot ei sovi minun makuun yhtään. Lisäävät vain möhkälemäisyyttä tai ovat muuten nerd alert -reaktion aiheuttavia.
Ei näihin uudenmallisiin Apple-kuulokkeisiin kuulu enää niitä pehmusteita tullakaan. Näissähän on sitä harmaata kumia antamassa kitkaa korvaan. Mainettaan paremmat ovat kyllä mielestäni, vaikka olen siirtynyt tulppamallisiin itsekin, toisinaan käytän niitäkin kuitenkin ihan sujuvasti. Ompputarroja oli minun laatikossa kyllä.
Kokonaisuutena ehkä paras kannettava laite mitä minulla on ollut, tämä tatsi. Wlanillisen 3G-puhelimen kanssa Joikuspottia käyttäen pääsee nettiin jokapaikasta, ja jopa siis nopeammin kuin pelkällä iPhonella. Ehkä