Vähän OT mut iPhonelle on saatavilla loistava wallpaper -ohjelma mikä lataa sun oman taustakuvan nettiin ja sitten rupee näyttämään diaesitys -tyylisesti muitten taustakuvia. Ton ohjelman kautta oon löytäny kaikki omat taustakuvani.
Itse otettu valokuva siis. Saa käyttää muutkin jos haluaa.
novimon kirjoitti:Vähän OT mut iPhonelle on saatavilla loistava wallpaper -ohjelma mikä lataa sun oman taustakuvan nettiin ja sitten rupee näyttämään diaesitys -tyylisesti muitten taustakuvia. Ton ohjelman kautta oon löytäny kaikki omat taustakuvani.
Kasimir kirjoitti:Vähän ohi aiheen mutta tällänen on iPod Touchissani (Saa vapaasti käyttää omassasikin )
Tämä on kyllä älyttömän siisti. Saa nähdä josko se löytäisi tiensä omaan iPhoneen joka on tuossa viikon sisällä käsissä Jos vain on vapaat käyttöoikeudet ko. kuvaan
novimon kirjoitti:Vähän OT mut iPhonelle on saatavilla loistava wallpaper -ohjelma mikä lataa sun oman taustakuvan nettiin ja sitten rupee näyttämään diaesitys -tyylisesti muitten taustakuvia. Ton ohjelman kautta oon löytäny kaikki omat taustakuvani.
Kasimir kirjoitti:Vähän ohi aiheen mutta tällänen on iPod Touchissani (Saa vapaasti käyttää omassasikin )
Tämä on kyllä älyttömän siisti. Saa nähdä josko se löytäisi tiensä omaan iPhoneen joka on tuossa viikon sisällä käsissä Jos vain on vapaat käyttöoikeudet ko. kuvaan
Juu käyttöoikeudet ja jakamisoikeudet ovat tulleet mukana ja varmistettu... Minulla on muutama saman artistin tekelettä... Muitakin tekeleitä on jos haluatte että lähettelen niitä
Miksi iPhonessa ees kannattaa vaihtaa taustakuvaa? Ei sillä, toki olen itsekin vaihtanut mutta harmittaa kun sitä ei näe enempää? Näppäinlukosta ruutu pimenee ja ainoastaan sitä avatessa taustakuvan näkee hetken häivähdyksen.. Olenko taas missannut jotain?
Tuolta flickr:stä löytyi aika paljon hienoja. Itse en ole tosin jaksanut kauheesti kikkailla noilla, se kuva kun ei näy siinä kovin usein - vain "herätättäessä"...
itse olin pettynyt kun tätä ei vakiona ollutkaan omassa iluurissani joten sen siihe sitten netista hain ja laitoin taustaksi, lisäksi tarvittiin ylimääräisiä ohjelmia jotta sen oikeasti edes sai taustakuvaksi myös työpöydälle...mut tuo nykyisin on
Mäksä kirjoitti:
itse olin pettynyt kun tätä ei vakiona ollutkaan omassa iluurissani joten sen siihe sitten netista hain ja laitoin taustaksi, lisäksi tarvittiin ylimääräisiä ohjelmia jotta sen oikeasti edes sai taustakuvaksi myös työpöydälle...mut tuo nykyisin on
Mites teit tuon? Onnistuisko tehdä pieni ohje, kun itse en ole viellä keksinyt miten tuo tapahtuu..
Mäki ihmettelin tota.. kaikissa kuvissa oli aina toi clown-fish kuva, mutta sitä ei ollukkaa puhelimes ku sain sen käteen.
Mäksä kirjoitti:
Mites teit tuon? Onnistuisko tehdä pieni ohje, kun itse en ole viellä keksinyt miten tuo tapahtuu..
w.
kuvan siirtäminen taustakuviin vai että näkyy työpöydälläkin taustalla .....
kuvan saa esim ftp:llä siirrettyä suoraan taustakuvakansioon, ja työpöydälle sen saa kun asennat installerista summerboard softan