Moi !
Olen hankkimassa toisen ipodin perheeseen ja minua kiinnostaa kuulla miten helpoiten voidaan käyttää samaa tietokonetta mutta pitää ipoddien sisältö erillään, eli en haluaisi kuunnella lastenmusiikkia omassa soittimessani ja vastaavasti poikaa ei varmaan kiinnosta kuulla minun juttuja.
Tunnistaako iTunes kahta eri soitinta ja näin ollen voidaan pitää sisältö erillään toisista vai miten se pitäisi tehdä ?
// Roope
Kaksi iPodia samassa koneessa ?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kaksi iPodia samassa koneessa ?
Viesti Kirjoittaja Roope71 »
-
Re: Kaksi iPodia samassa koneessa ?
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Teet kaksi eri käyttäjää jolloin molemmilla on omat iTunes-kirjastot.
Toisaalta jos sua ei haittaa että ne lastenmusiikit pyörii samassa iTunes kirjastossa niin voit määritellä mitkä soittolistat iPodiin synkataan - sit vaan lapsipoppis omalle listalleen ja jätät sen synkkaamatta omaan soittimeen.
Itse kyllä tekisin ylemmällä tavalla - säästyy klikkailulta joka kerta kun lisää kirjastoon musaa.
Toisaalta jos sua ei haittaa että ne lastenmusiikit pyörii samassa iTunes kirjastossa niin voit määritellä mitkä soittolistat iPodiin synkataan - sit vaan lapsipoppis omalle listalleen ja jätät sen synkkaamatta omaan soittimeen.
Itse kyllä tekisin ylemmällä tavalla - säästyy klikkailulta joka kerta kun lisää kirjastoon musaa.
Halinen.org
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
Minä tekisin alemmalla tavalla, säästyy kikkailulta kahden käyttäjätilin kanssa (Olettaen että musat on jo nyt yhdessä kirjastossa, kahden käyttäjän ja iTunesin tapauksessa koko kysymystä ei ehkä olisi alunperin esitetty)mutofuto kirjoitti:Teet kaksi eri käyttäjää jolloin molemmilla on omat iTunes-kirjastot.
plop
-
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Myönnettäköön että tuo mun ylempi tapa on hieman kikkailua, mutta se on sitä vain kerran - mutta jos synkkaa iPodia usein (kerran päivässä podcastit, kuten minä) niin silloin tuo alempi on ehkä hieman nihkeämpi tapa. Samoin jos haluaa pitää aikuisten Explicit Lyrics, Parental Advisory-tavaran Petri Nygårdeineen erillään lastenmusiikista, niin tuolloin kaksi käyttäjää on ainoa tapa.Infant kirjoitti:Minä tekisin alemmalla tavalla, säästyy kikkailulta kahden käyttäjätilin kanssa (Olettaen että musat on jo nyt yhdessä kirjastossa, kahden käyttäjän ja iTunesin tapauksessa koko kysymystä ei ehkä olisi alunperin esitetty)mutofuto kirjoitti:Teet kaksi eri käyttäjää jolloin molemmilla on omat iTunes-kirjastot.
Kahdesta käyttäjästä on etua myös turvallisuuden muodossa, ei saa lapset sorvattua asetuksia uusiksi mikäli käyttävät itsekin Omenaa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Halinen.org
-
Viesti Kirjoittaja petroskaali »
Meillä on yhteensä kuusi (!) iPodia synkattu yhdelle koneelle (3 xiPod Touch, 2x Nano ja 1 x Shuffle). Kaikki Touchit on samalla käyttäjällä, Nanot ja Shuffle omillaan. Hyvin toimii ja tarvittaessa voi vielä kikkailla ja siirtää piisejä käyttäjältä toiselle. Käyttäjätilejä on vain yksi, joten nuo muut kuin Touchit pyörittävät enimmäkseen levyiltä haettua musaa.
Insanely simple
pod/pad/phone/mac
pod/pad/phone/mac
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka