-Kiitos
iPhone ilman installeria
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
massmasa
iPhone ilman installeria
Viesti Kirjoittaja massmasa »
Jeps, elikkäs asian laita on tämän kaltainen, että tein restore +avaukset sitten iLibertyX:llä perästä päin, mutta en rastittanut sitä cydia hommaan, enkä extra osioista installeria, kun näytti olevan niin vanha versio. Nyt on puhelin avattuna, mutta ilman mitään 3rd ohjelmien asennus juttua. Kokekumuksia tästä Cydiasta? Löytyykö samat jutut kuin installerista? Ja sitten sen asennus. Onnistuuko se, jos vaan rastitan sen tuosta iLibertystä ja painan do it?
-Kiitos![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-Kiitos
6S
AW3 Nike+
MBPr
TV
Air2
TC
AW3 Nike+
MBPr
TV
Air2
TC
-
smirri
Re: iPhone ilman installeria
Viesti Kirjoittaja smirri »
Ota iLiberty:stä advanced välilehti. Valitse sieltä Installerit ja muut mitkä tarvitset ja lataa ne Localille. Kun ne on Localilla, niin ruksaa ne mitkä haluat iPhoneen. Sitten siirry selected välilehen alle. Nyt paina "Go for it". Tämä perjaatteessa jailbreikkaa iphonesi uudestaan ja lisää sinne Installerin ja muut lisäohjelmat, jotka olet valinnut.
-
massmasa
Viesti Kirjoittaja massmasa »
Jaahas homma olikin lopulta noin yksinkertainen. Nyt on installer asennettuna refressaamassa sourceja.
-Kiitos 8)
-Kiitos 8)
6S
AW3 Nike+
MBPr
TV
Air2
TC
AW3 Nike+
MBPr
TV
Air2
TC
-
Sami1000
Viesti Kirjoittaja Sami1000 »
Mulla on pikkasen sama ongelma, mulla hävisi myös installer(kaikki alunperin purettu Zibriksellä). Kokeilin äsken tuota iLibertya ja sillä sainkin cydian koneelle. Kävin sit tonkimassa ladattavia tiedostoja, mutta siellä ei ollu mitään samoja juttuja mitä siinä alkuperäisessä installerissa oli. Miten mä nyt saan muutettua valikot suomenkielisiksi ym?
-
smirri
Viesti Kirjoittaja smirri »
Ota poika silmä käteen.Sami1000 kirjoitti:Mulla on pikkasen sama ongelma, mulla hävisi myös installer(kaikki alunperin purettu Zibriksellä). Kokeilin äsken tuota iLibertya ja sillä sainkin cydian koneelle. Kävin sit tonkimassa ladattavia tiedostoja, mutta siellä ei ollu mitään samoja juttuja mitä siinä alkuperäisessä installerissa oli. Miten mä nyt saan muutettua valikot suomenkielisiksi ym?
-
^Fage
Viesti Kirjoittaja ^Fage »
No siis sun tarvii ladata sieltä niitä sourceja siihen luuriis.. esim käsin lisäämällä sinne.. tiäx..Sami1000 kirjoitti:Mulla on pikkasen sama ongelma, mulla hävisi myös installer(kaikki alunperin purettu Zibriksellä). Kokeilin äsken tuota iLibertya ja sillä sainkin cydian koneelle. Kävin sit tonkimassa ladattavia tiedostoja, mutta siellä ei ollu mitään samoja juttuja mitä siinä alkuperäisessä installerissa oli. Miten mä nyt saan muutettua valikot suomenkielisiksi ym?
Elikäs siellä installerissa on se kohta sources ja sitte sieltä edit>add ja sinne typöttaa osotteita.. esin ipuhelin/asenna vois tuntuu hyvältä jos haluu soomitexstei.. ja sitte ne kaik (HåMå)commuunit kandee sinne kanssa lisätä..
Mitäs niit ny olikaan kaikkee bossia ja muuta.. mut niist o jossaan täällä föörumissakin lisää infoo noista joo..
Jonkin texstejä lainaten:
---clip---
beatnik kirjoitti:Installer päivitetty.
iPuhelin (1.1.4):
- Suomalainen näppäimistö 2.0 päivitetty
- Suomalainen sanakirja 1.0 lisätty
Päivitä Installerin Source (ipuhelin.com/asenna) Installer -> Sources -> Refresh.
Ääkkösnäppäimistön saa valitsemalla Venäläisen näppäimistön (return/Google näppäin vielä millin vinosaa pystynäppäimistössä, jaksaako joku korjata?)
Suomalainen sanakirja/ennakoiva tekstinsyöttö toimii sekä suomalaisella että venäläisellä (ääkkösversio) näppäimistöllä.
HUOM. BSD Subsystem pitää olla asennettuna ennen asennusta
---clip---
Ja kyllähän tosta infova löytyy jos sinne yläkulman hakuun laittaa vaix et source...
Ja sourceja saa vaix http://www.appleiphoneschool.com/sources/ ja http://www.ipodtouchhacks.com/ipod-touc ... ot-em-all/ .. ja tarpeeks ku menee sourcei asentelee ni niitten refressaus kestää tunnin.. eli kandee vähän googletella ennen ku menee mitätahansa "soopaa" asentelemaan...
EDIT : ja se vielä et cydianissa ei saa lisättyä (vielä) noita sourceja.. eli installerilla sitte niitä.. ja alkaa hieno kahren softan helv**** uninstaloidessa ja asennellessa..
"PowerMac Dual G5/1,8GHz | 3Gt | 2x300Gt+4x500Gt+3x250Gt | OS X 10.4.10" (Matotöötöstä purtuun omenaan? Puuceet poltettu!!)
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka