eli nyt tuli pieni mutta ärsyttävä ongelma -> asentelin customizesta jonkun teeman jaa siinä teeman mukana vauihtui samalla se kuva mikä on kun on näppäimet lukittuna,ja nyt sitä ei pysty vaihtamaan muutakun tuolla customize ohjelmalla,ennen pystynyt kyllä vaihtaan asetukset -> taustakuva ja wallpaper ohjelmalla,mutta ei enään osaisko joku auttaa?
ratkaisuja joitan olen koittanut.
customize backup ei auta
ohjelman poisto ei auta
ssh olen poistanut teemat ja nuo taustakuvat mutta ei
customizen asetukset olen kokeillut ja kahlannut läpi,ei mitään
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
Itsellä oli aivan sama ongelma. Eikä minullakaan tuntunut mikään auttava. Tein restoren ja otin iphonen käyttöön uutena puhelimena enkä laittanut suoraan sitä synkkausta siitä vanhasta vaan kun olin ottanut puhelimen uutena käyttöön sen jälkeen synkkasin kalenterit ja yhteistiedot. Tämä toimenpide tuottaa hieman työtä esim. suomenkieliset asetukset täytyy kans asentaa uudestaan.
15` Mac book pro 4GB
Ipod 30GB
IPhone 4 16
iPad2 WI-FI 3G 64
juupa10 kirjoitti:Itsellä oli aivan sama ongelma. Eikä minullakaan tuntunut mikään auttava. Tein restoren ja otin iphonen käyttöön uutena puhelimena enkä laittanut suoraan sitä synkkausta siitä vanhasta vaan kun olin ottanut puhelimen uutena käyttöön sen jälkeen synkkasin kalenterit ja yhteistiedot. Tämä toimenpide tuottaa hieman työtä esim. suomenkieliset asetukset täytyy kans asentaa uudestaan.
joo tein kans lopulta restoren :/ mutta sekään ei auttanut,jouduin viä tyhjentään koko luurin (full reset) että autto. mut taas toimii
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
kokeilitteko jo SMB preferenssit? Sieltä voi taustakuvia säädellä teemojen muutosten jälkeen.
SMB:n voi asentaa Installerin kautta. Lähinnä Summer Board teemojen muunteluun, sieltä voi valita teema taustat, himmennykset, ikoniasetukset yms.
Täällä päässä on 2.0.1 firmiksen kanssa sellanen ongelma, että ei saa originaalia teemaa vaihdettu miksikään. On koitettu Customizen avulla ja Winterboardin avulla. käynnistetty uudestaan monet kerrat sekä poistettu customize ja asennettu uudestaan. Ei vaan suostu vaihtamaan teemaa. Mikä neuvoksi? Restorea en ole vielä ruvennut tekemään.
EDIT: Huushollista löytyy siis kaksi puhelinta, toisessa toimii niin kuin pitääkin ja toisessa ilmenee ylläkuvattu ongelma....
juupa10 kirjoitti:Itsellä oli aivan sama ongelma. Eikä minullakaan tuntunut mikään auttava. Tein restoren ja otin iphonen käyttöön uutena puhelimena enkä laittanut suoraan sitä synkkausta siitä vanhasta vaan kun olin ottanut puhelimen uutena käyttöön sen jälkeen synkkasin kalenterit ja yhteistiedot. Tämä toimenpide tuottaa hieman työtä esim. suomenkieliset asetukset täytyy kans asentaa uudestaan.
joo tein kans lopulta restoren :/ mutta sekään ei auttanut,jouduin viä tyhjentään koko luurin (full reset) että autto. mut taas toimii
tuntuu pahalta uppia näin vanha topic mut ei voi minkää. Eli ongelma on, että omistan 2g 1.1.4 iphonen ja en saa customizee toimimaan. kaatuu aina ku yrittää käynnistyy. asennettu on bsd subsystem ja suid lib fix. puhelin oli vähän aikaa 2.1 mut en sit tykännykkää siit viel ni downgreidasin jonka jälkee tuo ongelma alko someone, everybodu, please help me!
Mulla vähän sama ongelma ton Customizen kanssa, saan sen kyllä päälle eli se ei enään Crashaa ollenkaan mutta ongelma on siinä että siellä ei ole mitään, se ei siis toisin sanoen löydä yhtäkään asiaa.. Voiko sen listan lisätä jostain muualta vai mitä? Ekalla kerralla mielestäni se oli siellä valmiina...
No siis Customize on ohjelma, millä voi muutta iphonen kuvakkeita, ääniä, tekstejä, logoja, ja siis ylipäätään kaikkea...
Itseasiassa ite en taas tiedä mikä on Winterboard, joten olisikohan samantapainen?