Voiko kukaan asiasta paremmin tietävä opastaa mikä on helpoin tapa kuunnella musiikkia stereoiden kautta iPhonesta ja mieluiten langattomasti? Ideaalitilanne olisi tietysti sohvalla maaten wifi kautta musiikki bittivirtana stereoihin ilman turhia AD/DA muunnoksia. Eli:
- tietääkö kukaan ymmärtääkö jonkun valmistajan av-vahvistin (joissa on siis sisäänrakennetti wlan-tuki) ja iPhone toisiaan (Tämä ei tosin ole varmasti halvin vaihtoehto kun menisi vahvistin vaihtoon)?
- Toimiiko yhdistelmä AirPort Express + iPhone ilman tietokonetta eli voinko yhdistää AirPort vahvisimeen ja iPhone tunnistaa AirPortin ja musiikki soi stereoista (niin kun se onnistuu läppäri+iTunes kautta)?
Vai pitääkö tyytyä vain hankkimaan 3,5mm -> RCA kaapeli ja elää sen kanssa?
iPhone (+iPod Touch) ja musiikin kuuntelu stereoista
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone (+iPod Touch) ja musiikin kuuntelu stereoista
Viesti Kirjoittaja sädelekuri »
-
Re: iPhone (+iPod Touch) ja musiikin kuuntelu stereoista
Viesti Kirjoittaja prisoner »
Mulla on sellainen pieni bluetooth-lähetin kiinni kuulokepistokkeessa ja stereoissa vastaanotin. Toimii ihan hyvin eikä maksanutkaan paljoa. Äänenvoimakkuutta saa vaan tän kanssa käyttää enemmän kuin suorassa kaapeliyhteydessä...
-
Viesti Kirjoittaja prisoner »
Ainiin.. En muistanut, että olin kirjoittanut aiheesta blogiinikin. Katso täältä.
LISÄYS:... Mut jos sulla on tietokone kiinni stereoissa ja iPod touch niin sitten se uus kaukosäädinsofta vois olla paras ratkaisu. Itse ainakin aion siirtyä sen käyttäjäksi.
LISÄYS:... Mut jos sulla on tietokone kiinni stereoissa ja iPod touch niin sitten se uus kaukosäädinsofta vois olla paras ratkaisu. Itse ainakin aion siirtyä sen käyttäjäksi.
-
Viesti Kirjoittaja sädelekuri »
Kiitos. Tarpeeksi kauan netissä pöyrittyäni törmäsin itse myös ko vermeeseen, mutta nyt kun nälkä kasvaa syödessä, niin alkoi toissa virityksessä häiritsemään turha AD/DA muunnos (Itse asiassa yksi AD/DA muunnos enemmän kuin pelkällä kaapelilla - tämän vaikutus äänen laatuun onkin sitten toinen juttu, en tiedä pystynkö tuota itse korvillani erottamaan). Pitää tyytyä vain ihan kaapeliin.
Wadialla on iPod/iPhone telakka josta saa äänen optisena ulos, mutta hinta on lähes 350 taalaa (+tullit)... AirPort ja iPhone kyllä netissä muiden kokemusten mukaan tunnistavat yksinään toisensa mutta iPhone/iPod Touch ei ymmärrä antaa valita stereoita (kunten iTunes osaa)musiikin kuunteluun. Tähän voi vain toivoa jonkinlaista softa parannusta mutta en nyt lähtisi hengitystäni pidättelemään tuota odotellessa.
Wadialla on iPod/iPhone telakka josta saa äänen optisena ulos, mutta hinta on lähes 350 taalaa (+tullit)... AirPort ja iPhone kyllä netissä muiden kokemusten mukaan tunnistavat yksinään toisensa mutta iPhone/iPod Touch ei ymmärrä antaa valita stereoita (kunten iTunes osaa)musiikin kuunteluun. Tähän voi vain toivoa jonkinlaista softa parannusta mutta en nyt lähtisi hengitystäni pidättelemään tuota odotellessa.
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Remotena käytetty iPhone osaa kyllä valita kaiuttimet. Toi on mun mielestä ihan täydellinen systeemi musa-asioiden hoitoon kotona, joko sitten koneelta tai jos käytössä on läppäri, niin AppleTV on kuin nyrkki silmään.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka