Heti aamusta Sonera Pisteen liikkeessä ei ollut jonoa ja osti iPhonen noin 10 minuutin jonotuksella. Oliko muualla jälleenmyyjäliikkeissä tai esim. myöhemmin pitkätkin jonot 11.7.? Myytiinkö laitteita vain ennakkotilauksen tehneille vai saiko niitä jo myöhemmin iltapäivällä ostaa muutkin, jos ennakkotilaajat olivat jo hakeneet laitteensa tai niitä olisi joissain liikkeissä ollut ylimäärin? En tarkoita tällä Kampin arpajaistapahtumaa.
USA:ssa iPhonet loppuivat heti alkuunsa 11.7. Siellä taisi ainoa vaihtoehto olla jonottaminen ilman ennakkotilausta.
http://www.macnn.com/articles/08/07/11/ ... .wave.3gs/
Kuinka pitkään jouduit jonottamaan iPhonea 11.7.
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kuinka pitkään jouduit jonottamaan iPhonea 11.7.
Viesti Kirjoittaja strong »
-
Re: Kuinka pitkään jouduit jonottamaan iPhonea 11.7.
Esim. Jumbon Sonera Pisteen myymälässä arvioitiin heille tulleen n 700 ennakkotiedustelua. Paljonkohan Jumboon oli laitteita toimitettu 11.7.? Oliko siellä pitkät jonot 11.7.
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
Voihan jeesus näitä "fiksuja" ja "tärkeitä" iPhone ketjuja.... Tämä tuntuu olevan ihan iPhone foorumi nykyään. Täytyy kai pitää täältä muutama viikko/kuukausi lomaa.
-
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
Hieman sama käy harmittamaan. Muutama viime vuosi on potuttanut iPodien ylivalta Applen panostuksissa ja nyt iPhone on vienyt oman osansa. Hukkuu Macit sinne alle ja alkaa hiljalleen kiinnostus firmaa kohtaan hiipumaan. Johan sitä on vuodesta 1985 tullutkin ihailtua ja käytettyä Macia ja Appleja jo sitä ennen.JAK kirjoitti:Voihan jeesus näitä "fiksuja" ja "tärkeitä" iPhone ketjuja.... Tämä tuntuu olevan ihan iPhone foorumi nykyään. Täytyy kai pitää täältä muutama viikko/kuukausi lomaa.
Pahoittelut vuodatuksesta, kunhan käy harmittamaan tämä firman kokema (kenties pakollinenkin) metamorfoosi.
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Vallilasta Soneran pääkallonpaikalta pe klo 12.40 hain oman ennakkovarattuni kävelemällä suoraan tiskille ilman mitään jonotusta. Asoidessani kävi yksi ei-ennakkovarannut kyselemässä iPhonea ja ei oota hänelle myytiin.strong kirjoitti:Oliko muualla jälleenmyyjäliikkeissä tai esim. myöhemmin pitkätkin jonot 11.7.? Myytiinkö laitteita vain ennakkotilauksen tehneille vai saiko niitä jo myöhemmin iltapäivällä ostaa muutkin
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja mormeliini »
Savonlinnan Sonera pisteessä ei ollut yhdeksältä yhtään jonoa ja olin eka 

-
Jonottaminen on Jeesuspuhelimeen liitetty ilmiö, josta uutisointi kiinnostaa eräitä.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Turun Sonerapisteellä ovien avautuessa 8.46 liikkeen edessä oli kymmenisen ihmistä. Kävellessäni ulos liikkeestä joskus 40 min myöhemmin (hidas palvelu yhteen asiakkaaseen meni 10-15 min) jonoa oli vähän reilu parisenkymmentä ihmistä (joku 5 ehkä kävellyt liikkeestä ulos iPhonen kanssa tässä vaiheessa).
-
Viesti Kirjoittaja hipics »
9.50 oli Jumbon sonera pisteessä kolme asiakasta ennen minua. Ja neljä myyjää, joista yksi päivysti ovella. Ehkä kaksi minuuttia jouduin lopulta odottelemaan. Enemmän niitten myyjien näpyttelyä piti odottaa...
-
Viesti Kirjoittaja Aslan »
Kampin edessä olin toisena jonossa mutta luurin sain käteeni ensimmäisenä.
-
Viesti Kirjoittaja piippu »
No nopeaahan sitä on luuri saatu
Itse jonotin vaasan sonera-pisteessä 3h 36min ennenkuin vuoroni koitti ja vaikka homma piti olla tyyliin "nimi sulle, puhelin mulle" ei se vaan noin mennyt
(toki siinä edelläni taisi olla muutama tyyppi jotka eivät vielä edes tienneet mitä olivat jonottamassa ja kaikki sopimukset yms. puhelimen käyttö käytiinkin läpi sitten siinä tiskillä ....."ja meillä kaikilla oli niin mukavaa"....
)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Niin ku ekana ollu blondi sekoili jotain liittymänsä kans, ja sit sit palveli tiskin takan se "tumma" blondi, joka kysy mult ku sanoin tilanneeni valkosen; "Kumpi, 8 giganen vai 16 giganen". Kuittasin kysymällä - Ottsä tosissas? Sain sen ekan valkosen - totaalina neljännen.Aslan kirjoitti:Kampin edessä olin toisena jonossa mutta luurin sain käteeni ensimmäisenä.
Edit.: noin 30 min putiikin avaamisest olin ulkona - jonossa kuudentena. Poistuessani piiiitkäääääää jono ulkona.
Viimeksi muokannut Kamu, 13.7.2008 klo 23.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iDrink - iPee - iFart - iEat - iSleep
Hanki pilvee - Dropbox - Klikkaa tästä: https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ
¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸. ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.
-
Viesti Kirjoittaja hego »
Itse menin 8.50 Jumbon S-pisteen ulkopuolelle jonottomaan, oliskohan ollut kymmenisen ihmistä siinä ennen mua... Puolen tunnin päästä kävelin iPhone kourassa ulos, eli ei kauheen kauan joutunut siinä odottelemaan...
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka