Kirjautumissivulla iTunesissa kysytään kaikkien muiden tietojen lisäksi "iPhone number". Sen alla lukee "serial number: xxxxxxxxx".
Kentässä on kaksi osaa. Mitä siihen tulee?
Kiitos
En osaa aktivoida iPhonea - HELP
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
En osaa aktivoida iPhonea - HELP
Viesti Kirjoittaja octopussy »
-
Re: En osaa aktivoida iPhonea - HELP
Viesti Kirjoittaja most_uniQue »
Itse en ole viela paivittanyt laitteeseen, joten en tieda miten prosessi menee, mutta soneran sivulla on jonkinlainen ohje.
http://www.sonera.fi/iphone/aktivointi
http://www.sonera.fi/iphone/aktivointi
-
Viesti Kirjoittaja henkkae »
laita siihen 358 40xxxxxxx, jossa äxät on sun puhelinnumeros viimeisiä numeroita
-
Viesti Kirjoittaja octopussy »
Ääh, se olikin vain joku rekisteröinti Applelle. Puhelin toimii. Ei mitään ohjetta mukana...
Kiitos, tämä tästä.
Kiitos, tämä tästä.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kyllä mulle Sonera tunki mukaan pienen lapun, jossa oli ohjeet. Mutta ei sitä kyllä iTunesissa tarvinnut.
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
Niijja APplen sivuilla on edelleen niitä manuskoja ladattavissa pdf:nä. miten tällainen asia ei ole voinut tulla kenellekkään (noin jokainen joka on näitä ketjuja aloittanut) mieleen. saatte itse kaivaa linkin!
iPod 4G | iPhone | iPhone 3Gs | iPad | MacBookPro | iMac 21.5"
-
Viesti Kirjoittaja hanu »
Heh, tämä on yksi parhaimpiamylman kirjoitti:Niijja APplen sivuilla on edelleen niitä manuskoja ladattavissa pdf:nä. miten tällainen asia ei ole voinut tulla kenellekkään (noin jokainen joka on näitä ketjuja aloittanut) mieleen. saatte itse kaivaa linkin!

Jos taas palataan maanpinnalle, niin kaikki eivät tosiaankaan ole bittinikkareita. Heitäs tuo "manuskoja ladattavissa pdf:nä" esimerkiksi kymmenelle ensimmäiselle vastaantulijalle (ja en tarkoita kaveripiiriäsi

Kaikkien ihmisten (ja myös iPhonien ostajien) ei tarvitse päivittäin käyttää tietokonetta. Osa saattaa myös ihan tietoisesti valita olla käyttämättä tietokonetta muuhun, kuin esim. laskujen maksuun ja satunnaiseen surffailuun.
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tällöin ei iPhone ole ehkä se paras valinta puhelimeksi. Puhelimen yksi "jutuista" on sen toimivuus tietokoneen kanssa, kuinka se synkronoi yhteystiedot ja musiikit jne luuriin.hanu kirjoitti:Heh, tämä on yksi parhaimpiamylman kirjoitti:Niijja APplen sivuilla on edelleen niitä manuskoja ladattavissa pdf:nä. miten tällainen asia ei ole voinut tulla kenellekkään (noin jokainen joka on näitä ketjuja aloittanut) mieleen. saatte itse kaivaa linkin!
Jos taas palataan maanpinnalle, niin kaikki eivät tosiaankaan ole bittinikkareita. Heitäs tuo "manuskoja ladattavissa pdf:nä" esimerkiksi kymmenelle ensimmäiselle vastaantulijalle (ja en tarkoita kaveripiiriäsi); todennäköisesti korkeintaan 1 kymmenestä osaa arvata, mistä on kyse.
Kaikkien ihmisten (ja myös iPhonien ostajien) ei tarvitse päivittäin käyttää tietokonetta. Osa saattaa myös ihan tietoisesti valita olla käyttämättä tietokonetta muuhun, kuin esim. laskujen maksuun ja satunnaiseen surffailuun.
PS. Noista ohjeista löytyy myös iPhone-yhteensopiva versio, joihin löytyy valmis kirjanmerkki iPhonesta

Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja Aslan »
Minulla ei ollut liikkeessä mitään aktivointia, en saanut mitään sarjanumeroita mukaanikaan ja kotona vain luuri iTunesiin ja se oli siinä.
Mietin vain että mitä tuo "aktivointi" muilla nyt sitten on ollut kun siitä kovasti keskustellaan...
Mietin vain että mitä tuo "aktivointi" muilla nyt sitten on ollut kun siitä kovasti keskustellaan...
-
Viesti Kirjoittaja miikka »
Ihan sama kuin sinullakin. Aktivointi Suomessa tapahtui kunkin omalla koneella iTunesin kautta. USA:ssa ne harrastavat tuota aktivointia liikkeessä.Aslan kirjoitti:Minulla ei ollut liikkeessä mitään aktivointia, en saanut mitään sarjanumeroita mukaanikaan ja kotona vain luuri iTunesiin ja se oli siinä.
-
Viesti Kirjoittaja terppa69 »
Kukaan ei liikkeessä maininnut että aktivointiin tarvitsee tietokoneen ja nettiyhteyden, no itse tiesin kyllä sen. Itse en käytä masiinaa musan kuunteluun koska se on mulle vain puhelin joka on varustettu normaalia isommalla muistilla. Se että iPod ja iPhone synkkaa itsensä automaattisesti on ihan jees, jos on pienet musa-ja leffavarastot, mutta jos tavaraa on Teran verran niin ahtaaksi vetää:)
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
Niin. terahan siihen ei ihan mahdu. oletko ajatellut että käyttäisit Tiettyjä listoja jotka sitten synkkaisit tuonne puhelimeen. ei kai sitä koko kirjastoa tarvitse kuunnella. No jokainen tavallaan tietenkin.terppa69 kirjoitti:Kukaan ei liikkeessä maininnut että aktivointiin tarvitsee tietokoneen ja nettiyhteyden, no itse tiesin kyllä sen. Itse en käytä masiinaa musan kuunteluun koska se on mulle vain puhelin joka on varustettu normaalia isommalla muistilla. Se että iPod ja iPhone synkkaa itsensä automaattisesti on ihan jees, jos on pienet musa-ja leffavarastot, mutta jos tavaraa on Teran verran niin ahtaaksi vetää:)
mitä tuohon manuska kommentointiin tulee niin joo.... Onko Homppu joku iPhonen ohjekirjanen? Mistäs täällä on luettu nämä vinkit? oisko sieltä manuskasta joka nyt sattuu olemaan niinkin edistynyt kuin sähköisesti tarjottu koska sitä on mahdollista tällä puhelimella käyttää koska suurin osa asioista vain toimii heti kättelyssä puhelimen ollessa päällä kuten tuon manuskan lataaminen taikka sen netissä selaaminen.
Olen samaa mieltä että silloin iPhonen ei ole ehkä se paras ratkaisu puhelimeksi, jos ei sitten halua vain ilmaista tuttavapiirilleen olevansa niinq IN ja Niinq in Fashion. Jos ei ymmärrä termiä RTFM ennenkuin kysyy miten tää puhelin niinq menee pois päältä niinq nii sitten ehkä kannattanee sitä nokian pakettia hankkia, kun siinä se tulee se manuska ihan paketissa mukana. Tyyppi on sillon vaan so last season ja silleen niinq, mutta onpahan manuska mistä lueskella. Ei kai ne nyt herranen aika applenkaan stevet ja pojat odota etä iPhonen ostajat/käyttäjät tietäisivät kaiken kaikesta valmiiksi, joten jakavat käyttöopasta puhelimen kylkiäisenä ja tutustuttavat samalla applen sivuihin ja koukuttavat näin lisää.
UGH.
iPod 4G | iPhone | iPhone 3Gs | iPad | MacBookPro | iMac 21.5"
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka