Hei!
Saan itse ehkä kymmeniä multimediaviestejä vuodessa, eli mun tarpeisiini toimis ihan hyvin käydä lukemassa ne tuolta Minun Sonera -sivultani. Ongelmana on vaan se että en saa mitenkään niitä auki. En iPhonen safarissa enkä pöytäkoneella. Viesti näkyy multimediaviesteissä, ja tekstinkin saan avattua mutta itse multimediaa en. Ei näy mitään. Onko muilla samanlaista probleemaa?
Etenkin tuolla iPhonen safarilla olis kiva saada viestit auki.
Tarkoitus on soittaa soneran aspaan mutta näin sunnuntaina se ei onnistu ja olis kiva kuulla miten muilla toimii evästykseksi.
Minun Sonera ja MMS:ien luku omilla sivuilla - ei onnistu?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: Minun Sonera ja MMS:ien luku omilla sivuilla - ei onnistu?
Viesti Kirjoittaja tumectus »
Tervehdys!
MMS:t eivät minullakaan avaudu Omat sivut -palvelussa. Soittelin eilen 33min ajan maksulliseen asikaspalveluun / tekniseen tukeen kuullakseni, että vika on (mukamas) muiden operaattoreiden viestinlähetyksessä. Tämä on kuulemma selvää siksi, että aspan lähettämän koeviestin 5kt kuva näkyy palvelussa ja muiden operaattoreiden verkosta lähetetyt viestit, eli kavereiltani saapuneet, näkyvät 0kt kokoisina. Yrtin parhaani mukaan selittää ja selventää, mutta ei...
Saapuneet MMS-viestit näkyvät siis 0kt kokoisina ja näen niistä vain otsikot. Kuulostaako tutulta? Koitapa tallentaa viesti mappiin/tallennetut ja näet todellisen viestikoon. Sitäkään kautta et näe sisältöä. Saapuneen viestin sisältämän tekstin sain itse näkyviin painamalla vastaa-nappia, jolloin kaverin kirjoittama viesti tulee pohjaksi omaan viestiin. Näitkö sinä suoraan tekstisisällön saapuneissa?
Kerrohan, miten kävi ja ota yhteyttä myös Soneraan. Itse koitin lähettää matkapuhelinliittymän ongelmatilanne tms. viestin omilta sivuilta, mutta lomake ei tietenkään
toiminut. Lähetin sitten yhteydenottona suht yksityiskohtaisen kuvauksen viasta.
MMS:t eivät minullakaan avaudu Omat sivut -palvelussa. Soittelin eilen 33min ajan maksulliseen asikaspalveluun / tekniseen tukeen kuullakseni, että vika on (mukamas) muiden operaattoreiden viestinlähetyksessä. Tämä on kuulemma selvää siksi, että aspan lähettämän koeviestin 5kt kuva näkyy palvelussa ja muiden operaattoreiden verkosta lähetetyt viestit, eli kavereiltani saapuneet, näkyvät 0kt kokoisina. Yrtin parhaani mukaan selittää ja selventää, mutta ei...

Saapuneet MMS-viestit näkyvät siis 0kt kokoisina ja näen niistä vain otsikot. Kuulostaako tutulta? Koitapa tallentaa viesti mappiin/tallennetut ja näet todellisen viestikoon. Sitäkään kautta et näe sisältöä. Saapuneen viestin sisältämän tekstin sain itse näkyviin painamalla vastaa-nappia, jolloin kaverin kirjoittama viesti tulee pohjaksi omaan viestiin. Näitkö sinä suoraan tekstisisällön saapuneissa?
Kerrohan, miten kävi ja ota yhteyttä myös Soneraan. Itse koitin lähettää matkapuhelinliittymän ongelmatilanne tms. viestin omilta sivuilta, mutta lomake ei tietenkään

-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Juuri tästä samasta ongelmasta itsellänikin on kysymys. Voi prkle.
Viestin tekstisisällön näin siinä kohtaa kun tallensin viestiä kansioon. Mutta juu, selkeästi jotain vikaa tuossa soneran palvelussa on.
Laita infoa jos kuulet jotain uutta, taidan ensi viikolla itsekin hiillostaa sinne sonerallepäin tästä.
Viestin tekstisisällön näin siinä kohtaa kun tallensin viestiä kansioon. Mutta juu, selkeästi jotain vikaa tuossa soneran palvelussa on.
Laita infoa jos kuulet jotain uutta, taidan ensi viikolla itsekin hiillostaa sinne sonerallepäin tästä.
Lorem ipsum
-
Viesti Kirjoittaja osro »
Itselläni on vastaavia ongelmia ollut ihan puhelimessa (nokia) jonka PITÄISI osota ottaa MMS-viestejä vastaan.
Viestit ja niiden tekstisisällöt tulevat perille, mutta mitään "multimediaa" niissä ei näy.
Viestit ja niiden tekstisisällöt tulevat perille, mutta mitään "multimediaa" niissä ei näy.
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Heh, muillakin samaa ongelmaa. Eli itse otin yhteyttä Soneran asiakaspalveluun puhelimitse jo pari viikkoa sitten ja siellä ihmeteltiin tilannetta että miten näin. Ei osattu heti auttaa, luvattiin laittaa eteenpäin, mutta mitään ei minulle päin ole kuulunut. Ne muutamat viestit mitkä olin ehkä kolmesta eri numerosta saanut ei näkyneet siellä muuta kuin otsikoina ja 0kt kokoina. Mutta kun kävin viime viikolla katsomassa uudestaan, sinne oli joku Soneran laittama viesti ilmestynyt, ja siinä kuva näkyi. Eli varmaan vetoavat siihen että toimii Soneran verkosta lähetettynä. En kyllä edes tiedä onko kellään tutulla Soneraa...
Mutta pitänee valittaa lisää. Eihän tämä näin saa olla.
Mutta pitänee valittaa lisää. Eihän tämä näin saa olla.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, mulle tuli sitten elämäni viides MMS ja ihan hyvin se toimi Soneran sivuilta. Mutta taisi olla Soneran liittymästä lähetetty.
edit: hetkinen, nyt tajusin, että neljäs MMS tuli DNA:lle Soneran liittymästä eikä tullut koskaan perille. Nyt tuli Sonerasta Soneraan ja toimii. Olisko mitään perää, ettei MMS:t toimi operaattorilta toiselle?
edit: hetkinen, nyt tajusin, että neljäs MMS tuli DNA:lle Soneran liittymästä eikä tullut koskaan perille. Nyt tuli Sonerasta Soneraan ja toimii. Olisko mitään perää, ettei MMS:t toimi operaattorilta toiselle?
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Sonera.fi-sivujen palvelut ovat varsin suppeat, mutta täydentävät hieman iPhonen puutteita. MMS- viestien lukeminen on yleensä onnistunut sonera.fi -sivuilta, mutta MMS-viestit ovat katseltavissa ainoastaan 10 vrk ajan! Lisäksi esim. MMS-viestien lähettäminen Saunalahden liittymistä on maksanut ainakin tänä kesänä paljon vähemmän kuin Soneran liittymästä.
HUOM! Viestikeskukseen ohjatut Multimediaviestit ovat katseltavissa saapuneet-kansiossa 10 vuorokauden ajan. Kopioiduista tai ulkomailla olon takia viestikeskukseen ohjatuista viesteistä ei lähetetä tekstiviesti-ilmoitusta.
HUOM! Viestikeskukseen ohjatut Multimediaviestit ovat katseltavissa saapuneet-kansiossa 10 vuorokauden ajan. Kopioiduista tai ulkomailla olon takia viestikeskukseen ohjatuista viesteistä ei lähetetä tekstiviesti-ilmoitusta.
-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Onnistuuko siis sinulla? itselläni tämä nimenomaan ei siis onnistu.strong kirjoitti:Sonera.fi-sivujen palvelut ovat varsin suppeat, mutta täydentävät hieman iPhonen puutteita. MMS- viestien lukeminen on yleensä onnistunut sonera.fi -sivuilta, mutta MMS-viestit ovat katseltavissa ainoastaan 10 vrk ajan!
Viestit voi tallentaa, jolloin ne säilyvät pitempään kuin tuon 10 päivää. Mulla ongelma on että eivät näy lainkaan
MacFinn: Tästä juuri varmaan on kysymys. mulle tulleet viestit (toimimattomat) tulivat elisan liittymistä.
Lorem ipsum
-
Viesti Kirjoittaja Temetus »
Vieläkö muilla ongelmia?Sparta kirjoitti:Onnistuuko siis sinulla? itselläni tämä nimenomaan ei siis onnistu.strong kirjoitti:Sonera.fi-sivujen palvelut ovat varsin suppeat, mutta täydentävät hieman iPhonen puutteita. MMS- viestien lukeminen on yleensä onnistunut sonera.fi -sivuilta, mutta MMS-viestit ovat katseltavissa ainoastaan 10 vrk ajan!
Viestit voi tallentaa, jolloin ne säilyvät pitempään kuin tuon 10 päivää. Mulla ongelma on että eivät näy lainkaan
MacFinn: Tästä juuri varmaan on kysymys. mulle tulleet viestit (toimimattomat) tulivat elisan liittymistä.
Mä oon saanu MMS-viestin, eikä siinä näy siihen liitetty kuva!???

-_-
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Poika lähetti mms kuvansa armeijasta- kävin Soneran sivullani katsomassa ja hyvin pelasi- lähettävänä liittymänä oli Dna.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka