Morjens.
Mulla on tällä hetkellä Ziphonella jailbreakattu 1.1.4 ipodi. Haluaisin saada tämän nyt 2.1 versioon, mutta olen lukenu, että noi tuppaa sekoomaan jos Ziphonella breakattu ipodi päivittää 2.1 suoraan. Haluaisin vielä QuickPwnata sen. Hommasin jo tuon 2.1 version palautustiedoston (iPod1,1_2.1_5F137_Restore.ipsw), niin mitä minun pitäisi tehdä nyt?
Olen lukenut, että tarvitsisin ipodini ensin 2.0 versioon, mutten sitten tiedä, niin voitteko auttaa?
Iso kiitos sille, jolla on ollut samat systeemit ja onnistunu jailbreakkaa ja vielä kertoo tänne!
E: Aika heikosti täällä jeesataan :/ Eli sain pelittää ku ekana tyhjensin ja päivitin sen 1.1.5, sitten 2.0 ja sitten 2.1 ja jailbreakkaisin suht uudella QuickPwn:lla.. Sain sen kerran sekoomaanki sillee, että näyttö pimeni, mutta muuten ipodi taisi toimia normaalisti, niin sain sen DFU tilaan..
iPod Touch 1.1.4 -> 2.1 (+jailbreak)??
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: iPod Touch 1.1.4 -> 2.1 (+jailbreak)??
Viesti Kirjoittaja pempe »
oletko vielä päivittänyt ipodia 2.2 toimiiko sen jailbreak asennus samallailla kuin ennenkin ja toimiiko se hyvinJymä kirjoitti:Morjens.
Mulla on tällä hetkellä Ziphonella jailbreakattu 1.1.4 ipodi. Haluaisin saada tämän nyt 2.1 versioon, mutta olen lukenu, että noi tuppaa sekoomaan jos Ziphonella breakattu ipodi päivittää 2.1 suoraan. Haluaisin vielä QuickPwnata sen. Hommasin jo tuon 2.1 version palautustiedoston (iPod1,1_2.1_5F137_Restore.ipsw), niin mitä minun pitäisi tehdä nyt?
Olen lukenut, että tarvitsisin ipodini ensin 2.0 versioon, mutten sitten tiedä, niin voitteko auttaa?
Iso kiitos sille, jolla on ollut samat systeemit ja onnistunu jailbreakkaa ja vielä kertoo tänne!
E: Aika heikosti täällä jeesataan :/ Eli sain pelittää ku ekana tyhjensin ja päivitin sen 1.1.5, sitten 2.0 ja sitten 2.1 ja jailbreakkaisin suht uudella QuickPwn:lla.. Sain sen kerran sekoomaanki sillee, että näyttö pimeni, mutta muuten ipodi taisi toimia normaalisti, niin sain sen DFU tilaan..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I am he as you are he as you are me and we are all together.
-
Viesti Kirjoittaja sonof »
En suosittele päivittämistä. Omasta mielestä jailbreakattu 1.1.4. on edelleen paras iPod Touchille. Päivityksen myötä et voi esim. käyttää Agile Messengeriä tai muuta IM-softaa samanaikaisesti kuin selaat nettiä. Eli kirjaudut aina ulos, jos käytät jotakin muuta softaa päällä. 1.1.4:ssähän tuo onnistui ainakin Agile Messengerin kanssa, että se pysyi taustalla päällä vaikka selasit nettiä välillä. Tämän lisäksi itse lisätyt (Cydialla tai Installerilla) asennetut ohjelmat käynnistyvät 2.x softalla hitaammin kuin 1.1.4.
2.x päivityksen ainoina etuina näen AppStoren, mutta miinukset ja plussat punnittuani koen 1.1.4:n tällä hetkellä parhaimpana.
Voin olla väärässäkin, mutta tuntuu akkukin heikkenevän nopeampaa 2.x:llä. Safari taasen tuntuu toimivan hieman sutjakkaammin päivitetyllä softalla.
1.1.4 => 2.2 päivittäessäsi joudut tekemään täyden restoren ensin, sillä muuten on ongelmia tiedossa. Eli ota kaikki tärkeä talteen ja tee täysi palautus ennen päivitystä.
2.x päivityksen ainoina etuina näen AppStoren, mutta miinukset ja plussat punnittuani koen 1.1.4:n tällä hetkellä parhaimpana.
Voin olla väärässäkin, mutta tuntuu akkukin heikkenevän nopeampaa 2.x:llä. Safari taasen tuntuu toimivan hieman sutjakkaammin päivitetyllä softalla.
1.1.4 => 2.2 päivittäessäsi joudut tekemään täyden restoren ensin, sillä muuten on ongelmia tiedossa. Eli ota kaikki tärkeä talteen ja tee täysi palautus ennen päivitystä.
-
Viesti Kirjoittaja pempe »
eli onnistuuko toi jailbreak 2.2 ?sonof kirjoitti:En suosittele päivittämistä. Omasta mielestä jailbreakattu 1.1.4. on edelleen paras iPod Touchille. Päivityksen myötä et voi esim. käyttää Agile Messengeriä tai muuta IM-softaa samanaikaisesti kuin selaat nettiä. Eli kirjaudut aina ulos, jos käytät jotakin muuta softaa päällä. 1.1.4:ssähän tuo onnistui ainakin Agile Messengerin kanssa, että se pysyi taustalla päällä vaikka selasit nettiä välillä. Tämän lisäksi itse lisätyt (Cydialla tai Installerilla) asennetut ohjelmat käynnistyvät 2.x softalla hitaammin kuin 1.1.4.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja saako sen itse "korjattua" jos sen asennus menee vinoon
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I am he as you are he as you are me and we are all together.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka