Eli puhelin on 3G ja PWnage-toolila olen vetännyt joku 4 kertaa restorea erilaisilla custom-paketeilla (siis luonnu paketit eri asetuksilla). Jokaisen kerran jälkeen ennen tietojen palautusta olen kokeillut käynistää Cydiaa mutta se kaatuu siinä heti ekaan kysymykseen missä kysytään käyttäjäprofiilia (user, developer, hacker)... tohon kun vastaa niin Cydia kaatuu palaten takas Sprinboardille.
Oon yrittäny Googlettaa ratkaisua mut tuntuu ettei muuta ratkaisua porukka ole keksinny kun QuikcPwn... ongelma siis on tunnettu - jopa DevTeamin palautteessa näkee monia jolla puhelin on tehnyt samat mut jostain kumman syystä Tiimi on ignoroinu tän ongelman täysin... tai sit sieltä on joku fix-tulossa.
Syy miksi en halua käyttää QuickPwnia on yksinkertaisesti se että en halua päivittää Basebandia. Elelen siis siinä toivossa että toi SIm-unlock-softa ilmestyy ihan minä hetkenä tahansa. Käsittääkseni QuickPwn pilaa mahdollisuudet tulevaan softa unlockkiin koska se päivittää Basebandinkin.
Eli just tää läppä:
"Important***: Do not attempt these instructions for the 2.2 iPhone Firmware unless you don't care about a software unlock in the future. Using QuickPwn with the 2.2 iPhone Firmware could reduce your chances of being able to unlock the iPhone 3G. "
Aika moni tuntuu ignoroivan ton ja vetää QuickPWnlla, joten tää nyt vielä tiedoksi niille jotka ei tota tiedä.
No palaten kysymykseen - tietääkö kukaan miten ton Cydian voi jotenkin poistaa ja sit asentaa puhtosesti takaisin. Kokeilin jo palauttaa Cydian jonka otin talteen 2.1versiosta toimivana mutta ei sekään toiminnut. Olen myöskin kokeillut muuttaa Cydian oikeuksia 775seen ja 777kaan...mikään ei tunnu jeesaavan - APUVA!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)