iPhonella ei pysty soittamaan
-
iPhonella ei pysty soittamaan
Viesti Kirjoittaja mahouni »

Re: iPhonella ei pysty soittamaan
Viesti Kirjoittaja E1m088 »
(muista FW2.2 EI FW 2.2.1 jos softa unlockia haluat jatkossa käyttää)
-

-
Viesti Kirjoittaja Juuba »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja E1m0 »
Nyt kuulostaa siltä, että sinulla on lukitussa operaattorissa toimiva iPhone. Koska jos iTunes päivitti luurisi 2.2.1:n niin baseband on myös päivittynyt 2.30.03:n ja näin ollen yellowsn0wlle saat sanoa hyvästit, ainakin joksikin aikaa.
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja E1m088 »
Valitettavasti basebandia ei näillä näkymin saa downgreidattua mitenkään.
Yellowsn0n myöskin on kuopattu ajatus kohdaltasi mahdollisesti pidempäänkin, jollei lopullisesti. Yellowsn0w käyttää baseband 2.28.00:n aukkoa, joka on paikattu 2.30.03:ssa.
-

-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Semmonen pieni lisävika vielä ilmeni tossa että perus prepaidliittymällä toimi alukseen normaalisti mutta yhtäkkiä veti vaan että ei verkkoa, mutta toimii ainakin VIELÄ suomikortilla moitteettomasti... jos siihenkin löytyis samalla kerralla tietoo niin samat palkinnot odottais!
-
Viesti Kirjoittaja sebasti »
Eiköhän sieltä thaikuista löydy joku joka osaa kolvata sen puhelimen lukitsemattomaksi. Joskus oli netissä just aiheesta video, missä ilmeisesti vaihdettiin joku piiri tms.
-
Viesti Kirjoittaja marzi »
Sun pitää tsekata jostain sen operaattorin tunnukset mitä käytät.mahouni kirjoitti:Olisko kellään minkäänlaisia ideoita kuinka tuon EDGE-yhteyden saisi pelittämään tällä 2.2.1:sen sim-kortti crackilla? Olen koittanut perus verkkoyhteyksien nollauksen / perus resetoinnin, haulla löysin myös jonkun ohjeen että pitää laittaa APN:ksi internet mutta eipä sekään auttanut? Jos jollain olisi vielä lisää ideoita miten sen voisi saada vörkkimään, niin kymmenen pistettä ja papukaijamerkki tietäjälle!![]()
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
iPhone 5S 64, iOS 7 + Sonera
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
r.i.p. iPhone 4, iPhone 3Gs & iPhone 3G & Macbook 2.16GHz/2Gt white, OS X Leopard 10.5.8
-
hmm. tuo lukituksen hardispurku kuullostaa kyllä kiinnostavalta, täytyypä ehkä käydä vähän kyselemässä paikallisilta Bangkokin sepiltä onnistuisko semmonen kuinka kivuttomasti..
Oon aika tumpelo näissä asioissa mutta mitähän Marzi tarkotit niillä tunnuksilla? Noita APN tunnuksiako "Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> Matkapuhelinverkko " ? Vai tota VPN, joka on mulle ihan heprea-sana?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
r.i.p. iPhone 4, iPhone 3Gs & iPhone 3G & Macbook 2.16GHz/2Gt white, OS X Leopard 10.5.8
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Eiks siel toimi 3G tai GPRS btw?
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
-
Nyt sain tohon prepaidiin laiteltua operaattorin nettisivujen avustuksella ne APN tunnukset mutta eipä se EDGE-merkki vieläkään tule näkyviin eikä yhteys pelaa muuta kuin wifillä. Laitoin tunnukset, boottasin pariinkin kertaan mutta ei se nyt tahdo toimia.. Epäilen että tossa doublesimmissä se ongelma piilee, koska 2.1 softan aikaan mulla oli myös sille versiolle tarkoitettu double ja siinäkin oli ton datayhteyden kanssa ongelmia.
No tilanne on nyt tällä hetkellä se, että se ei löydä verkkoa eikä datayhteyttä ( EDGE) enää tolla mun thaimaan-prepaidilla joten oon laittanu iphoneni hyllylle odottamaan tuomionpäivää, suomi-kortilla se sentäs löytää verkon, mutta edelleen on se EDGE - ongelma vaikka APN tunnukset on oikein..??
Ainut ratkasu taitaa olla että joko odottelen kädet ristissä sitä 2.2.1 / 2.30.03 :sten ohjelmistocräckiä, joka voisi tuoda valoa näihin Thaimaan pimeisiin / kylmiin iltohin

![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Mun käsittääkseni tuolle 3G versiolle ei ole mitään todellista hardware unlockia. Noi viritelmät, mitä netistä voi lukea, on ollut sellaisia, et siihen puhelimeen on kolvattu joku turbo-sim tai vastaava. Tämä ei ole missään tapauksessa suositeltavaa.sebasti kirjoitti:Kaikki SIM-kortit ei toimi kaikilla ohituskorteilla.
Eiköhän sieltä thaikuista löydy joku joka osaa kolvata sen puhelimen lukitsemattomaksi. Joskus oli netissä just aiheesta video, missä ilmeisesti vaihdettiin joku piiri tms.
-
Viesti Kirjoittaja phiidii »
Et oo ensimmäinen joka mainitsee ton turbo-simin haitoista, mutta mitkä ne haitat sitte voi olla? Mulla on toistaseks turbo-sim käytössä, mutta ainakaan vielä ei oo ongelmia ilmaantunu.Nätti-Nikke kirjoitti:Mun käsittääkseni tuolle 3G versiolle ei ole mitään todellista hardware unlockia. Noi viritelmät, mitä netistä voi lukea, on ollut sellaisia, et siihen puhelimeen on kolvattu joku turbo-sim tai vastaava. Tämä ei ole missään tapauksessa suositeltavaa.
Syy: Lainaus kuntoon
-

-
Viesti Kirjoittaja phiidii »
Mulla ei ainakaan ollu mitään ongelmia verkon kanssa turbo-simistä. Ostin puhelimen Nykistä ja kauppias anto tollasen turbo-simin siihen mukaan, sen enempää mulla ei oo siitä tietoa. Ei tosin enää oo pelkoa ongelmista turbo-simin kanssa kun asensin yellowsnow:n ja sain toimimaan.mahouni kirjoitti:phiidii, mulla ainakin haittana on se, että tällä turbosimmillä ei löydy verkkoa, joskus se saattaa hetkeks tulla toimintaan mutta hukkaa ne yleensä ainakin siinä vaiheessa kun vaihtaa paikkaa eli puhelin ottaa eri mastosta signaalia... En tiedä sitten onko noissa turbosimmeissä mitään eroja keskenään? tää mun turbosimmi on täältä bangkokin puhelinkojupojilta ostettu, ja ei ainakaan tunnu pelaavanmistä oot phiidii hommannu ite sun toimivan turbosimmisi?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka