Mulla oli käytössä 2,0 GHz iMac PowerPC G 5 20" ja Mac OS X Tiger käyttöjärjestelmä kun ostin ja asensin iPhone´n joulukuussa 2008. Kaikki meni hienosti alkuun ja latasin iPhone´n App Storesta muutamia ilmaisohjelmia.
Helmikuussa 2009 luovuin 2005 hankitusta 2,0 GHz iMac PowerPC G 5 20" ja ostin 2,8 GHz iMac 8,1 Intel Core 2 Duo´n, jossa on Mac OS X Leopard käyttöjärjestelmä. Vanhemman koneen tietojen siirto FireWire:llä ei toiminut kunnolla, joten jouduin asentamaan uuden iMac koneeni aivan alusta asennuslevyiltä. Sitten siirsin ulkoisesta levyasemasta vain aiemmin tehdyt tiedostot takaisin.
iPhonen ensikäyttö uudella koneella toi heti ongelmia, koska olin muuttanut uuteen koneeseen sisäänkirjaustunnuksen. Tästä iPhone ei tykännyt ollenkaan, vaan pyysi antamaan entisen koneen sisäänkirjaustunnukset. En kuitenkaan uskaltanut tehdä niin, joten iPhone jotenkin suostui uuden koneen tunnuksiin. Mailin- ja Safarin tunnukset olivat ennallaan ja ne siirtyi mukisematta. Samoin PowerPC:stä kopioimani iCal ja varastoidut sähköpostit.
Mutta....aiemmin App Storesta hankkimani ohjelmat ei synkronoidu eikä mitkään muutkaan App Storen ohjelmat. Mulle tulee ihmeellinen ilmoitus:
" Joitakin iTunes-Kirjaston ohjelmia, mukaan lukien "Units", ei asennettu iPhoneen "iPhone (mun nimi)", koska sinua ei ole valtuutettu käyttämään niitä tässä tietokoneessa.
Olen jopa palauttanut iTunesissa puhelimen alkuperäiset asetukset. Silti App Storen ohjelmat ei lataannu.
Olisiko jollakin samanlainen ongelma olisi kiva kuulla ja mielellään ratkaisu ongelmaan. Miten saisin App Storesta ohjelmat ladattua tai takaisin? http://www.hopeinenomena.net/posting.php?mode=post&f=71#
iPhone-synkronoinnissa ongelmia
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone-synkronoinnissa ongelmia
Viesti Kirjoittaja arosenda »
-
- Ylläpitäjä
Re: iPhone-synkronoinnissa ongelmia
Viesti Kirjoittaja egoste »
Jos vaikka valtuutat sen uuden koneesi samalla tunnuksella iTunes storessa...
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka