Veljälläni on sellainen "ongelma" että joka kerta kun iPhone synkronoidaan windows pohjaiseen iTunesiin eli siihen koneeseen mikä on iPhonen paritus kone niin iTunes heittää eteen tekstin jonka mukaan sinun täytyy valtuutaa tietokone käyttääksesi iPhonen ohjelmia ohjelmia (tai jotain vastaavaa).
Kone on valtuutettu mutta aina pitää kuitenkin valtuutaa jostain syystä uudelleen ja uudelleen kun iPhonen ohjelmiin tulee muutoksia.
Tässä vaiheessa on aina painettu "valtuuta kone".
Sitten iTunes ottaa yhteyttä ja hetkempäästä ilmoittaa että sinulla on yksi kone viidestä valtuutettu tälle iTunes-store tilille
mukaanlukien tämä kone PLAP PLAP PLAP.....
Tämän jälkeen synkronointi jatkuu normaalisti.
Ongelma ilmenee ilmeisesti aina kun iPhonen sovelluksiin on tullut suunnasta tai toisesta muutoksia. Hän asensi wintoosan uusiksi jokinen aika sitten ja ongelma on ilmestynyt vasta tämän jälkeen. Onko kellään antaa vihjettä ongelman ratkaisemiseksi tai itsellään ollut vastaavia ongelmia?
Hänen iPhone 3G on tuonti versio Tsekeistä eli sim-vapaa ja sitä ei ole jailbreakattu.
iTunes-valtuutus iPhonelle 3G (PC). (ongelma?)
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes-valtuutus iPhonelle 3G (PC). (ongelma?)
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
-
Re: iTunes valtuutus iPhonelle 3G (pc). (ongelma?)
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
Mulla tekee täysin saman mutta eipä se niin paljoa ole häirinny niin en oo asialle mitn tehny ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viimeksi muokannut nakkifakiiri, 17.5.2009 klo 13.55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: iTunes valtuutus iPhonelle 3G (pc). (ongelma?)
Viesti Kirjoittaja loevo »
Mulla tekee samaa mutta laite on ekan generaation iPod touch. Mitenköhän tää ratkeis, kokeilen poistaa tietokoneen valtuutuksen ja valtuuttaa uudestaan, raportoin tänne sitten että auttoiko. Ja mulla alkaa ottamaan jo kohta päähän kun iPod pitää valtuuttaa kaksi kertaa aina jokaisen iPodin ohjelman synkronoinnin kohdalla. Ensin tulee pop-up: "Tämä tietokone ei ole valtuutettu" tsjp. ja pitää antaa tilin salasana. Sen jälkeen esiin pomppaa pop-up joka sanoo että tietokone on jo valtuutettu. Tätä seuraa vielä yksi pop-up, jossa sanotaan, ettei tietokone ole valtuutettu, mene Store > Valtuuta tietokone ja taas kysyy iTunes Store -tilin salasanaa.
-
Re: iTunes-valtuutus iPhonelle 3G (PC). (ongelma?)
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
samaa valittaa täälläkin itunes. luultavasti korjaantuu seuraavassa päivityksessä
Millainen oikein
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
-
Re: iTunes-valtuutus iPhonelle 3G (PC). (ongelma?)
Viesti Kirjoittaja Susina »
Hei, minua kiinnostaa miten teidän ongelmanne ratkesivat? Minulla on sama ongelma, kone kysyy valtuutusta joka kerta. Annan salasanan, lataa ja tulee, että kone on jo valtuutettu jne. Painan ok, synkronointi näyttää jatkuvan, mutta sitten tulee heti perään, että täytyy taas valtuuttaa tai menettää ohjelmia jne. Tämä sama kehä jatkuu, eikä onnistu.
Raivostuttavaa. Olen kuitenkin ostanut ohjelmia, en haluaisi niitä poistaa jne. Kuitenkaan en pysty synkronoimaan mitään tietoja, enkä mm. kuvia siirrettyä koneelle. APUA, APUA????? (Kyseessä on sim-vapaa kännykkä, 3GS)

Viimeksi muokannut Susina, 30.8.2010 klo 22.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka